Невъзможно запалване на двигателя
- tolubeev
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 16 юли 2007, 22:26
- Модел на автомобила: Фокус 1,6 16V 99г.
- Местоположение: гр. Оряхово
- Контакти:
- Status: Извън линия
Невъзможно запалване на двигателя
Здравейте! Изключих куплунга на дебитомера, по време на работа на двигателя и колата угасна. Вече не мога да я запаля, че най-вероятно се е включил имобилайзера. Приемам всякакви съвети. Има ли начин да изключа имобилайзера? Може ли да съм изгорил компа? Мога ли да сменя, клапан-имобилайзера /ако е такъв/ с обикновен? Предварително благодаря на всички!
NVasilev
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Невъзможно запалване на двигателя
Специално пък на този дизел, не би трябвало изключването на дебитомера да изгаси двигателя. Я дай снимка на елемента, който си изключил и да видим какво точно си направил.tolubeev написа:Здравейте! Изключих куплунга на дебитомера, по време на работа на двигателя и колата угасна. Вече не мога да я запаля, че най-вероятно се е включил имобилайзера. Приемам всякакви съвети. Има ли начин да изключа имобилайзера? Може ли да съм изгорил компа? Мога ли да сменя, клапан-имобилайзера /ако е такъв/ с обикновен? Предварително благодаря на всички!
Клапанът може да се сменя, но се реже защитната ламарина над него, иначе не се събира. Моят прокапа и сега съм с обикновен, пак си имам имобилайзер.
- tolubeev
- потребител
- Мнения: 15
- Регистриран: 16 юли 2007, 22:26
- Модел на автомобила: Фокус 1,6 16V 99г.
- Местоположение: гр. Оряхово
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Невъзможно запалване на двигателя
Благодаря, че се отзовахте. Защитата е премахната, с помощта на компютърна диагностика.OgiDogi написа:Специално пък на този дизел, не би трябвало изключването на дебитомера да изгаси двигателя. Я дай снимка на елемента, който си изключил и да видим какво точно си направил.tolubeev написа:Здравейте! Изключих куплунга на дебитомера, по време на работа на двигателя и колата угасна. Вече не мога да я запаля, че най-вероятно се е включил имобилайзера. Приемам всякакви съвети. Има ли начин да изключа имобилайзера? Може ли да съм изгорил компа? Мога ли да сменя, клапан-имобилайзера /ако е такъв/ с обикновен? Предварително благодаря на всички!
Клапанът може да се сменя, но се реже защитната ламарина над него, иначе не се събира. Моят прокапа и сега съм с обикновен, пак си имам имобилайзер.
NVasilev
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта