Проблем с Фокус, работи на три цилиндъра(бобина)
-
- потребител
- Мнения: 25
- Регистриран: 30 яну 2013, 09:03
- Модел на автомобила: фокус 1,6i 16v
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Фокус, работи на три цилиндъра(бобина)
Просто да кажа,като информация.На фокус 1,6 16v 2003г. съм сложил бобина от Фиеста 1,6 95г. Смених я заедно с кабелите.Работи идеално!Единствено дето подложих под бобината на захващането .
-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 11 апр 2014, 09:55
- Модел на автомобила: Ford - Focus Hatchback I - 1.4 16V (75 Hp)
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Фокус, работи на три цилиндъра(бобина)
Здравейте колеги, ще използвам същата тема.
Карам Ford Focus 1.4 (2003 година). От около месец, забелязах, че при залапване на колата има голямо тресене в купето и сякаш единия цилиндър не работи, както излиза и когато е по-студено много бял пушек (не гори масло и не губи антифриз), интересното е, че колата, като мине определени оборити и загрее... спира да тресе. Това, което направих:
1. Проверих тампон мисля маслен се води на двигателителя ми е окей.
2. Изчистих стъковия мотор и това тресене до някъде се оправи. (но след седмица пак се появи)
3. Смених всички свещи с нови кабели към тях.
4. Купих си една диагностика от Китай, и като прочетох грешките са следните:
- грешка, че втори цилиндър не пали
- грешка на датчика, който измерва горивото.
Интересно е, че колата след като вдигне оборити (предполагам и токът, който минава през бобината е по-голям....) и пали втори цилиндър, колата си връща "тягата".
Според Вас, това бобина ли или ... може да е нещо друго.
Благодаря Ви предварително !
Карам Ford Focus 1.4 (2003 година). От около месец, забелязах, че при залапване на колата има голямо тресене в купето и сякаш единия цилиндър не работи, както излиза и когато е по-студено много бял пушек (не гори масло и не губи антифриз), интересното е, че колата, като мине определени оборити и загрее... спира да тресе. Това, което направих:
1. Проверих тампон мисля маслен се води на двигателителя ми е окей.
2. Изчистих стъковия мотор и това тресене до някъде се оправи. (но след седмица пак се появи)
3. Смених всички свещи с нови кабели към тях.
4. Купих си една диагностика от Китай, и като прочетох грешките са следните:
- грешка, че втори цилиндър не пали
- грешка на датчика, който измерва горивото.
Интересно е, че колата след като вдигне оборити (предполагам и токът, който минава през бобината е по-голям....) и пали втори цилиндър, колата си връща "тягата".
Според Вас, това бобина ли или ... може да е нещо друго.
Благодаря Ви предварително !
Последна промяна от svalchev на 04 фев 2015, 10:24, променено общо 1 път.
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Фокус, работи на три цилиндъра(бобина)
На мен, при спукана бобина, също ми прекъсваше в обороти до към 3000. С повече газ и над тези обороти не се усещаше нищо.

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Фокус, работи на три цилиндъра(бобина)
Преди месец и половина моята се предаде сложих един итн 50лв някъде е за момента си кара нормално.
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Sent from my LG-D802 using Tapatalk

-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 11 апр 2014, 09:55
- Модел на автомобила: Ford - Focus Hatchback I - 1.4 16V (75 Hp)
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Фокус, работи на три цилиндъра(бобина)
Да, благодаря за съветите.
След, като смених бобината с друга (втора ръка, но оргинална и с кабелите към нея), колата върви... даже не мога да повярвам, че толкова дълго време съм си мислил, че "това" са и възможносите, сега... е нещо друго.
Поздрави !
След, като смених бобината с друга (втора ръка, но оргинална и с кабелите към нея), колата върви... даже не мога да повярвам, че толкова дълго време съм си мислил, че "това" са и възможносите, сега... е нещо друго.
Поздрави !
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 13 госта