ABS
-
- потребител
- Мнения: 53
- Регистриран: 19 мар 2008, 15:46
- Модел на автомобила: ford escort, 1.8 16V '98 бензин, газова ланди ренцо, обикновена, с предпазен клапан на резонаторната тръба
- Местоположение: Свищов
- Status: Извън линия
ABS
Здравейте колеги,
От известно време, не работи АБС на колата от профила ми. Забелязах, че лампите на АБС и Тракшъна не гаснат преди да запаля двигателя, а трябва за 3-4 секунди.
След ровичкане по ел.инсталацията
установих, че не работи ел.мотора на помпата на хидравличния блок. В аутодата проверката е като се даде директно напрежение на мотора. Работи. Питам ви кой управлява напрежението към този мотор. Реле ли е или нещо в управлението на хидравличния модул. Предпазителите са проверени и са изправни. Нямам ел.схема за да проследя нещата. Ако някой има представа, нека сподели. Благодаря ви. Успешна и доходна седмица
От известно време, не работи АБС на колата от профила ми. Забелязах, че лампите на АБС и Тракшъна не гаснат преди да запаля двигателя, а трябва за 3-4 секунди.


-
- потребител
- Мнения: 53
- Регистриран: 19 мар 2008, 15:46
- Модел на автомобила: ford escort, 1.8 16V '98 бензин, газова ланди ренцо, обикновена, с предпазен клапан на резонаторната тръба
- Местоположение: Свищов
- Status: Извън линия
Re: ABS
колеги, никой ли не знае къде да намеря ел.схема на форд ескорт, 98 г. бензин, 1.8 16V, 115 кс
- stoy@n
- потребител
- Мнения: 442
- Регистриран: 22 авг 2008, 08:07
- Модел на автомобила: Galaxy,2.0, DOHC ,115Hp 1999
Daihatsu Cuore 1.0 12V,AT,58Hp 2003 - Status: Извън линия
Re: ABS
Блока за ABS-а е последното място където трябва да търсиш проблема.Не казвам че не може да е от него, но на първо време си провери датчиците за ABS-а.
За ел.схема не мога да ти помогна.Дано някой от колегите се включи.
За ел.схема не мога да ти помогна.Дано някой от колегите се включи.
-
- потребител
- Мнения: 53
- Регистриран: 19 мар 2008, 15:46
- Модел на автомобила: ford escort, 1.8 16V '98 бензин, газова ланди ренцо, обикновена, с предпазен клапан на резонаторната тръба
- Местоположение: Свищов
- Status: Извън линия
Re: ABS
Благодаря ти. продължавам да ровичкам и да търся кой управлява мотора на помпата на хидравличния модул. Постоянно ли работи или при стартиране на двигателя помпата заработва за да създаде налягане в системата и мотора да спира. При преплъзване на някое колело системата изпраща по-високо налягане към съответното колело за спирачен момент. Би трябвало налягането да спадне и мотора да завърти отново помпата за достигане на съответното налягане. Това са мои разсъждения. И ако е така, някой трябва да каже на мотора да завърти помпата, нали.stoy@n написа:Блока за ABS-а е последното място където трябва да търсиш проблема.Не казвам че не може да е от него, но на първо време си провери датчиците за ABS-а.
За ел.схема не мога да ти помогна.Дано някой от колегите се включи.
Упешен ден
- stoy@n
- потребител
- Мнения: 442
- Регистриран: 22 авг 2008, 08:07
- Модел на автомобила: Galaxy,2.0, DOHC ,115Hp 1999
Daihatsu Cuore 1.0 12V,AT,58Hp 2003 - Status: Извън линия
Re: ABS
Пак ще ти кажа недей да ровиш без да познаваш принципа на работа на дадено нещо!ABS-а не сработва на налягане.Контролният модул следи движението на колелата посредством датчици.Ако някое от колелата намали рязко скоростта си спрямо другите тогава се задейства клапан освобождаващ налягането на съответното колело за да се избегне блокиране.ABS модула контролира и помпата когато налягането в системата падне.Силно се съмнявам помпата да работи постоянно както ти очакваш.nik_il написа: Благодаря ти. продължавам да ровичкам и да търся кой управлява мотора на помпата на хидравличния модул. Постоянно ли работи или при стартиране на двигателя помпата заработва за да създаде налягане в системата и мотора да спира. При преплъзване на някое колело системата изпраща по-високо налягане към съответното колело за спирачен момент. Би трябвало налягането да спадне и мотора да завърти отново помпата за достигане на съответното налягане. Това са мои разсъждения. И ако е така, някой трябва да каже на мотора да завърти помпата, нали.
Упешен ден
Ако ти е интересно виж ТУК, но е на английски.
-
- потребител
- Мнения: 53
- Регистриран: 19 мар 2008, 15:46
- Модел на автомобила: ford escort, 1.8 16V '98 бензин, газова ланди ренцо, обикновена, с предпазен клапан на резонаторната тръба
- Местоположение: Свищов
- Status: Извън линия
Re: ABS
да, така е, четох много и това също...ще се посъветвам с компетентен....stoy@n написа:Пак ще ти кажа недей да ровиш без да познаваш принципа на работа на дадено нещо!ABS-а не сработва на налягане.Контролният модул следи движението на колелата посредством датчици.Ако някое от колелата намали рязко скоростта си спрямо другите тогава се задейства клапан освобождаващ налягането на съответното колело за да се избегне блокиране.ABS модула контролира и помпата когато налягането в системата падне.Силно се съмнявам помпата да работи постоянно както ти очакваш.nik_il написа: Благодаря ти. продължавам да ровичкам и да търся кой управлява мотора на помпата на хидравличния модул. Постоянно ли работи или при стартиране на двигателя помпата заработва за да създаде налягане в системата и мотора да спира. При преплъзване на някое колело системата изпраща по-високо налягане към съответното колело за спирачен момент. Би трябвало налягането да спадне и мотора да завърти отново помпата за достигане на съответното налягане. Това са мои разсъждения. И ако е така, някой трябва да каже на мотора да завърти помпата, нали.
Упешен ден
Ако ти е интересно виж ТУК, но е на английски.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта