Форд Фиеста 1.8Д не иска да запали.
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 16 юни 2006, 14:12
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.8D 2000г
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Форд Фиеста 1.8Д не иска да запали.
Здравейте колеги,
Днес се качвам на колата както обикновено и отивам до работа за 5 минути.
Колата се откючва съвсем нормално, запалва съвсем нормално от раз, радиото работи нормално, светлините работят нормално.
АБСОЛЮТНО всичко работи нормално. Карах 5 минути макс.
Та паркирам до работа, влизам да дам едни листи, бавя се не повече от 5- 10 минути, излизам, отключвам с дистанционото колата, влизам, затварям вратата, слагам ключа, въртя на контакт, чакам 2-3 сек. да изгасне лампичката за подгяване, през това време светвам фаровете, радиото почва да свири, слагам колана и вече въртя ключа да паля. ДА ама НЕ. Въртя но няма никъква реакция, пълна тишина. Нито стартера завърта, нито нищо.
Викам си брей, какво става. Махам ключа, слагам пак, въртя и пак нищо.
Очевидно има ток за светлините и радиото, но не се запали.
Пробвам още веднъж на загасени фарове и радио да запаля, няма ефект.
Слизам от колата, заключвам я и пак я отключвам, да не би нещо алармата да се еб@ва, еми пробвах към 10-тина пъти различни начини и различно време чаках, ама нищо не става.
Отворих капака, с един гайчен ключ развих + на акумулатора ( минуса не се мъчих да го развивам), оставих го няколко минути да постой, закачих го, отключих колата, пробвах да запаля, но пак без ефект.
След това ми писна да чакам, теглих една майна, заключих колата ( централното си работи), и отидох да ритам. След два часа се връщам при колата, отключвам я, качвам се да паля и пак без ефект.
Пробвах да паля на свободна, на първа, със съединител, без съединител, с ръчна, без ръчна, с отворена врата, със затворена врата, заключена кола, отключена кола.
Пробвах всичко което ми хрумна на място.
Пробвах да разклащам ключа наляво- надясно, напред - назад, да не би да не прави контакт.
Най- вече си мислех да не би да е нещо алармата или имобилазера ( ако има такъв)
Колата е Форд Фиеста 1.8Д ( без турбо) 60 коня, 2000г.
Има над 1/2 резервоар ОМВ Спринт дизел. Маслото е сменяно наскоро, колата при първоначалните опити беше на 1/3 загряла. Имам сложено едно възвръщателно клапанче, което пречи на горивото да се върне обратно в резервоара.
Сега вечерта ще ходя към 10 - 11 часа като е по-хладно, да пробвам пак, ако ли не незнам.
Днес се качвам на колата както обикновено и отивам до работа за 5 минути.
Колата се откючва съвсем нормално, запалва съвсем нормално от раз, радиото работи нормално, светлините работят нормално.
АБСОЛЮТНО всичко работи нормално. Карах 5 минути макс.
Та паркирам до работа, влизам да дам едни листи, бавя се не повече от 5- 10 минути, излизам, отключвам с дистанционото колата, влизам, затварям вратата, слагам ключа, въртя на контакт, чакам 2-3 сек. да изгасне лампичката за подгяване, през това време светвам фаровете, радиото почва да свири, слагам колана и вече въртя ключа да паля. ДА ама НЕ. Въртя но няма никъква реакция, пълна тишина. Нито стартера завърта, нито нищо.
Викам си брей, какво става. Махам ключа, слагам пак, въртя и пак нищо.
Очевидно има ток за светлините и радиото, но не се запали.
Пробвам още веднъж на загасени фарове и радио да запаля, няма ефект.
Слизам от колата, заключвам я и пак я отключвам, да не би нещо алармата да се еб@ва, еми пробвах към 10-тина пъти различни начини и различно време чаках, ама нищо не става.
Отворих капака, с един гайчен ключ развих + на акумулатора ( минуса не се мъчих да го развивам), оставих го няколко минути да постой, закачих го, отключих колата, пробвах да запаля, но пак без ефект.
След това ми писна да чакам, теглих една майна, заключих колата ( централното си работи), и отидох да ритам. След два часа се връщам при колата, отключвам я, качвам се да паля и пак без ефект.
Пробвах да паля на свободна, на първа, със съединител, без съединител, с ръчна, без ръчна, с отворена врата, със затворена врата, заключена кола, отключена кола.
Пробвах всичко което ми хрумна на място.
Пробвах да разклащам ключа наляво- надясно, напред - назад, да не би да не прави контакт.
Най- вече си мислех да не би да е нещо алармата или имобилазера ( ако има такъв)
Колата е Форд Фиеста 1.8Д ( без турбо) 60 коня, 2000г.
Има над 1/2 резервоар ОМВ Спринт дизел. Маслото е сменяно наскоро, колата при първоначалните опити беше на 1/3 загряла. Имам сложено едно възвръщателно клапанче, което пречи на горивото да се върне обратно в резервоара.
Сега вечерта ще ходя към 10 - 11 часа като е по-хладно, да пробвам пак, ако ли не незнам.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Форд Фиеста 1.8Д не иска да запали.
Имах един комшия бог да го прости човека мноо кадърен човек беше.
Специалността му беше големи токове, но грамотен и се занимаваше и с малки и радио-телевизионна техника.
Един вид си казваше, че е прост жичкаджия.
Един ден му идва с проблем с колата един Инжинер по тоците и му казал, че има ядове с паленето.
Комшията му рекъл да пали и оня дава на контакт и всичко що е ел. почва да работи.
Тва фарове, музика, чистачки, вентилатор на купе и оня се оптва да пали.
Ти с дизел който иска яко стартов ток и палиш на фарове.
Акумулатора се е уморил така както те чета кво си правил.
Вземи друг за пробата и ако е от твоя:
Свали го, виж кво е нивото на електорилита, долей му ако трябва и го сложи на слаб заряден ток за около 12-13 часа.
Замери му гъстотата да си знаеш и пробвай пак.
Специалността му беше големи токове, но грамотен и се занимаваше и с малки и радио-телевизионна техника.
Един вид си казваше, че е прост жичкаджия.
Един ден му идва с проблем с колата един Инжинер по тоците и му казал, че има ядове с паленето.
Комшията му рекъл да пали и оня дава на контакт и всичко що е ел. почва да работи.
Тва фарове, музика, чистачки, вентилатор на купе и оня се оптва да пали.
Ти с дизел който иска яко стартов ток и палиш на фарове.
Акумулатора се е уморил така както те чета кво си правил.
Вземи друг за пробата и ако е от твоя:
Свали го, виж кво е нивото на електорилита, долей му ако трябва и го сложи на слаб заряден ток за около 12-13 часа.
Замери му гъстотата да си знаеш и пробвай пак.
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 16 юни 2006, 14:12
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.8D 2000г
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Форд Фиеста 1.8Д не иска да запали.
Aбе много смешно.
Ситуацията е следната.
Отидох и я бутнах ( първо пробвах да запаля, ама не става). Бутнах я, на първа запали, карах малко ( много) към 10км покарах сега, гледах да не падам под 3к оборота, радиото спряно, само фарове, малко да събере ток акумулатора.
Прибрах се и я паркирах под лек наклон, за да може утре да я запаля пак с бутане.
Не знам къде е проблема, та въпроса ми е сега утре като запаля рано сутринта къде да я карам колата.
Някой да има идей за Варна?
Мисля първо да мина през сервиза на Бош на пазарчето във Възраждане.
Някакви други идей?
Ситуацията е следната.
Отидох и я бутнах ( първо пробвах да запаля, ама не става). Бутнах я, на първа запали, карах малко ( много) към 10км покарах сега, гледах да не падам под 3к оборота, радиото спряно, само фарове, малко да събере ток акумулатора.
Прибрах се и я паркирах под лек наклон, за да може утре да я запаля пак с бутане.
Не знам къде е проблема, та въпроса ми е сега утре като запаля рано сутринта къде да я карам колата.
Някой да има идей за Варна?
Мисля първо да мина през сервиза на Бош на пазарчето във Възраждане.
Някакви други идей?
-
- потребител
- Мнения: 78
- Регистриран: 29 апр 2009, 19:17
- Модел на автомобила: ФОРД ЕСКОРТ 1.8ТД
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Форд Фиеста 1.8Д не иска да запали.
що незапочнеш от стартера щом невърти
- jumpman
- потребител
- Мнения: 55
- Регистриран: 09 сеп 2008, 20:58
- Модел на автомобила: ford focus 2000 g., 1.8 TDDI, 90 k.s., ambiente
ford mondeo 2004 g., 2.0 tdci, 130 k.s. - Местоположение: варна
- Status: Извън линия
Re: Форд Фиеста 1.8Д не иска да запали.
Здравей колега, и аз имах подобен проблем - накратко моята ситуация беше следната, влизам в колата една сутрин ще ходя на работа, завъртам ключа върти добре, но не пали. Акомулатор има, вярно че беше много студено (по средата на Декември), но викам си ще позадържа повече, за да запали ама не.
Оставих я и отидох на работа, на другият ден беше малко по топло, пробвах пак - нищо, дори вече започваше да върти по трудно и като чели нещо затягаше и накрая спря.
На следващият ден се уговорих със шефа ми, зкачихме я сутринта преди работа и при един негов познат майстор - намира се на околовръстният път в дясно по посока военна болница след светофара срещу ОМВ, което е под склада на Косер. Постоя полувин ден при майстора, а след като отидох ми казаха, че от студеното нафтата се върнала обратно в резервоара и няма нито капка в двигателя, отделно може би от много въртене можеби му е дошло времето стартера бил заминал. Та в карйна сметка са ми сложили клапънче, за да не се връща нафтата в резервоара и са мсенили втулки и четкодържател на стартера - 115 лв. всичко, от тогава проблеми нямам. Дори преди това, за да запаля подгрявах 3-4 пъти и след 5-6 завъртания палеше, сега подрявам веднъж и на 2-3 завъртане пали.
Та според мен е от стартера понеже казваш че клапанче имаш и елиминирам възможността да няма нафта в двигателя, смени си четкодържателя, ако е нужно втулки и си ти. Относно майстора - просто ти давам насока къде можеш да отидеш и да попиташ, ако не ти хареса здраве да е.
ПС. При него отидох глвно заради това, че като огледа колата и останови проблема ти казва колко ще струва, а ти вече си правиш сметка дали ще му я оставиш или не.
Оставих я и отидох на работа, на другият ден беше малко по топло, пробвах пак - нищо, дори вече започваше да върти по трудно и като чели нещо затягаше и накрая спря.
На следващият ден се уговорих със шефа ми, зкачихме я сутринта преди работа и при един негов познат майстор - намира се на околовръстният път в дясно по посока военна болница след светофара срещу ОМВ, което е под склада на Косер. Постоя полувин ден при майстора, а след като отидох ми казаха, че от студеното нафтата се върнала обратно в резервоара и няма нито капка в двигателя, отделно може би от много въртене можеби му е дошло времето стартера бил заминал. Та в карйна сметка са ми сложили клапънче, за да не се връща нафтата в резервоара и са мсенили втулки и четкодържател на стартера - 115 лв. всичко, от тогава проблеми нямам. Дори преди това, за да запаля подгрявах 3-4 пъти и след 5-6 завъртания палеше, сега подрявам веднъж и на 2-3 завъртане пали.
Та според мен е от стартера понеже казваш че клапанче имаш и елиминирам възможността да няма нафта в двигателя, смени си четкодържателя, ако е нужно втулки и си ти. Относно майстора - просто ти давам насока къде можеш да отидеш и да попиташ, ако не ти хареса здраве да е.
ПС. При него отидох глвно заради това, че като огледа колата и останови проблема ти казва колко ще струва, а ти вече си правиш сметка дали ще му я оставиш или не.
- gazetto
- потребител
- Мнения: 700
- Регистриран: 20 фев 2008, 19:38
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1997 TDI Endura de 90hp
ЕН7077АН......и разни временни бегачки :) - Местоположение: с.Опанец - Плевен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Форд Фиеста 1.8Д не иска да запали.
ако се чува само леко чукане без да завърта стартера,значи е шалтера.Освен ако не е заминал акумулатора...Може и да погледнеш бушонче,реле,откачен кабел....И странно ми е как палите дизел на бутане на 1-ва скорост.?И аз имах един комшия пък палеше на задна.Веднъж запали,два пъти запали,на третия път имаше счупен разпределителен вал,некой друг клапан и така.
- kriki
- потребител
- Мнения: 492
- Регистриран: 18 ное 2008, 00:32
- Модел на автомобила: Mondeo МК2 97г. 1.6 Zetec
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Форд Фиеста 1.8Д не иска да запали.


- jumpman
- потребител
- Мнения: 55
- Регистриран: 09 сеп 2008, 20:58
- Модел на автомобила: ford focus 2000 g., 1.8 TDDI, 90 k.s., ambiente
ford mondeo 2004 g., 2.0 tdci, 130 k.s. - Местоположение: варна
- Status: Извън линия
Re: Форд Фиеста 1.8Д не иска да запали.
Че не сме погледнали, не сме
, ама и колегата да пише какво е станало, да не се излагаме, да има информация какъв е бил проблема и как е решен. Нали форума е затова да сме си вазимно полезни




Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта