спад на тоците от усилвател ?
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: спад на тоците от усилвател ?
Наско,тази идея може да се реализира в някоя фиеста с малък мотор.
Виждал ли си двигателния отсек на мондеото?
Няма място гайка да пуснеш и тя да падне на земята,какво остава да сложиш още един генератор....
Виждал ли си двигателния отсек на мондеото?
Няма място гайка да пуснеш и тя да падне на земята,какво остава да сложиш още един генератор....
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: спад на тоците от усилвател ?
Не знам, при мене има място за още един мотор.
Това вече е проблем, може и да има решение, но нещата могат да станат по-трудни.
Това вече е проблем, може и да има решение, но нещата могат да станат по-трудни.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 91
- Регистриран: 28 фев 2008, 21:33
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 tddi
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Re: спад на тоците от усилвател ?
А има ли евтин вариант на кондензатор, който да изглади падовете при включване на фарове, запалване на мотора, включване на климатик, вентилатор и т.н.
Мисля си за 1F 20-25V дали ще свърши работа.
Мисля си за 1F 20-25V дали ще свърши работа.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: спад на тоците от усилвател ?
Ето от тук можеш да научиш :
http://informator.bg/cgi-bin/index.pl?_ ... nfo&ID=667" onclick="window.open(this.href);return false;
http://informator.bg/cgi-bin/index.pl?_ ... nfo&ID=667" onclick="window.open(this.href);return false;
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: спад на тоците от усилвател ?
Веднага си признавам, че не четох темата внимателно.
За да се махне примигването на фаровете, може да си сложи втори акумулатор в багажника или където му е удобно и да захрани от него музиката. Този акумулатор трябва да се закачи към другия с максимално тънки кабели. Примерно с 1,5 кв мм, но да се види да не греят и ако да, с 2,5 кв мм. Така основният акумулатор ще си храни фаровете с помощтта на динамото, а този вторият ще дава ток за усилвателя и ще се пълни и той от динамото.
Хитрината и ползата идва от промененото разпределение на контактните и кабелни съпротивления по веригата. Вместо да има пад във веригата на фаровете, ще има такъв в захранването на усилвателя.
За да се махне примигването на фаровете, може да си сложи втори акумулатор в багажника или където му е удобно и да захрани от него музиката. Този акумулатор трябва да се закачи към другия с максимално тънки кабели. Примерно с 1,5 кв мм, но да се види да не греят и ако да, с 2,5 кв мм. Така основният акумулатор ще си храни фаровете с помощтта на динамото, а този вторият ще дава ток за усилвателя и ще се пълни и той от динамото.
Хитрината и ползата идва от промененото разпределение на контактните и кабелни съпротивления по веригата. Вместо да има пад във веригата на фаровете, ще има такъв в захранването на усилвателя.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта