Проблем с ел. инсталацията - Escort RS2000 MK6
-
- потребител
- Мнения: 71
- Регистриран: 02 ное 2011, 01:55
- Модел на автомобила: Escort MK6 RS 2000
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Проблем с ел. инсталацията - Escort RS2000 MK6
Здравейте колеги!
Всичко започна в понеделник, когато започнах да навързвам газовия компютър. Няколко пъти припалвах колата да си проверя ламбда сонда, сигнал от комутатора за бубините и накрая деня ми приключи с прекъсване на бензиновите дюзи да ги прекарам през газовия компютър и прекарване на кабела за копчето газ/бензин през дупката на жилото за километража до джоба под волана, поради което свалях километраж, откачах щипката на таблото с релетата и бушоните да мога да бръкна да си изтегля кабела и накрая сглобяване. След цялата интервенция не съм пробвал да паля колата. На следващия ден силен-вилен тръгвам да си купувам скоби за газовата бутилка, но стартера въобще не завъртя. Пробвах по баир надоло да я запаля, но не запали. Направи ми впечатление, че оборотомера не мръдна при опитите за палене на скорост. Първо си помислих че вероятно съм я задавил и свалих една от свещите, но нямаше и следа от бензин. Проверих си връзките на дюзите и за всеки случай им затворих веригата преди газовия компютър и пак пробвах да я запаля на скорост, но без ефект. Мъчейки се след това и да накарам стартера да завърти, ми направи впечатление, че не чувах бензиновата помпа. Започнах да проверявам бушоните, но всички са здрави. Установих че ток до включвателя на стартера въобще не стига. Писах в групата във фейса и ме насочиха към темата с ремонт на таблото с бушоните. Отворих го, разгънах платките и всяка една спойка по платките я презапоих, но ефект никакъв. Днес установих че ток до някои от релетата въобще не стига и че единия от двата диода е пробил и дава на късо. Реших да замостя релетата за бензиновата помпа и ECU-то, подадох принудително ток към включватела, стартера завъртя, но колата отново не запали. Дайте идеи какво може да е станало и в краен случай къде във Варна биха я оправили без побългаряване (опъване на разни жици от бушони и разни други грозни истории).
Всичко започна в понеделник, когато започнах да навързвам газовия компютър. Няколко пъти припалвах колата да си проверя ламбда сонда, сигнал от комутатора за бубините и накрая деня ми приключи с прекъсване на бензиновите дюзи да ги прекарам през газовия компютър и прекарване на кабела за копчето газ/бензин през дупката на жилото за километража до джоба под волана, поради което свалях километраж, откачах щипката на таблото с релетата и бушоните да мога да бръкна да си изтегля кабела и накрая сглобяване. След цялата интервенция не съм пробвал да паля колата. На следващия ден силен-вилен тръгвам да си купувам скоби за газовата бутилка, но стартера въобще не завъртя. Пробвах по баир надоло да я запаля, но не запали. Направи ми впечатление, че оборотомера не мръдна при опитите за палене на скорост. Първо си помислих че вероятно съм я задавил и свалих една от свещите, но нямаше и следа от бензин. Проверих си връзките на дюзите и за всеки случай им затворих веригата преди газовия компютър и пак пробвах да я запаля на скорост, но без ефект. Мъчейки се след това и да накарам стартера да завърти, ми направи впечатление, че не чувах бензиновата помпа. Започнах да проверявам бушоните, но всички са здрави. Установих че ток до включвателя на стартера въобще не стига. Писах в групата във фейса и ме насочиха към темата с ремонт на таблото с бушоните. Отворих го, разгънах платките и всяка една спойка по платките я презапоих, но ефект никакъв. Днес установих че ток до някои от релетата въобще не стига и че единия от двата диода е пробил и дава на късо. Реших да замостя релетата за бензиновата помпа и ECU-то, подадох принудително ток към включватела, стартера завъртя, но колата отново не запали. Дайте идеи какво може да е станало и в краен случай къде във Варна биха я оправили без побългаряване (опъване на разни жици от бушони и разни други грозни истории).
-
- потребител
- Мнения: 1384
- Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
- Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Проблем с ел. инсталацията - Escort RS2000 MK6
Колата коя година е? За Варна мога да те препратя при Светлин по прякор елкона. Ако ти трябва телефона му ще ти го пиша на лични или във ФБ. Другия вариант е като си пред колата да ми звъннеш на 0886 136 580 = Иван да те насочвам.
-
- потребител
- Мнения: 71
- Регистриран: 02 ное 2011, 01:55
- Модел на автомобила: Escort MK6 RS 2000
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Проблем с ел. инсталацията - Escort RS2000 MK6
Годината е 96-та, утре по някое време ако не вали ще отида до колата и ще ти звънна.
-
- потребител
- Мнения: 71
- Регистриран: 02 ное 2011, 01:55
- Модел на автомобила: Escort MK6 RS 2000
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Проблем с ел. инсталацията - Escort RS2000 MK6
Днес пробвах с друга бушониера и отново същата работа. Разбрах защо твоята върти стартер, а моята не. При теб на R13 имаш мостче, а при мен е реле. Когато замених релето с мостче (както беше на бушониерата с която пробвах) започна да върти.
-
- потребител
- Мнения: 1384
- Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
- Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Проблем с ел. инсталацията - Escort RS2000 MK6
Ще ни просветлиш ли с развитието по=проблема. Какво беше решението му и т.н.
Все пак се спуснахме да помагаме именно заради тази идея в последствие да се опише решението.
Все пак се спуснахме да помагаме именно заради тази идея в последствие да се опише решението.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Проблем с ел. инсталацията - Escort RS2000 MK6
Бушон му бил изгорялpeigera написа:Ще ни просветлиш ли с развитието по=проблема. Какво беше решението му и т.н.
Все пак се спуснахме да помагаме именно заради тази идея в последствие да се опише решението.
Даже и във фейса не го написа
Питай си ....
-
- потребител
- Мнения: 71
- Регистриран: 02 ное 2011, 01:55
- Модел на автомобила: Escort MK6 RS 2000
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Проблем с ел. инсталацията - Escort RS2000 MK6
Извинявай, мислих че Светлин ти е казал. Всичко беше от смотан китайски бушон. Огледах го и просто пластинката му беше спукана.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта