Проблем с токовете май И вентилатора на радиатора.

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
РАЗБИРАЧА
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 24 мар 2012, 20:37
Модел на автомобила: Ескорт
Status: Извън линия

Re: Проблем с токовете май И вентилатора на радиатора.

Мнение от РАЗБИРАЧА » 01 апр 2012, 18:05

Трябва да дадеш и 4-те пина накъсо/т.е. свържи всичките помежду им,става въпрос за буксата на датчика на маркуча/,даваш на контакт и ако не тръгне вентилатора, проблема може да е в релето и ако и то е на ред тогава да се ровиш във вентилатора. Успех!!!

escort_1.6_16V
потребител
потребител
Мнения: 106
Регистриран: 29 дек 2011, 18:48
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16V - 90Hp with АГУ - БИВШИЯ !!!!!
Status: Извън линия

Re: Проблем с токовете май И вентилатора на радиатора.

Мнение от escort_1.6_16V » 01 апр 2012, 19:11

На термодатчика като му откачиш буксата са само два пина.

Потребителски аватар
Didibao
потребител
потребител
Мнения: 1769
Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
Модел на автомобила: Focus ST170
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: Проблем с токовете май И вентилатора на радиатора.

Мнение от Didibao » 01 апр 2012, 19:49

Този термодатчик ако е при мондеото, само като му извадиш буксата и перката тръгва на максимални обороти. Става въпрос за този който е отгоре на тялото на термостата.
Изображение

escort_1.6_16V
потребител
потребител
Мнения: 106
Регистриран: 29 дек 2011, 18:48
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16V - 90Hp with АГУ - БИВШИЯ !!!!!
Status: Извън линия

Re: Проблем с токовете май И вентилатора на радиатора.

Мнение от escort_1.6_16V » 01 апр 2012, 22:50

Аз говоря за този който е на маркуча към радиатора. Ся да не се окаже че съм объркал датчиците :mrgreen: .

musovir
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 16 фев 2009, 10:33
Модел на автомобила: Форд Фокус 1,4 хетчбек 1999
Status: Извън линия

Re: Проблем с токовете май И вентилатора на радиатора.

Мнение от musovir » 04 апр 2012, 11:37

Да не отварям нова тема, да попитам тук, имам фокус 99 с 1,4 мотор зетек. При мен е обратния проблем - непостоянен дефект, не ми се изключва единия вентилатор. Гася мотора, той си върти и така, докато има ток в акумулатора.

escort_1.6_16V
потребител
потребител
Мнения: 106
Регистриран: 29 дек 2011, 18:48
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16V - 90Hp with АГУ - БИВШИЯ !!!!!
Status: Извън линия

Re: Проблем с токовете май И вентилатора на радиатора.

Мнение от escort_1.6_16V » 12 апр 2012, 20:39

Откачих датчика който е отгоре на тялото на термостата докато колата беше на контакт и отново не завъртя перката. Ще пробвам и на тази букса да направя мост и ако пак не завърти перката, ще я сваля и ще и подам директно ток докато е свалена.

escort_1.6_16V
потребител
потребител
Мнения: 106
Регистриран: 29 дек 2011, 18:48
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16V - 90Hp with АГУ - БИВШИЯ !!!!!
Status: Извън линия

Re: Проблем с токовете май И вентилатора на радиатора.

Мнение от escort_1.6_16V » 16 апр 2012, 11:56

Днес откачих буксата на перката и я включих към мултицета. И по нея не тече никакъв ток, независимо дали е на контакт или не, и дали е със закачени термо датчици или не. Тоест има надежда да не е перката, а релето и. Защото предпазителя го свалях и беше здрав. А също така може и някъде инсталацията да прави проблеми. Някой кабел да е прекъснат.

escort_1.6_16V
потребител
потребител
Мнения: 106
Регистриран: 29 дек 2011, 18:48
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16V - 90Hp with АГУ - БИВШИЯ !!!!!
Status: Извън линия

Re: Проблем с токовете май И вентилатора на радиатора.

Мнение от escort_1.6_16V » 20 апр 2012, 15:32

Темата за триене. Проблема си остава за новия собственик.

peigera
потребител
потребител
Мнения: 1384
Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Проблем с токовете май И вентилатора на радиатора.

Мнение от peigera » 20 апр 2012, 19:42

:lol: :lol: :lol: Дано поне да си му споменал за проблема, че да не скапе мотора заради това. Преди време каро си купих първия Ескорт РС 2000 бяха обърнали предната гума наопаки (беше с посока на въртене) и като попитах защо е на обратно ми отговориха, че гумаджията бил некъдърник. Аз не повярвах но грешката ми беше, че погледнах чак в къщи и видях огромен балон на предната гума. А по път за вкъщи на доста места карах със скорост над 200км. Даже и не искам да си помисля какво можеше да се случи.

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта