какъв акумулатор да си взема
-
- потребител
- Мнения: 78
- Регистриран: 29 апр 2009, 19:17
- Модел на автомобила: ФОРД ЕСКОРТ 1.8ТД
- Контакти:
- Status: Извън линия
какъв акумулатор да си взема
преди месец закарах колата да ивидят стартера че напоследък въртеше малко тромаво майстора ми каза че не еот стартера акулатора ми няма необходимия ампераж в интерес на истината след като я взех въртеше по силно но след седмица пак стана същото реших да проверя теорията му и го смених с един приятел неговият върти много яко
та явно щетрябва да купувам но незнам колко амперчаса да си взема ясно мие чеза дизела ми трябва по мощен но дали ще може даго зарежда генератора досега бях с СТАРТ 74ач а гледам че по каталог го дават ето такъв http://translate.googleusercontent.com/ ... A0fDtas8Og" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; вие къкво ще кажете Аз съм се насочил към тези марки за български не искам и да чуя
та явно щетрябва да купувам но незнам колко амперчаса да си взема ясно мие чеза дизела ми трябва по мощен но дали ще може даго зарежда генератора досега бях с СТАРТ 74ач а гледам че по каталог го дават ето такъв http://translate.googleusercontent.com/ ... A0fDtas8Og" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; вие къкво ще кажете Аз съм се насочил към тези марки за български не искам и да чуя
-
- потребител
- Мнения: 85
- Регистриран: 14 авг 2008, 00:49
- Модел на автомобила: escort TD
- Status: Извън линия
Re: какъв акумулатор да си взема
Аз съм с Exide Excell -74 Ah, A680 стартов ток, и при мен върти малко мудно, но си пали ОК. Бих си взел Exide premium 85Ah, A800 старт. ток, ама сегашния е на 1 г. и е с 3 г. гаранция. колата ми е същата като твоята - явно трябва по-силен стартов ток
Ако вземеш по- мощен, пиши как е. Успех
Ако вземеш по- мощен, пиши как е. Успех

-
- потребител
- Мнения: 78
- Регистриран: 29 апр 2009, 19:17
- Модел на автомобила: ФОРД ЕСКОРТ 1.8ТД
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: какъв акумулатор да си взема
ПРИ МЕН С ТОЗИ КОЙТО ВЗЕХ ОТ ПРИЯТЕЛ ВЪРТИ МНОГО ЯКО НАРОЧНО НЯКОЛКО ДНИ НЕ Я КАРАХ ДА ВИДЯ КАК ЩЕ ЗАПАЛИ С НЕГО И ВЧЕРА МАКАР ЧЕ БЕШЕ СТУДЕНО ЗАПАЛИ ОТ РАЗ МОЯ АКУМУЛАТОР ОТ КАКТО МУ ИЗТЕЧЕ ГАРАНЦИЯТА МИНАЛАТА ГОДИНА ВСЕ ТРУДНО ВЪРТИ ДАЖЕ МИНАЛАТА ЗИМА ПРИ МИНУС 18 ОТКАЗА ДА ЗАВЪРТИ МЕЖДО ДРУГОТО ТОЗИ НА МОЯ ПРИЯТЕЛ Е ИСКРА 77АЧ ОБАЧЕ Е НА ШЕСТ МЕСЕСА АЗ ПИТАМ ДАЛИ КАТО Е ПО МОЩЕН ГЕНЕРАТОРА ЩЕ МОЖЕ ДАГО ЗАРЕЖДА
- Цецо Нинов
- потребител
- Мнения: 16
- Регистриран: 14 дек 2009, 18:25
- Модел на автомобила: Форд Ескорт
- Местоположение: Червен бряг
- Status: Извън линия
Re: какъв акумулатор да си взема
Вземи какъвто сам решиш...Вуйчо ми кара ТИР и на една от всичките му кирии бях свидетел.Натовари акомулатори за износ и докара същите само със сменени етикети.Курса беше до Италия.По добро от българското няма.Сам си решавай...
- vargala81
- потребител
- Мнения: 1343
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: какъв акумулатор да си взема
Цецо Нинов написа:Вземи какъвто сам решиш...Вуйчо ми кара ТИР и на една от всичките му кирии бях свидетел.Натовари акомулатори за износ и докара същите само със сменени етикети.Курса беше до Италия.По добро от българското няма.Сам си решавай...



- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: какъв акумулатор да си взема
3та годна съм с възможно най-евтината Искраvargala81 написа: ...
44Аh и 330 май за стартов ток.
Горе-доло 1 година бях стриктен и си го преглеждах, доливах и слагах на зарядно през 3 месеца.
След това тотално го отеВах и на 2пъти го заварвам с "показали се ребра" т.е. лятото в жегите му се изпарил електролита.
Все още е живо добичето и все още съм такъв немърлив с него.
Трябва да го видя тия дни ... ако се сетя.
На Ескорта бях също със Искра която не беше поглеждана и от бившия собственик на Ескорта и така 6 години докъто една зима некви рекордно ниски температури и аз на ГАЗ и не знаех как се държи на бензин, изървах го та угасна при запалване на бензин и акумулатора нямаше сили за ново стартиране на двигателя.
То не може само да караш се сетих аз и подържах новата Искра която купих за Фиестата ... обаче ден до пладне.
Чекам я всеки момент да ми направи номер щот съм си прозд.
Явно си е до бройка квото уцелиш

- vargala81
- потребител
- Мнения: 1343
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: какъв акумулатор да си взема
paci ,аз също си ги проверявам и зареждам .Първо си бях купил едно китайско зарядно но изкара някаде към 1год. после си купих немско и още държи .За искрата може и сам да съм си виновен щот по едно време Ладата се развали (НЕ ЗАРЕЖДАШЕ) и 3 пъти го изтощавах до край.До колкото знам Искрата са малко по-читави от Монбат .А старите акумолатори си бяха много хубави ,издържаха най-малко по 6-7 год. >:D<:paci написа:3та годна съм с възможно най-евтината Искраvargala81 написа: ...
44Аh и 330 май за стартов ток.
Горе-доло 1 година бях стриктен и си го преглеждах, доливах и слагах на зарядно през 3 месеца.
След това тотално го отеВах и на 2пъти го заварвам с "показали се ребра" т.е. лятото в жегите му се изпарил електролита.
Все още е живо добичето и все още съм такъв немърлив с него.
Трябва да го видя тия дни ... ако се сетя.
На Ескорта бях също със Искра която не беше поглеждана и от бившия собственик на Ескорта и така 6 години докъто една зима некви рекордно ниски температури и аз на ГАЗ и не знаех как се държи на бензин, изървах го та угасна при запалване на бензин и акумулатора нямаше сили за ново стартиране на двигателя.
То не може само да караш се сетих аз и подържах новата Искра която купих за Фиестата ... обаче ден до пладне.
Чекам я всеки момент да ми направи номер щот съм си прозд.
Явно си е до бройка квото уцелиш
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: какъв акумулатор да си взема
Хих, да бре! Тука май зависи какво ще уцелиш. Аз скапах една Искра за година. Взех го една зима и на следващата не задържаше ток в студа.vargala81 написа:......До колкото знам Искрата са малко по-читави от Монбат ......

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- зуница
- потребител
- Мнения: 200
- Регистриран: 29 юни 2007, 23:04
- Модел на автомобила: ФОКУС 2.0 ГАЗ-БЕНЗИН
2008г. - Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: какъв акумулатор да си взема
От 28 години съм с кола и най-дълъг срок на смяна на акумулатор имам на "Монбат" над 8 години.Другите марки не ги помня.Когато "Варта"-та с която купих сегашната си кола си "отиде" ще взема пак "Монбат".
Не казвай "Хоп!" преди да си скочил!
- vargala81
- потребител
- Мнения: 1343
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: какъв акумулатор да си взема
[цитирам = "madboy"] [цитирам = "vargala81 "]...... До колкото знам Искрата са малко по-читави от Монбат ......[/ цитат]
Хих, да бре! Тука май зависи какво ще уцелиш. Аз скапах една Искра за година. Взех го една зима и на следващата не задържаше ток в студа. [/ Цитат]да ,преди 2 зими ,тоест 2007год. моя комшия си взе акумолатор ама не съм го питал какъв е ,само знам ,че беше Български.Та като го сложи си палеше без проблем ,на другата сутрин обаче неможа да запали
отиде в магазина и го смени , указа се ,че му е замръзнал електролита 
Хих, да бре! Тука май зависи какво ще уцелиш. Аз скапах една Искра за година. Взех го една зима и на следващата не задържаше ток в студа. [/ Цитат]да ,преди 2 зими ,тоест 2007год. моя комшия си взе акумолатор ама не съм го питал какъв е ,само знам ,че беше Български.Та като го сложи си палеше без проблем ,на другата сутрин обаче неможа да запали


-
- потребител
- Мнения: 78
- Регистриран: 29 апр 2009, 19:17
- Модел на автомобила: ФОРД ЕСКОРТ 1.8ТД
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: какъв акумулатор да си взема
ето какво пише на гаранционната карта на моя акумулатор АКУМУЛАТОРА е зареден ако в покои напрежението му е по голямо от 12.4 В ПРи системно презареждане на акумулатора от вътрешната страна на вентилите и вентилационните отвори има тъмно кафяво оцветяване При недозареждане има сиво или сиво черно оцветяване При мен то е сиво черно което ме води на мисълта че неслучайно хората го дават 60АЧ за моя автомобил Мерих напрежението с което ми зарежда генератора При включени дълги светлини тое 13.8в без светлини е 14в За неизправна зарядна система на автомобила независимо от оборотите на двигателя при включени консоматори се смята ако показанията не са в границите 13.5-14.5 в
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 27 дек 2009, 17:04
- Модел на автомобила: Ford Escort 1,8D 1991
- Status: Извън линия
Re: какъв акумулатор да си взема
И АЗ СЪМ С ФОРД ЕСКОРТ 1.8Д И АКУМУЛАТОРА МИ Е АВСТРИЙСКИ BANNER BUL 71 Ah ИМАМ ГО ОТ 5 ГОДИНИ. НО ЗАПОЧНА ДА ПРАВИ ПАРЧЕТА НОРМАЛНО Е ЗА ТОЛКОВА ГОДИНИ! П.П. ЖИВЕЯ В МАЛЪК ГРАД ДО БУРГАС НО ПОСТОЯННО СЪМ С КОЛАТА КЪДЕТО И ДА ОТТИДА ГАСЯ КОЛАТА И Я ЗАПАЛВАМ.
Последна промяна от pepy1 на 29 дек 2009, 15:21, променено общо 1 път.
Причина: неизключен капслок
Причина: неизключен капслок
-
- потребител
- Мнения: 224
- Регистриран: 15 май 2008, 09:19
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK2 96г
Sedan 1.8i Zetec-E - Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: какъв акумулатор да си взема
На мен един приятел ми беше казал така: От голямо значение е първоначалният заряд на акумулатора, т.е. мястото, откъдето го купуваш. Той ми препоръча едно място (след търговиите на Брезовска - вдясно), където си купих акумулатор Монбат. Но тогава не бяха така скъпи, та си взех по-голям. Тогава карах Ескорт 1.1 (84-а година) и вместо 44, си взех 55 амперчаса (няма проблем със зареждането). Това беше зимата на 2003 година. Миналата година продадох Ескорта на познат. Все още кара с този акумулатор. Веднъж е разреждан до дупка, щото ми се беше скапал алтернатора, а Ескорта не е като Мондьо - вървеше докато не изкара и последната искрица ат акумулатора.
Изводът: скъпо-евтино... нещата зависят от други фактори.
Изводът: скъпо-евтино... нещата зависят от други фактори.
Абе що гори толкова много тоя Ford бе?!? Щото много върви ли?
- _Elf_
- потребител
- Мнения: 108
- Регистриран: 23 юли 2007, 10:02
- Модел на автомобила: Мондео'96 MK1 1.8
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: какъв акумулатор да си взема
Колега, и аз не съм недоволен от бг акумулаторите, но се оказа, че за Мондеото ми /от инфото/ не стават, защото са малко по-високи и не може да затвориш капака...зуница написа:От 28 години съм с кола и най-дълъг срок на смяна на акумулатор имам на "Монбат" над 8 години.Другите марки не ги помня.Когато "Варта"-та с която купих сегашната си кола си "отиде" ще взема пак "Монбат".

Поздрави!

- Doin
- потребител
- Мнения: 1817
- Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
- Местоположение: Слатина, София
- Status: Извън линия
Re: какъв акумулатор да си взема
И моя нов Монбат идва малко по-висок и капака не се затваря, но заради това няма да си хвърлям акумулатора , я! Една свинска опашка и проблема с капака е в историята! Но дори и при тези температури никакви проблеми с паленето - от раз!
- escorttd1
- потребител
- Мнения: 227
- Регистриран: 06 юни 2009, 13:04
- Модел на автомобила: Escort 1.8TD'97 Estate, ABS, SRS Airbags, PSA, AC
- Местоположение: Под капака
- Status: Извън линия
Re: какъв акумулатор да си взема
Аз от 2 години карам с VARTA Silver и съм доволен. Не се обслужва!
Купуването на български акумулатор е като руската рулетка - има и късметлий, но повече са изгорелите.
Купуването на български акумулатор е като руската рулетка - има и късметлий, но повече са изгорелите.
Акълът е единственото нещо, което можеш да даваш без да го имаш!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 13 госта