Мигачи?

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
l_m_b
потребител
потребител
Мнения: 103
Регистриран: 27 яну 2005, 12:56
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.3mi '94
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мигачи?

Мнение от l_m_b » 19 юни 2005, 13:02

Здравейте, фордфенове!

Бе нещо туй реле на мигачите ми играйка по нервите, от време на време (макар и много рядко) се разцъква с двойно по голяма скорост от нормалното, а мигача от своя страна не ще да мига.

Знаете ли точно къде се намира, да му хвърля едно око, че не ми се търси без познания?

Поздрави!
Форд Фиеста
1.3mi
09.1994

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от aaleks » 19 юни 2005, 17:18

Провери ключа за аварийните, да не застава в междино положение!
Небойте се роби Спартак е с вас!

stangen
потребител
потребител
Мнения: 488
Регистриран: 17 яну 2005, 13:56
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1Mi 92
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от stangen » 19 юни 2005, 18:58

Здрасти ! Преди да провериш релето я първо с контактен спрей напръскай "немигащият мигач"................релето ще ти цъка по-бързо или по-бавно ако не свети крушката........мисля ,че го правиха този номер за да се усети водача, че някой от мигачите му не работи ......поне на моята Фиеста е така !
Изображение

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4779
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от pepy1 » 19 юни 2005, 22:47

stangen написа: релето ще ти цъка по-бързо или по-бавно ако не свети крушката........мисля ,че го правиха този номер за да се усети водача, че някой от мигачите му не работи ......поне на моята Фиеста е така !
така е на всички автомобили дори на лади и москвичи

Потребителски аватар
l_m_b
потребител
потребител
Мнения: 103
Регистриран: 27 яну 2005, 12:56
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.3mi '94
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

:)

Мнение от l_m_b » 20 юни 2005, 09:13

Благодаря ви, колеги!

Тази "малка" подробност ми беше убягнала, в интерес на истината, за 5 години шофьорство ми е изгаряла 1 крушка за късите, и никога не съм се замислял над това. :oops:

Действително, проблемът се появява само на левия мигач, релето се разцъква бързо и лявата половина отказва да мига. Най-вероятно нещо не дава добре контакт, както казахте.

При първа въжможност ще почистя добре контактите (отпред и отзад, и дано не отстрани), и продължавам напред :lol:
Форд Фиеста
1.3mi
09.1994

Потребителски аватар
jack71
потребител
потребител
Мнения: 887
Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от jack71 » 20 юни 2005, 11:51

и аз имах такъв проблем (цъка бързо за да ти каже че не святка мигача - т.е. изгоряла крушка например) но се оказа че ми е скапано лостчето на мигачите...

Потребителски аватар
l_m_b
потребител
потребител
Мнения: 103
Регистриран: 27 яну 2005, 12:56
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.3mi '94
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от l_m_b » 20 юни 2005, 22:12

Тай! Аз съм пак.

Току що се връщам от паркинга, с нервно присвити устни. Проблемът не е от крушките. Нито една от трите не светка просто като се появи това нещо. Мерих - няма напрежение върху тях. Намерих релето - точно под ключето е. Изчистих всчко и напръсках с контактен спрей за всеки случай, макар и да нямаше нужда.

Нещо много важно ми направи впечатление - ПРОБЛЕМА се появявя в 99.99% от случаите на изключен двигател, с други думи неработещ алтернатор. Дори пред блока не можах да го докарам на работещ двигатен, а на неработещ почти всеки път, което според мен изключва проблеми в механичното ключе. Аварийките винаги работят, десните мигачи също.

Следователно нарочих релето, като напрежението е малко по-ниско май се ебава с мен. Хмм.... мисля да го сменям :twisted: Едва ли е много скъпо, за разлика от ключетата.
Форд Фиеста
1.3mi
09.1994

Потребителски аватар
jack71
потребител
потребител
Мнения: 887
Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от jack71 » 21 юни 2005, 09:39

Пробвай, ама аз скоро правих ел.инсталацията на каприто ми и знам със сигурност че релето ти се отнася както към десните мигачи така и към левите.в смисъл че не може десните да работят ОК а левите да се гаврят. то там е с 5 жички и туй то. една към аварийките отива една към лостчето и една към не си спомням към къде. ама според мен няма да изкараш кой знае какъв ефект. пробвай все пак. не е чак толкоз скъпо... аз си купих за пробите на каприто българско от някаква руска кола (ама реле нали :) ) за 5 лв.

Потребителски аватар
l_m_b
потребител
потребител
Мнения: 103
Регистриран: 27 яну 2005, 12:56
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.3mi '94
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от l_m_b » 29 юни 2005, 21:28

Най-накрая го оправих. Беше явно от ключето. Свалихме го с един познат и с някакъв шпрей яко пране и заспа. Надявам се този проблем да остане в миналото вече наистина :)
Форд Фиеста
1.3mi
09.1994

muko
потребител
потребител
Мнения: 207
Регистриран: 08 юли 2005, 20:28
Модел на автомобила: Hyundai Accent 1.4 95 ph
Местоположение: София, Люлин
Status: Извън линия

Мнение от muko » 09 юли 2005, 11:20

Имах този проблем с предишната ми Сиера и действително се получаваше при изгоряла крушка. Сега обаче искам да продължа темата защото мигачите на Мондеото ми правят проблем, но по-различен. Често престава да цъка релето и съответно да работят мигачите както и контролната крушка на таблото, дори след като вече са започнали да работят след вкл. на лостчето на волана. Прави го по-често при влага и студ, в топлото почти нямам проблем. Мислех, че е от ключа и автомиката му за изкл. при връщане на волана, но ми се е случвало да го прави и при вкл. на аварийните от оделното копче. Ако някой може - да помогне.

Потребителски аватар
l_m_b
потребител
потребител
Мнения: 103
Регистриран: 27 яну 2005, 12:56
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.3mi '94
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от l_m_b » 11 юли 2005, 08:57

Значи при мен определено беше проблема в ключето. Някаква писта на аварийките беше дала фира. И "прането" със спрей реши проблема за няколко дни :evil: . Най-накрая ми писна окончателно да се занимавам с това и си купих на старо за Фиеста '96 и го смених и вече наистина нямам проблем - струваше 30лв. Та и при теб може да е това. Ако се замасяваше някъде предполагам че релето нямаше да спира да цъка. Тези механизми са капсуловани за съжаление и подлежат само на 1 отваряне :lol: :lol:
Форд Фиеста
1.3mi
09.1994

muko
потребител
потребител
Мнения: 207
Регистриран: 08 юли 2005, 20:28
Модел на автомобила: Hyundai Accent 1.4 95 ph
Местоположение: София, Люлин
Status: Извън линия

Мнение от muko » 03 сеп 2005, 14:44

Най-после разбрах със сигурност, че е от релето / и на Мондео е също точно под ключето на волана/, но почистването нямаше ефект - сигурно е чипа, защото на студено не работи и колкото е по-топло е по безотказно. Въпроса ми към всички е - къде да си го намеря по-евтино - втора употреба или ново. :)

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 21 госта