Проблем с странно светене на SRS....
-
- потребител
- Мнения: 330
- Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
- Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
- Местоположение: Botevgrad
- Status: Извън линия
Проблем с странно светене на SRS....
Ами имам странен проблем........ Отвреме на време ( и в момента е така ) лампата на SRSа започва да свети слабо и най - вече след като приключи подгряването ( колата е дизел ) и оборотомера спира да работи. При включване на фарове или дори габарити лампата гасне и след изкл. пак светва, но оборотомера не се включва??????????? Явно е слаба връзка ниакаде и прехварля най-вероятно маса през веригата на SRSа но някой имал ли е подобен проблем и съответно идея къде да търся?????????
Проверих буксите до седалките, почистих и напръсках със контакт спрей...... не че там имаше замърсяване но....... Проверих и бушона - здрав е и клемите му са ОК....
ДАЙТЕ ИДЕИИИИИИИИИИИИ
Ако имате и схеми на SRS бих бил много доволен.........
.....................................................
току що слязох до гаража и в момента в който само поразместих таблото с бушоните всичко се оправи?????????????? и така всеки път.......... май е време да изкарам таблото и да проверя всички връзки по него................
и все пак идеите за това къде са слабите места на таблото с релета и бушони ще са от полза.............
Проверих буксите до седалките, почистих и напръсках със контакт спрей...... не че там имаше замърсяване но....... Проверих и бушона - здрав е и клемите му са ОК....
ДАЙТЕ ИДЕИИИИИИИИИИИИ
Ако имате и схеми на SRS бих бил много доволен.........
.....................................................
току що слязох до гаража и в момента в който само поразместих таблото с бушоните всичко се оправи?????????????? и така всеки път.......... май е време да изкарам таблото и да проверя всички връзки по него................
и все пак идеите за това къде са слабите места на таблото с релета и бушони ще са от полза.............
- Dundee
- потребител
- Мнения: 852
- Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
- Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Вътре до блока с бушоните, под релетата има платка. На нея понякога има окислени пътечки или студени спойки. Трябва да се прегледа и където е нужно да се почисти и презапои здраво.
Обикновено след тая профилактика изчезват доста проблеми по ел. инсталацията, а и някои други, за които не се предполага че може там да е причината. Например бензиновата помпа почва отново да работи.
Обикновено след тая профилактика изчезват доста проблеми по ел. инсталацията, а и някои други, за които не се предполага че може там да е причината. Например бензиновата помпа почва отново да работи.

-
- потребител
- Мнения: 330
- Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
- Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
- Местоположение: Botevgrad
- Status: Извън линия
доста добра идея - много 10х ще се пробва още в събота....... ако нещо не се доскапе и не се наложи да стане на момента........
Само едно допълнение........ таблото с бушоните се вади и разглобява.... там всичко на куплонзи ли е или ще се наложи и рязане на кабели ( мрази да правя лайниний ). Трябва ли вообще да се сваля цялото табло или платката се вади по някакав начин??? Не че и сам няма да го разбера, когато започна разглобяването, но ако се знае предварително как става ще се спести времв и нерви........
Само едно допълнение........ таблото с бушоните се вади и разглобява.... там всичко на куплонзи ли е или ще се наложи и рязане на кабели ( мрази да правя лайниний ). Трябва ли вообще да се сваля цялото табло или платката се вади по някакав начин??? Не че и сам няма да го разбера, когато започна разглобяването, но ако се знае предварително как става ще се спести времв и нерви........
- Dundee
- потребител
- Мнения: 852
- Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
- Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Всичко е в нещо като кутия, която се сваля. От долу (откъм педалите) има гумен протектор. Май трябваше първо да махнеш него, ако го има. Като откачиш закопчалката при бушоните, предницата на кутията пада надолу и после трябва малко чалъм и напъване за да освободиш от нещо като водач/ограничител. Кабелите са си на куплунзи, доколкото си спомням няма два еднакви, така че после не можеш да объркаш местата им. Имай предвид че спираш тока на всичко по колата - припомни си кода на радиото, ако има.
Аз сам съм разглабял до тук, колкото да видя точно кои жички бяха дали на късо и да закърпя положението.
Тъй като почти не разбирам от електроника, един познат жичкаджия ми прави профилактиката на платката. Не съм гледал как я е извадил, но се сваля самата платка. Показа ми я за да видя къде е имало проблем и как е запоявал.
Само с толкова мога да помогна.
Успех!
Аз сам съм разглабял до тук, колкото да видя точно кои жички бяха дали на късо и да закърпя положението.
Тъй като почти не разбирам от електроника, един познат жичкаджия ми прави профилактиката на платката. Не съм гледал как я е извадил, но се сваля самата платка. Показа ми я за да видя къде е имало проблем и как е запоявал.
Само с толкова мога да помогна.
Успех!
- evg2
- потребител
- Мнения: 708
- Регистриран: 06 сеп 2005, 10:33
- Модел на автомобила: Mondeo-комби 2.0-136 PS-NGA.-GHiA-1993г.
- Местоположение: Дряново+42° 58' 17.86", +25° 28' 15.07"
- Контакти:
- Status: Извън линия
Това е предпазната възд.възглавница, втвоя случай намираща се в кормилото ти.Като завъртиш конт.ключ да светнат лампите на таблото ти тръбва да светне лампа с кормило и издута възглавница на него-жълт цвят и след това да огасне, когато всичко е изправно с възд.възглавници и предпазните устройства /блокиращите/ на коланите под пр.седалки лампата огасва, ако премигва след това, чети тук:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=3650" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=3650" onclick="window.open(this.href);return false;
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта