Проблем-трета степен на вентилатор-Ескорт 96 климатик(РЕШЕН)

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
tropper
потребител
потребител
Мнения: 687
Регистриран: 12 юли 2007, 00:34
Модел на автомобила: Ford Mondeo MK1 1.6 16V GLX '93; ГИ Stilogas/Tamona, изп. Tomasetto, инж. Valtek; *** КЛИМАТИК ***
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем-трета степен на вентилатор-Ескорт 96 климатик(РЕШЕН)

Мнение от tropper » 09 дек 2009, 19:51

MotorqgA написа:...Проблема бил там 4е аз замервам ключа с мултицет и тои ми показва 4е има напрежение и вси4ко е ОК но като отидох при маистор тои просто слови товат на клиу4а където са степените и не светна и ми каза 4е като го мери6 ти показва но под товар няма никой...
Окислени контактни пластини на ключа - често срещано явление. След подобни преживявания вече всяко такова нещо го меря с малка крушка - примерно 5 вата за габарит става, така че да не се претоварва нищо.
късото съединение прави силата
LPG: Изображение / 1.07 заради гумите :)

Потребителски аватар
crank1968
потребител
потребител
Мнения: 279
Регистриран: 31 авг 2009, 09:45
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 16v 115 p.s ZETEC Ghia Turnier след 95-
Местоположение: PlovDiv
Status: Извън линия

Re: Проблем-трета степен на вентилатор-Ескорт 96 климатик(РЕШЕН)

Мнение от crank1968 » 09 дек 2009, 19:57

проблемати знаеш ли къде е бушоното табло на мен ми спря 3 степен преди време викам е таман го запойх ся пък не работи и какво се оказа че не съм го както трябва запоил и за тва и го оправих и работи вече _friends_
http://www.youtube.com/watch?v=4ZS_qNIBUdQ" onclick="window.open(this.href);return false;

Потребителски аватар
biser77
потребител
потребител
Мнения: 246
Регистриран: 29 сеп 2008, 17:08
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 D 1988 -> Ford Escort 1.8 TD 90к.с Ghia 1998 -> Opel Signum 2.2 DTI 2004
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем-трета степен на вентилатор-Ескорт 96 климатик(РЕШЕН)

Мнение от biser77 » 06 фев 2011, 15:10

Големи благодарности на колегата Mindjigger и crank1968!!! Виждам че е стара темата но доста полезна, точно това се оказа и моят проблем - ръждясали клеми на резисторната платка, Симтоми - същите: 1-во спря 3-та степан на вентилатора а след това 2 месеца не беше карана колата, поради ремонт и не работеше на никоя степен. Доста четох по темите тук за проблемно бушонно табло, но при мен не беше от него, а от въпросната платка. С по пипкави пръсти може да се свали без да се разглабя абсолютно нищо, има едно капаче на платката, което е на щипки (издърпва се нагоре), откачат се клемите(1 единична - захранването, и 1 тройка - степените) след това 2 винта и платката излиза :D .При мен на бушонното табло за вентилатора е бушон N 2. Не видях някъде да споменават за него (само 20 и 22) N 20 е за перката на радиатора. На термозащитата на платката направо запоих тел за по сигурно. Дано съм допринесъл за този често срещан проблем.
Изображение

airheadme
потребител
потребител
Мнения: 32
Регистриран: 22 сеп 2005, 12:08
Модел на автомобила: Escort 1.8i 16v '96 5d hatch
Status: Извън линия

Re: Проблем-трета степен на вентилатор-Ескорт 96 климатик(РЕШЕН)

Мнение от airheadme » 27 юли 2013, 17:51

На мен ми се предадоха първо 2 степен и няколко месеца по-късно и 3 степен, та почоплих малко прословутия резисторен блок.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Чистих го, правих, струвах, степените продължават да не ми работят...

Тройната клема за степените я гръмнах на три единични клеми. Тази, която съответства на първа степен на ключа в купето, я местих по другите крачета на резисторния блок. По тоя начин, като ключа ми е на първа степен, а клемата е на крачето за втора/трета степен, вентилатора си духа на втора/трета степен. Викам - проблемът е в ключа, смених го - нищо, пак по старому. Откъм неговия край клемите изглеждат ОК, не са окислени, доколкото видях бегло, щото се мъчех да действам без да свалям нацяло пластмаса около таблото. И сега кво остава - да са ми се прекъснали някъде по пътя кабелите за 2 и 3 степен, така ли? Щото изобщо не ми се рови там. Засега съм оставил първа степен да ми е вързана на крачето за втора, ама не ми се иска да прекарам цялото лято без клима на макс или пък зимата без топло на макс. :( Нещо свежи идеи?

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта