Съвет за гаснещ Форд КА

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Elica
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 02 дек 2009, 12:03
Модел на автомобила: Ford KA
Status: Извън линия

Съвет за гаснещ Форд КА

Мнение от Elica » 02 дек 2009, 12:56

Здравейте, карам Форд КА 1.3

Когато го поизмъча малко, т.е. се опитвам да изпреваря по-бързо или на права отсечка ако се опитам не просто да поддържам скороста а да ускорявам колата пресецва ( мисля че това беше израза :)) и угасва. След това може да запали от 15 минути ... до 2 часа някой път.

Ходих на сервиз Dunev там решиха че е някакво двигателче което прави нещо си на оборотите ( колата била пълен инжекцион ) та смениха за 350 лева.
Следващия искаше да я кара докато му даде проблем .... смени филтри ...
В Gemini 4 я държаха една седмица говореха за някакъв чип ... смениха обаче бензинова помпа 280 лева, сега колата е даже по зле и ако не внимавам се опитва да угасне постоянно.
И за да запаля поддавам газ не като преди само с ключа.
В момента сипвам в бензина нещо си което ще прочисти едикакво си по съвет на четвъртия.

Моля ви за съвет за да обясня на хората какво може да и е ..... скоро ремонта ще стане по скъп от колата.

Мерси

Потребителски аватар
bateto_toshko
потребител
потребител
Мнения: 1216
Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96
(Zetec-SE,16V, 90PS)
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Съвет за гаснещ Форд КА

Мнение от bateto_toshko » 02 дек 2009, 21:21

старата бензинова помпа поне не ти ли я оставиха? :? .Малко ми се струва , че някой се е опитал да си направи коледната премия на твой гръб. *banned*.
Казваш 1,3 двигател-бензин.Такива се произвеждат между 1996-2001 година и да не се заричам , но съм почти сигурен , че не е пълен инжекцион. :?
Аз ако бях щях да вдигна сериозен панаир да ми дадат поне старите сменени части , за които очевидно не е сигурно дали въобще са повредени
сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста :mrgreen:
Една кола не може да се оправи докато не се счупи

Elica
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 02 дек 2009, 12:03
Модел на автомобила: Ford KA
Status: Извън линия

Re: Съвет за гаснещ Форд КА

Мнение от Elica » 04 дек 2009, 12:42

Мда върнах им колата след 2 дни казаха, че бил някакъв кабел зад двигателя ( буксата не била влючена добре ). Ще пратя да я вземат.
Да 98 г е колата. А ако са ме изработили ... моя грешка.

Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 4597
Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Съвет за гаснещ Форд КА

Мнение от S_C » 04 дек 2009, 23:19

Стъпковото моторче си е цифра пари на всяка кола,дето е оборудвана с такова.Бензиновите помпи на пълните инжекции също са скъпи.
Проблемът е,че и аз не вярвам тая кола да е пълна инцекция.Не се връзва някак...ангренажа на Ка май беше с верига...
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

by_cec
потребител
потребител
Мнения: 291
Регистриран: 27 авг 2008, 14:27
Модел на автомобила: Mondeo 93' 2.0 16v Mondeo ST220 2,5Т
Corsa 99" 1.0 12v
Mondeo 99" 2.0 16v
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Re: Съвет за гаснещ Форд КА

Мнение от by_cec » 07 дек 2009, 10:37

S_C написа:Стъпковото моторче си е цифра пари на всяка кола,дето е оборудвана с такова.Бензиновите помпи на пълните инжекции също са скъпи.
Проблемът е,че и аз не вярвам тая кола да е пълна инцекция.Не се връзва някак...ангренажа на Ка май беше с верига...
Аз пък не виждам връзка м/у ангренажа и типа пълнене на мотора .
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/3534.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Между другото, какво стана с колата ?

IIcuXoIIaT
потребител
потребител
Мнения: 45
Регистриран: 19 сеп 2007, 16:40
Модел на автомобила: Форд Фокус
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Съвет за гаснещ Форд КА

Мнение от IIcuXoIIaT » 07 дек 2009, 17:00

Колега и моята в момента прави подобни неща.
След диагностика се оказа бенизновата помпа и сега ще я сменям.
Ако се оправи ще кажа.
Продавам крава с теленце (без роднинска връзка). Напълно обезпаразитени и ваксинирани!!!

Потребителски аватар
martinhr
потребител
потребител
Мнения: 61
Регистриран: 31 мар 2008, 16:15
Модел на автомобила: Escort 1.4 estate & Honda Civic 1,4 IS & Yamaha Skyliner & Citroen Xantia 2.0i
Status: Извън линия

Re: Съвет за гаснещ Форд КА

Мнение от martinhr » 07 дек 2009, 20:11

Здравейте,бих ви дал само няколко насоки,при положение,че несъм експерт и мога само да давам предположения,незнам при вашите коли,дали има но по принцип има регулатор на налягането в общата тръба за която са хванати четирите дюзи,ако отидете при човек който някога се е занимавал с подобни двигатели ще го погледне и ще му стане ясно къде е проблема,това ходене по сервизи ми е до болка познато.Помпата може да бъде проверена,по процедура описана в програмата аутодата,там има ясно написано как бързо,лесно,вкусно да се провери :) Описани са процедури които може всеки сам да извърши и да се проверят много от датчиците и механизмите влияещи работата на мотора(стъпково моторче,мап,темп.на вх.въздух и др.) всеки един датчик може да дава отражение.Бих Ви посъветвал да пробвате един газаджииски трик :) откачете акумулатора за около 15-тина минути и запалете оставете да работи 3 4 5 мин на място и после пробвайте,повярвайте ми,чудеса съм виждал от това :D
Изображение

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта