Проблемчета!
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Проблемчета!
Здравейте колеги.
Нормално ли е като си пипнал плюса на акумулатора докато е на колата(поставен и свързан да си бачка) и със същатата ръка в моя случай (дясната ми ръка) с лакат се облегна на калника и да ме друсне ток ?
Защото миналият акумулатор е изкипявал здраво ( може би от презареждане ) и сега там където е поставката на акумулатора е изгнило от разялата го киселина и тече вода когато вали.
И знае ли някой как се замерва ( от сега казвам че незнам как да работя със мултицепт, знам че някъде из форума е написано как се измерва алтернатора ... ) Колата е Форд Ескорт 96 год. 1.6 16в инжекцион
а и продължада да разяжда отпред тази киселина моля за инфо как мога да я неутрализирам и премахна защото не ми се иска и там дето е под жабката да кърпя ...
Нормално ли е като си пипнал плюса на акумулатора докато е на колата(поставен и свързан да си бачка) и със същатата ръка в моя случай (дясната ми ръка) с лакат се облегна на калника и да ме друсне ток ?
Защото миналият акумулатор е изкипявал здраво ( може би от презареждане ) и сега там където е поставката на акумулатора е изгнило от разялата го киселина и тече вода когато вали.
И знае ли някой как се замерва ( от сега казвам че незнам как да работя със мултицепт, знам че някъде из форума е написано как се измерва алтернатора ... ) Колата е Форд Ескорт 96 год. 1.6 16в инжекцион
а и продължада да разяжда отпред тази киселина моля за инфо как мога да я неутрализирам и премахна защото не ми се иска и там дето е под жабката да кърпя ...
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
- Sasho85
- потребител
- Мнения: 1387
- Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
- Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблемчета!
Нагласяш мултицета да показва ACV и допираш кабелите му на полюсите на акумулатора или на плюса на акумулатора и масата на купето. Мериш при загасен двигател, при запален на минимални обороти и на средни обороти. Напрежението не трябва да минава 14V и при палене не трябва да пада под 8V
Автомобилен ретро клуб Shark
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10858
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблемчета!
....... И измиваш хубаво , с разтвор от сода бикарбонат в топла вода , не жали содата . успех . акомулатора , ако има отвор за отдушник - надяваш шлаух - тънко маркуче , за да отвежда изпаренията някъде на долу .
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблемчета!
много ви благодаря още утре ще се захвана, а тея дни ще ходя при един познат да се реже и кърпи ... >:D<:
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
-
- потребител
- Мнения: 276
- Регистриран: 02 фев 2009, 18:54
- Модел на автомобила: Сеат Алхамбра тди 2001,Fiesta Jas 1,25 2000
- Местоположение: Rottach DE
- Status: Извън линия
Re: Проблемчета!
[quote="Sasho85"]Нагласяш мултицета да показва ACV и допираш кабелите му на полюсите на акумулатора или на плюса на акумулатора и масата на купето. Мериш при загасен двигател, при запален на минимални обороти и на средни обороти. Напрежението не трябва да минава 14V и при палене не трябва да пада под 8V[/quote
Колега AC - е за променливо напрежение.DC е за право напрежение. В автомобилите напрежението е DC.
Колега AC - е за променливо напрежение.DC е за право напрежение. В автомобилите напрежението е DC.
- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблемчета!
И при мен е на това, което съответства на DCV - слагам го на стойност 20V
снимка http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=260265" onclick="window.open(this.href);return false;
снимка http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=260265" onclick="window.open(this.href);return false;
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
- essex
- потребител
- Мнения: 2401
- Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблемчета!
може да се изтрива тая тема тъй като има една друга, а аз за какво я направих оная, а просто не преименувах тая да ме пита човек
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 29 авг 2010, 11:14
- Модел на автомобила: FORD ESCORT 16V 1,6 94г
- Местоположение: София - обеля -2
- Status: Извън линия
Re: Проблемчета!
Здравейте иаме 1 проблем с една наша позната кола ... Форд Ескорт . Моя проблем , по-точно на колата ми е че неиска да пали поради причината че не ходи ток до бензиновата помпа ... свалях я помпата си работи много ще съм благодарен ако някой ми каже каде е релето за бензиновата помпа аз си мисля че е на бушоните но те там не са 1 и 2 и кое точно е ако е там ако не е там къде е ? чкам отговори спешно че ме очаква пътуване а ми трябва колата МЕРСИ ПРЕДВАРИТЕЛНО
- stoy@n
- потребител
- Мнения: 442
- Регистриран: 22 авг 2008, 08:07
- Модел на автомобила: Galaxy,2.0, DOHC ,115Hp 1999
Daihatsu Cuore 1.0 12V,AT,58Hp 2003 - Status: Извън линия
Re: Проблемчета!
Провери от страната на шофьора долу в краката в ляво трябва да има един отвор там е автоматичния прекъсвач за бензиновата помпа в случай на удар.Натисни го ако е изскочил.
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 29 авг 2010, 11:14
- Модел на автомобила: FORD ESCORT 16V 1,6 94г
- Местоположение: София - обеля -2
- Status: Извън линия
Re: Проблемчета!
благодаря ти отивам да провера ако някой друг има други съвети да пише ако случайно не стане с прекъсвача мерси още веднъж оказа се че не е това ;( други идей ?
-
- Потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 05 авг 2007, 16:35
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Ghia 2.0i 16v 93г.
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Проблемчета!
Има ли имобилайзер ? да не би да е от него.
Другото са бушоните, релетата и бушонното табло на този модел прави често проблеми - но не знам как са на Ескорта.
Другото са бушоните, релетата и бушонното табло на този модел прави често проблеми - но не знам как са на Ескорта.
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 29 авг 2010, 11:14
- Модел на автомобила: FORD ESCORT 16V 1,6 94г
- Местоположение: София - обеля -2
- Status: Извън линия
Re: Проблемчета!
няма имобилайзер ... бушоните ги гледах всички са здрави ... значи като дам ток директно от акумолатора към помпата и тя забръмчава и качва бензин и колата пали ама щото я държа на стартера и тогава работи като пусна ключа и угасва подавам газ преди това и нищо ... дали е възможно нещо да се е задръстило или какво е ?
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 29 авг 2010, 11:14
- Модел на автомобила: FORD ESCORT 16V 1,6 94г
- Местоположение: София - обеля -2
- Status: Извън линия
Re: Проблемчета!
някви други идей някой да има ? щото в неделя на ОМВ-то ще чакам да дойде някой който да помогне
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 29 авг 2010, 11:14
- Модел на автомобила: FORD ESCORT 16V 1,6 94г
- Местоположение: София - обеля -2
- Status: Извън линия
Re: Проблемчета!
ти беше прав ел таблото е проблема днес я оставих на ремонт и сичко ще е ок надявам се благодаря на всички ПОЗДРАВИ КОЛЕГИ
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 29 авг 2010, 11:14
- Модел на автомобила: FORD ESCORT 16V 1,6 94г
- Местоположение: София - обеля -2
- Status: Извън линия
Re: Проблемчета!
НОВ ПРОБЛЕМ!
След като таблото с бушоните беше оправено и бензиновата помпа заработи, се появиха ДВА НОВИ.
Може и да е един, общ проблем, ама неще да работи нормално колата.
--Трудно пали, а като запали държи високи обороти и ако не се поддържат високи с педала - гасне. След това не иска да запали и мирише на бензин - задавя се. Пали на бутане...
Другото което забелязах е стрелката на температурата - стои долу ниско, а перките се включват за охлаждане.
-- Преди 7-8 месеца се появи същия проблем, но след като почистих датчика за количеството въздух (на тръбата, която излиза веднага след въздушния филтър) двигателя заработи нормално. След като заработи нормално, изключвах буксата на датчика и колата се дави и гаснеше. НО ДНЕС, след продухване и почистване на същия датчик - НИКАКВА промяна.
Изваден или поставен кабел на датчика - след като я запаля с побутване - НИКАКВА разлика в работата на двигателя - тресе на 900 оборота (докато е по-студен двигателя се закрепва сам да работи), а на по-високи - мирише на обогатена смес. След като изгасне - пали само на бутане.
-- Ще кажете, че е от датчика. И аз така мисля, но ВЪПРОСА към вас е - МОЖЕ ЛИ ДА ИМА ВРЪЗКА С РАБОТАТА НА ДВИГАТЕЛЯ, ТЕМПЕРАТУРНИЯ ДАТЧИК - както споменах не отчита вярно на таблото.
-- Някои знае ли колко струва такъв датчик (дебитомер - така мисля, че се казва ) или в неделя (утре 12.09.2010) на ОМВ-то някои да донесе за проба ще се опитам да я закарам до там. Благодаря предварително.
Ето и снимки на двата датчика
(Дебитомер?? или въздушния:
и температурния:
След като таблото с бушоните беше оправено и бензиновата помпа заработи, се появиха ДВА НОВИ.
Може и да е един, общ проблем, ама неще да работи нормално колата.
--Трудно пали, а като запали държи високи обороти и ако не се поддържат високи с педала - гасне. След това не иска да запали и мирише на бензин - задавя се. Пали на бутане...
Другото което забелязах е стрелката на температурата - стои долу ниско, а перките се включват за охлаждане.
-- Преди 7-8 месеца се появи същия проблем, но след като почистих датчика за количеството въздух (на тръбата, която излиза веднага след въздушния филтър) двигателя заработи нормално. След като заработи нормално, изключвах буксата на датчика и колата се дави и гаснеше. НО ДНЕС, след продухване и почистване на същия датчик - НИКАКВА промяна.
Изваден или поставен кабел на датчика - след като я запаля с побутване - НИКАКВА разлика в работата на двигателя - тресе на 900 оборота (докато е по-студен двигателя се закрепва сам да работи), а на по-високи - мирише на обогатена смес. След като изгасне - пали само на бутане.
-- Ще кажете, че е от датчика. И аз така мисля, но ВЪПРОСА към вас е - МОЖЕ ЛИ ДА ИМА ВРЪЗКА С РАБОТАТА НА ДВИГАТЕЛЯ, ТЕМПЕРАТУРНИЯ ДАТЧИК - както споменах не отчита вярно на таблото.
-- Някои знае ли колко струва такъв датчик (дебитомер - така мисля, че се казва ) или в неделя (утре 12.09.2010) на ОМВ-то някои да донесе за проба ще се опитам да я закарам до там. Благодаря предварително.
Ето и снимки на двата датчика
(Дебитомер?? или въздушния:
и температурния:
-
- потребител
- Мнения: 101
- Регистриран: 15 апр 2006, 08:18
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCI DPF Kombi MK4
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблемчета!
ford16v написа:НОВ ПРОБЛЕМ!
След като таблото с бушоните беше оправено и бензиновата помпа заработи, се появиха ДВА НОВИ.
Може и да е един, общ проблем, ама неще да работи нормално колата.
--Трудно пали, а като запали държи високи обороти и ако не се поддържат високи с педала - гасне. След това не иска да запали и мирише на бензин - задавя се. Пали на бутане...
Другото което забелязах е стрелката на температурата - стои долу ниско, а перките се включват за охлаждане.
-- Преди 7-8 месеца се появи същия проблем, но след като почистих датчика за количеството въздух (на тръбата, която излиза веднага след въздушния филтър) двигателя заработи нормално. След като заработи нормално, изключвах буксата на датчика и колата се дави и гаснеше. НО ДНЕС, след продухване и почистване на същия датчик - НИКАКВА промяна.
Изваден или поставен кабел на датчика - след като я запаля с побутване - НИКАКВА разлика в работата на двигателя - тресе на 900 оборота (докато е по-студен двигателя се закрепва сам да работи), а на по-високи - мирише на обогатена смес. След като изгасне - пали само на бутане.
-- Ще кажете, че е от датчика. И аз така мисля, но ВЪПРОСА към вас е - МОЖЕ ЛИ ДА ИМА ВРЪЗКА С РАБОТАТА НА ДВИГАТЕЛЯ, ТЕМПЕРАТУРНИЯ ДАТЧИК - както споменах не отчита вярно на таблото.
-- Някои знае ли колко струва такъв датчик (дебитомер - така мисля, че се казва ) или в неделя (утре 12.09.2010) на ОМВ-то някои да донесе за проба ще се опитам да я закарам до там. Благодаря предварително.
Ето и снимки на двата датчика
(Дебитомер?? или въздушния:
и температурния:
Здрасти, колега,
Значи, това, което казваш наистина мирише на дебитомер, имах същия проблем
но: при изключен датчик би трябвало да отиде в авариен режим и тогава да поддържа нормални обороти (естетвено, ще ти харчи доста).
Дебитомерът струва доста пари - от МФ ми се струва, че беше към 400-500 лева
Аз го купих от една морга за 100 - до момента няма проблеми.
Поздрави
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 29 авг 2010, 11:14
- Модел на автомобила: FORD ESCORT 16V 1,6 94г
- Местоположение: София - обеля -2
- Status: Извън линия
Re: Проблемчета!
мерси за инфото колега сега ще видя имаше1 др колега който продава форда си на части да ми даде да видиме дали ще е от тва мерси о6те 1 път утре ще се видим ако ще присъстваш а чета други теми за някакво почистване на дебитомера възможно ли е при този варянт да се изчисти а не сменя ?
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 29 авг 2010, 11:14
- Модел на автомобила: FORD ESCORT 16V 1,6 94г
- Местоположение: София - обеля -2
- Status: Извън линия
Re: Проблемчета!
здравейте пак колеги ... значи оказа се че не е дебитомера, а свещите по-малкия дявол ...казвам го , ако някой има такъв проблем 1-во да си погледне свещите мерси пак на всички и поздрави
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта