Проблем с имобилайзер на Escort 99 1.8 tdi
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 20 дек 2009, 20:38
- Модел на автомобила: Escort 1.8 tdi
- Status: Извън линия
Проблем с имобилайзер на Escort 99 1.8 tdi
Здравейте,
Видях във форума, че не съм единствения на когото имобилайзера му прави номера, но изглежда не съм чел достатъчно, защото не намерих описание на решение за моя случай. С риск да повторя някоя съществуваща вече тема искам да попитам КАК ДА ПРЕМАХНА ИМОБИЛАЙЗЕРА НА FORD ESCORT 99-та година 1.8 tdi (90 к.с.). Прави ми проблеми - не иска да завърти стартера, завърти стартера, но не пуска помпата, в движение се активира веднъж и угаснах брутално. Колата имаше аларма, която при първото посещение в сервиз бе старателно премахната и уж нещата се оправиха. НО ... след точно десет паления .... пак "гризнах дървото". Проблема се появи при първия студ. Миналата година си палеше перфектно. И сега като "закачи" пали като пушка, но проблема е че не "закача". Допълнителни разяснения, които видях, че са изисквани при другите теми - имам малка червена лампа под часовника, която при контакт първо изгасва, а после започва да мига бързо - колата не завърта или ако завърти - не пуска ГНП и съответно не пали. На ключа имам червено капаче (предполагам, че под него е ампулката на имобилайзера), нямам други ключове. Ключа не е изпускан, мокрен, студен и т.н. нито таблото. Акумулатор и подгревателни свещи - нови. Алтернаторът зарежда идеално. Моля Ви и повторно се извинявам ако съм пропуснал отговора - как мога да го шунтирам този имобилайзер (или да си оправя проблема). Продполагам, че може да е някаква кофти връзка, защото при топла кола не го прави, само при студена. Ще съм искрено благодарен за всякакви предложения (за ремонт, шунтиране или ел. схеми за проверка).
Благодаря предварително!
Видях във форума, че не съм единствения на когото имобилайзера му прави номера, но изглежда не съм чел достатъчно, защото не намерих описание на решение за моя случай. С риск да повторя някоя съществуваща вече тема искам да попитам КАК ДА ПРЕМАХНА ИМОБИЛАЙЗЕРА НА FORD ESCORT 99-та година 1.8 tdi (90 к.с.). Прави ми проблеми - не иска да завърти стартера, завърти стартера, но не пуска помпата, в движение се активира веднъж и угаснах брутално. Колата имаше аларма, която при първото посещение в сервиз бе старателно премахната и уж нещата се оправиха. НО ... след точно десет паления .... пак "гризнах дървото". Проблема се появи при първия студ. Миналата година си палеше перфектно. И сега като "закачи" пали като пушка, но проблема е че не "закача". Допълнителни разяснения, които видях, че са изисквани при другите теми - имам малка червена лампа под часовника, която при контакт първо изгасва, а после започва да мига бързо - колата не завърта или ако завърти - не пуска ГНП и съответно не пали. На ключа имам червено капаче (предполагам, че под него е ампулката на имобилайзера), нямам други ключове. Ключа не е изпускан, мокрен, студен и т.н. нито таблото. Акумулатор и подгревателни свещи - нови. Алтернаторът зарежда идеално. Моля Ви и повторно се извинявам ако съм пропуснал отговора - как мога да го шунтирам този имобилайзер (или да си оправя проблема). Продполагам, че може да е някаква кофти връзка, защото при топла кола не го прави, само при студена. Ще съм искрено благодарен за всякакви предложения (за ремонт, шунтиране или ел. схеми за проверка).
Благодаря предварително!
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 20 дек 2009, 20:38
- Модел на автомобила: Escort 1.8 tdi
- Status: Извън линия
Re: Проблем с имобилайзер на Escort 99 1.8 tdi
Благодаря! И се извинявам отново.
- kazmin
- потребител
- Мнения: 159
- Регистриран: 12 ное 2009, 01:06
- Модел на автомобила: BMW e46 320D
- Местоположение: Бургас, София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с имобилайзер на Escort 99 1.8 tdi
Имам проблем с имоблиайзера и искам да го разкарам. Линкът във втория пост води до тема за ремонт на бушонника. Не виждам каква е връзката с имобилайзера. Някой може ли да помогне с информация за това как може да се разкара имобилайзера или да се излъже по някакъв начин, че колата ми не ще да пали.
![Изображение](http://kazey.pszone.net/escort_clubfordbg/2012/avatar_clubfordbg.jpg)
- kriki
- потребител
- Мнения: 492
- Регистриран: 18 ное 2008, 00:32
- Модел на автомобила: Mondeo МК2 97г. 1.6 Zetec
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Проблем с имобилайзер на Escort 99 1.8 tdi
В това, че всички връзки между купето и моторният отсек минават през въпросният ''бушонник''
-
- потребител
- Мнения: 432
- Регистриран: 26 юли 2006, 15:11
- Модел на автомобила: притежавал Ескорт 1.8TD ENDURA-DE, 66kW, '98г, хечбек, Ghia
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с имобилайзер на Escort 99 1.8 tdi
До колкото знам - за да разкарш имобилайзера трябва да смениш ГНП-то (с такова, което няма имобилайзер).
- kriki
- потребител
- Мнения: 492
- Регистриран: 18 ное 2008, 00:32
- Модел на автомобила: Mondeo МК2 97г. 1.6 Zetec
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: Проблем с имобилайзер на Escort 99 1.8 tdi
Защо ли не съм убеден, че причината е в имобилайзера
- kazmin
- потребител
- Мнения: 159
- Регистриран: 12 ное 2009, 01:06
- Модел на автомобила: BMW e46 320D
- Местоположение: Бургас, София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с имобилайзер на Escort 99 1.8 tdi
Клапанът, който спира горивото (към имобилайзера) беше заменен с обикновен. Проблемът се реши. За да се докопаме до въпросния клапан, беше нужно да изрежем металното капаче, под което се намира.
![Изображение](http://kazey.pszone.net/escort_clubfordbg/2012/avatar_clubfordbg.jpg)
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 26 госта