Проблем с токовете май И вентилатора на радиатора.
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 24 мар 2012, 20:37
- Модел на автомобила: Ескорт
- Status: Извън линия
Re: Проблем с токовете май И вентилатора на радиатора.
Трябва да дадеш и 4-те пина накъсо/т.е. свържи всичките помежду им,става въпрос за буксата на датчика на маркуча/,даваш на контакт и ако не тръгне вентилатора, проблема може да е в релето и ако и то е на ред тогава да се ровиш във вентилатора. Успех!!!
-
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 29 дек 2011, 18:48
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16V - 90Hp with АГУ - БИВШИЯ !!!!!
- Status: Извън линия
Re: Проблем с токовете май И вентилатора на радиатора.
На термодатчика като му откачиш буксата са само два пина.
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Проблем с токовете май И вентилатора на радиатора.
Този термодатчик ако е при мондеото, само като му извадиш буксата и перката тръгва на максимални обороти. Става въпрос за този който е отгоре на тялото на термостата.

-
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 29 дек 2011, 18:48
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16V - 90Hp with АГУ - БИВШИЯ !!!!!
- Status: Извън линия
Re: Проблем с токовете май И вентилатора на радиатора.
Аз говоря за този който е на маркуча към радиатора. Ся да не се окаже че съм объркал датчиците
.

-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 16 фев 2009, 10:33
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1,4 хетчбек 1999
- Status: Извън линия
Re: Проблем с токовете май И вентилатора на радиатора.
Да не отварям нова тема, да попитам тук, имам фокус 99 с 1,4 мотор зетек. При мен е обратния проблем - непостоянен дефект, не ми се изключва единия вентилатор. Гася мотора, той си върти и така, докато има ток в акумулатора.
-
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 29 дек 2011, 18:48
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16V - 90Hp with АГУ - БИВШИЯ !!!!!
- Status: Извън линия
Re: Проблем с токовете май И вентилатора на радиатора.
Откачих датчика който е отгоре на тялото на термостата докато колата беше на контакт и отново не завъртя перката. Ще пробвам и на тази букса да направя мост и ако пак не завърти перката, ще я сваля и ще и подам директно ток докато е свалена.
-
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 29 дек 2011, 18:48
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16V - 90Hp with АГУ - БИВШИЯ !!!!!
- Status: Извън линия
Re: Проблем с токовете май И вентилатора на радиатора.
Днес откачих буксата на перката и я включих към мултицета. И по нея не тече никакъв ток, независимо дали е на контакт или не, и дали е със закачени термо датчици или не. Тоест има надежда да не е перката, а релето и. Защото предпазителя го свалях и беше здрав. А също така може и някъде инсталацията да прави проблеми. Някой кабел да е прекъснат.
-
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 29 дек 2011, 18:48
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16V - 90Hp with АГУ - БИВШИЯ !!!!!
- Status: Извън линия
Re: Проблем с токовете май И вентилатора на радиатора.
Темата за триене. Проблема си остава за новия собственик.
-
- потребител
- Мнения: 1384
- Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
- Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Проблем с токовете май И вентилатора на радиатора.



Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта