Мигачи и централно заключване
- ford4o
- потребител
- Мнения: 47
- Регистриран: 30 дек 2005, 14:31
- Модел на автомобила: Skoda Fabia 3 1.2 TSi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Мигачи и централно заключване
Здравейте. Доста рових, не само във форума, но така и не открих решение на проблема си, та реших да питам най на края
Става дума за Форд Фокус 1.8 tdci 2004-та год.
Дали някой има идея, къде бих могъл да свържа изхода на модул за централно заключване, който подава +12V за да примигват мигачите при откл./закл. на колата.
Благодаря предварително на отзовалите се

Дали някой има идея, къде бих могъл да свържа изхода на модул за централно заключване, който подава +12V за да примигват мигачите при откл./закл. на колата.
Благодаря предварително на отзовалите се

- deathstorm
- потребител
- Мнения: 563
- Регистриран: 11 дек 2007, 17:57
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v 93г. (Zetec L1E, DOHC на главата) (retired)
Ford Focus МК2 1.6 16v TI VCT 06г. 115 Hp + LPG Fobos 4
Ford Focus MK2.5 09г. Duratec HE 2.0 16v 145 Hp + LPG BRC Plug & Drive - Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Re: Мигачи и централно заключване
На бутона за аварийните.
- ford4o
- потребител
- Мнения: 47
- Регистриран: 30 дек 2005, 14:31
- Модел на автомобила: Skoda Fabia 3 1.2 TSi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Мигачи и централно заключване
И аз първо за този бутон се сетих, но според схемите, този бутон само изпраща сигнал и то "-" /минус/ до Generic Electronic Module
(GEM), което аз разбирам като някакъв контролер. И общо взето този модул управлява мигачите, най вероятно
Ако подам "-" на този вход дали ще работи?
(GEM), което аз разбирам като някакъв контролер. И общо взето този модул управлява мигачите, най вероятно

- nikiww
- потребител
- Мнения: 25
- Регистриран: 22 ное 2012, 19:11
- Модел на автомобила: Фокус 1.6i,16v,100, 1999
- Status: Извън линия
Re: Мигачи и централно заключване
На Фокус 1999 за мигачите съм вързал алармата долу в ляво в краката на шофьра,като свалиш пласмасовата кора има един куплунг,който се развива с болт в средата,не знам как се казва,букса ли,куплунг ли,няма значение,та на тоя куплунг има два сини кабела,син с червено и син ,не съм сигурен за допълнителния цвят,но са сини със сигурност и са един над друг.Там съм вързал мигачите от изхода на алармата,там ги връзват "алармаджийте".Ако сваляш куплунга не давай на контакт докато е свален.Дано съм бил полезен.
- ford4o
- потребител
- Мнения: 47
- Регистриран: 30 дек 2005, 14:31
- Модел на автомобила: Skoda Fabia 3 1.2 TSi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Мигачи и централно заключване
Ей, мерси, ще премеря и ще пробвам като спре дъжда и стопли малко
Благодаря

Благодаря
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Мигачи и централно заключване
Ако алармата няма отделни изходи за Ляв и Десен мигач (което е много рядко), трябва да се свърже през диоди, иначе мигачите ще се бъркат.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Мигачи и централно заключване
Това са снимки от монтажа на твоята аларма.nikiww написа:На Фокус 1999 за мигачите съм вързал алармата ...
Ако го има на снимките това за което говориш насочи човека.
Дано да има сходство с неговия Фокус
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Мигачи и централно заключване
качвам аз, защото има проблем с прикачването на файлове
- nikiww
- потребител
- Мнения: 25
- Регистриран: 22 ное 2012, 19:11
- Модел на автомобила: Фокус 1.6i,16v,100, 1999
- Status: Извън линия
Re: Мигачи и централно заключване
Там горе са,те кабелите са два,така че се връзват леви и десни,ако имаш само един изход вържи ги през диод,че наистина ще светят и двата,като дадеш мигач и стават аварийни,то голям майтап става,ама и много ще те споменават по кръстовищата,така че внимавай.И пак да те подсетя-НЕ давай на контакт ако махаш куплунга.Успех.
- ford4o
- потребител
- Мнения: 47
- Регистриран: 30 дек 2005, 14:31
- Модел на автомобила: Skoda Fabia 3 1.2 TSi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Мигачи и централно заключване
Благодаря момчета
Тия снимки са леко стряскащи
Голяма салата е било
Имам два извода на модула за централното, добре ,че ми казахте. Само да спре да вали и пак ще коленича пред форда 





- nikiww
- потребител
- Мнения: 25
- Регистриран: 22 ное 2012, 19:11
- Модел на автомобила: Фокус 1.6i,16v,100, 1999
- Status: Извън линия
Re: Мигачи и централно заключване
Снимките са стряскащи защото съм свалил таблото с бушоните,ти няма да го сваляш,при теб е по-лесно,сваляш корите и готово,отдолу е куплунга.Така че спокойно,сваляи и запоявай смело,преди това провери де,с пробна лампа,даваш на маса,а другия край пъхаш от горната страна на кабела,да го опреш,и гледаш леви,после десни мигачи,за да си сигурен.Може даже да ги запоиш без да сваляш куплунга.Абе както ти е удобно.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Мигачи и централно заключване
По същия начин, гледаш до мигачите отпред какъв цвят кабел отиват, търсиш ги вътре в купето и свързваш.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- ford4o
- потребител
- Мнения: 47
- Регистриран: 30 дек 2005, 14:31
- Модел на автомобила: Skoda Fabia 3 1.2 TSi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Мигачи и централно заключване
Оказа се ,че при мен въобще няма такива кабели
мястото на куплунга е празно. След като не открих кабелите пак "говорих" с Гугъл и ел. схемата на колата и се оказва, преди и след фейслифта е различно окабеляването. При мен,след фейслифта, всичко отива в GEM module и този модул е директно свързан с мигачите. Борбата продължава 


- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Мигачи и централно заключване
А мигачи имаш ли? Кабел до тях отива ли? Като не можеш да ги намериш вътре, свържи ги в коша в близост до мигачите, или където най-близо ги намериш.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- ford4o
- потребител
- Мнения: 47
- Регистриран: 30 дек 2005, 14:31
- Модел на автомобила: Skoda Fabia 3 1.2 TSi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Мигачи и централно заключване
И за този вариант съм мислил, но много окабеляване ще трябва
Предните и задните са едно, отделно леви и десни и ще стане ....
Гледах в схемата, че ключа за аварийните подава един "-" на GEM модула и явно той после ги кара да мигат
та се чудя дали ако през едно реле пусна един "-" до този вход няма да стане работата и то само с една жица . Ако стане ще пиша,ако пък някой знае ,че не става да каже преди да съм поакал нещо 

Гледах в схемата, че ключа за аварийните подава един "-" на GEM модула и явно той после ги кара да мигат


- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Мигачи и централно заключване
Защо правите нещата толкова сложно?
Сваля се пластмасата около волана, изважда се буксата за мигачите, оголват се 2-та проводника за леви и десни мигачи, на всеки от тях се запоява по 1 проводник с диод така, че белязания му край да е откъм буксата, а другите два края се връзват заедно в 1 проводник, който се свързва с този от алармата. Включва се обратно буксата и работата е свършена. Защо трябва да се разглобява половината кола
На който пък и това му се струва сложно (или пък не намира диоди и поялник да стане културно) кабелчето от алармата се връзва на буксата за фаровете, на кабела за габаритите. Тъкмо и по-малко ток ще му хаби, че крушките са по-малко и по-слаби
Сваля се пластмасата около волана, изважда се буксата за мигачите, оголват се 2-та проводника за леви и десни мигачи, на всеки от тях се запоява по 1 проводник с диод така, че белязания му край да е откъм буксата, а другите два края се връзват заедно в 1 проводник, който се свързва с този от алармата. Включва се обратно буксата и работата е свършена. Защо трябва да се разглобява половината кола

На който пък и това му се струва сложно (или пък не намира диоди и поялник да стане културно) кабелчето от алармата се връзва на буксата за фаровете, на кабела за габаритите. Тъкмо и по-малко ток ще му хаби, че крушките са по-малко и по-слаби

Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
- ford4o
- потребител
- Мнения: 47
- Регистриран: 30 дек 2005, 14:31
- Модел на автомобила: Skoda Fabia 3 1.2 TSi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Мигачи и централно заключване
И този вариант с превключвателя няма да стане. Според схемите неговите кабели също отиват в GEM модула и също комутират "-" и нямат обща връзка със самите мигачи. Все пак благодаря за идеите 

- deathstorm
- потребител
- Мнения: 563
- Регистриран: 11 дек 2007, 17:57
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v 93г. (Zetec L1E, DOHC на главата) (retired)
Ford Focus МК2 1.6 16v TI VCT 06г. 115 Hp + LPG Fobos 4
Ford Focus MK2.5 09г. Duratec HE 2.0 16v 145 Hp + LPG BRC Plug & Drive - Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Re: Мигачи и централно заключване
Ей колега, много умна тази твоята кола, 20 мнения не стигат да я надхитрим. Значи намери го този прословут модул, най вероятно някъде под жабката или под волана, виж на схемата кои са кабелите, които отиват към мигачите и се свържи към тях през диоди. Другия вариант, ако подадеш маса на ключа за аварийните ще стане, но сигнала който имаш от алармата е предназначен директно да захранва крушките с +12 волта на интервали. Варианта е да го вземеш тоя сигнал и да го обърнеш с реле или по добре подходяща схема с транзистор, да не ти цъка т'ва реле и да го подаваш като маса на ключа. Въпроса е колко чести ще са сигналите от алармата и дали ще се сети да мигне тъпия модул при краткотрайно подаване на маса. Затова по добре първия вариант. Не му се сърди толкова много на модула, може да ти спести някоя глоба за изгоряла крушка
.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта