Проблем с паленето
- FOCUS 1912
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 25 окт 2012, 09:32
- Модел на автомобила: Ford Focus
- Status: Извън линия
Проблем с паленето
Имам Форд Фокус 1.8 TDCI 2002 год., имам следния проблем,рано сутрин когато я запаля , колата много трудно пали. купих нов акумулатор и проблема с паленето остана ... ОТ къде може да идва проблема ?
Благодаря ви предварително за отговорите...
Благодаря ви предварително за отговорите...
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с паленето
Свещи? Кога е започнала да пали трудно?

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- FOCUS 1912
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 25 окт 2012, 09:32
- Модел на автомобила: Ford Focus
- Status: Извън линия
Re: Проблем с паленето
свещите са на 12 хиляди км. не ми свети таблото за проблем с свещите .... около месец , но от два дни проблема е много по сериозен , ако продължава така новия акумулатор ще отиде ..madboy написа:Свещи? Кога е започнала да пали трудно?

- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с паленето
Дюзи. Но без компютърна диагностика,-/не в менте сервиз/, нищо не е сигурно.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 121
- Регистриран: 04 мар 2013, 21:12
- Модел на автомобила: ford focus 1.8 tddi 90hp combi 2000
- Status: Извън линия
Re: Проблем с паленето
Колеги,тези дни колата взе да пали по-трудно сутрин/по-дълго върти/.Закачих мултицета на запалката -в покой-12.5в.Като дам контакт пада на 10.8 - 11.2в до като свещите нагряват.След това волтажа се вдига на 12 и до като завъртам на стартер пада на 9 волта.Това нормално ли е ? Като запали стига на 14 -14.3 в.
Подгряващите свещи съм ги сменил в края на миналата зима, а преди тази зима ги проверих - работеха.Пък и показанията на мултицета ме карат да си мисля,че работят.
Да свалям ли стартера за ремонт ?
Подгряващите свещи съм ги сменил в края на миналата зима, а преди тази зима ги проверих - работеха.Пък и показанията на мултицета ме карат да си мисля,че работят.
Да свалям ли стартера за ремонт ?
-
- потребител
- Мнения: 1384
- Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
- Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Проблем с паленето
А имаш ли проблем със стартера? Аз доколкото разбирам той върти а колата не пали. Провери отново свещите нищо, че са сменяни и няма да е лошо да се провери дали не взима въздух от някъде. За жалост не съм специалист по дизел и не искам да давам съвети понеже може да те заблудя. Специалиста -това е ника на колега от форума който наистина МНОГО ги разбира дизелите. Пиши му на него едва ли ще ти откаже помощ.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Проблем с паленето
Така както описва нещата според мен има проблем с акумулатора.peigera написа:А имаш ли проблем със стартера?
Сваляне, проверка на нивото на електролита, зареждане и ако пак пада на 9 волта на стартер отива за нов.
- ieiei
- потребител
- Мнения: 389
- Регистриран: 11 май 2007, 12:50
- Модел на автомобила: Ford
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с паленето
При същите симтомиТОВА ми помогна.
Сипи го преди пътуване поне 100км.
Сипи го преди пътуване поне 100км.
-
- потребител
- Мнения: 121
- Регистриран: 04 мар 2013, 21:12
- Модел на автомобила: ford focus 1.8 tddi 90hp combi 2000
- Status: Извън линия
Re: Проблем с паленето
Благодаря ви за съветите, колеги !
Заредих акумулатора и сега е кибрит. Сигурно за времето което карам, не може да зареди добре.Около 15 км. сутрин и 15 км. вечер.През това време няколко паления.
За всеки случай тази седмица ще ида да проверят акумулатора/да го натоварят с вилка/.Той още е в гаранция до юли.
Иначе в началото на зимата сложих една добавка в горивото за почистване на инжекторите, но разлика като че ли няма, поне за вървенето.
Решил съм, някой ден ще сваля стартера за профилактика.
Заредих акумулатора и сега е кибрит. Сигурно за времето което карам, не може да зареди добре.Около 15 км. сутрин и 15 км. вечер.През това време няколко паления.
За всеки случай тази седмица ще ида да проверят акумулатора/да го натоварят с вилка/.Той още е в гаранция до юли.
Иначе в началото на зимата сложих една добавка в горивото за почистване на инжекторите, но разлика като че ли няма, поне за вървенето.
Решил съм, някой ден ще сваля стартера за профилактика.
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Проблем с паленето
От там се започва. Изправният стартер не натоварва толкова акумулатора (освен ако и той не е пътник), че той да не успее да се възстанови след няколко километра каране. Едно, че дърпа по-малко ток и друго, че върти по-бързо и двигателят пали за по-кратко време.kosta69 написа:...
Решил съм, някой ден ще сваля стартера за профилактика.
-
- потребител
- Мнения: 121
- Регистриран: 04 мар 2013, 21:12
- Модел на автомобила: ford focus 1.8 tddi 90hp combi 2000
- Status: Извън линия
Re: Проблем с паленето
Най накрая закарах колата на електротехник да провери стартера !
OgiDogi, Много си прав, че се започва от стартера.Благодаря Ти !
Аз си мислех,че колата пали добре !А сега какво чудо е, не мога да го опиша !Много съм доволен от резултата !
По стартера... - Втулките бяха отишли.Четките са добре.Почистване и смазване.
Сега съм спокоен и доволен от това което направих !
OgiDogi, Много си прав, че се започва от стартера.Благодаря Ти !
Аз си мислех,че колата пали добре !А сега какво чудо е, не мога да го опиша !Много съм доволен от резултата !
По стартера... - Втулките бяха отишли.Четките са добре.Почистване и смазване.
Сега съм спокоен и доволен от това което направих !
- antipower
- потребител
- Мнения: 432
- Регистриран: 11 окт 2013, 18:59
- Модел на автомобила: Focus 1.6 16v 2002г. Ghia
- Местоположение: Карлово
- Status: Извън линия
Re: Проблем с паленето
Извинявам се на колегата, че ще използвам неговата тема, но не искам да пускам отделна !
Проблема е следния:
Братовчед ми си купи Фокус 2003 1.8 tdci и при всяко палене на студен двигател пали изключително трудно.
прави го и при топло и при студено време.
Стартера си върти хубаво, акумулатора е чисто нов, но първото палене за деня е ужас.
Като е загряла колата си пали от раз.
Аз се съмнявам в подгревните свещи, но не знам как изглеждат.
Предполагам, че се проверяват с най-обикновен омметър.
Благодаря на отзовалите се !
Проблема е следния:
Братовчед ми си купи Фокус 2003 1.8 tdci и при всяко палене на студен двигател пали изключително трудно.
прави го и при топло и при студено време.
Стартера си върти хубаво, акумулатора е чисто нов, но първото палене за деня е ужас.
Като е загряла колата си пали от раз.
Аз се съмнявам в подгревните свещи, но не знам как изглеждат.
Предполагам, че се проверяват с най-обикновен омметър.
Благодаря на отзовалите се !
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с паленето
Диагностика ще покаже. Най вероятно се касае за износени дюзи, но има още много причини да го прави. Това е най сериозната. Свещите греят при температура под 6 + градуса, ако са в ред дюзите би трябвало да запали и без да греят свещите.antipower написа: Братовчед ми си купи Фокус 2003 1.8 tdci и при всяко палене на студен двигател пали изключително трудно.
прави го и при топло и при студено време.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- antipower
- потребител
- Мнения: 432
- Регистриран: 11 окт 2013, 18:59
- Модел на автомобила: Focus 1.6 16v 2002г. Ghia
- Местоположение: Карлово
- Status: Извън линия
Re: Проблем с паленето
Като ми докара форда ще проверя все пак свещите. Е аутодата пише, че трябва да имат 0.2 ома съпротивление.ЯЛТА написа:Диагностика ще покаже. Най вероятно се касае за износени дюзи, но има още много причини да го прави. Това е най сериозната. Свещите греят при температура под 6 + градуса, ако са в ред дюзите би трябвало да запали и без да греят свещите.antipower написа: Братовчед ми си купи Фокус 2003 1.8 tdci и при всяко палене на студен двигател пали изключително трудно.
прави го и при топло и при студено време.
Ще го закача с VCM-а и ще видим дали ще изкара някоя грешка.
- ieiei
- потребител
- Мнения: 389
- Регистриран: 11 май 2007, 12:50
- Модел на автомобила: Ford
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с паленето
Свещите се проверяват лесно(и е без пари).
-
- потребител
- Мнения: 90
- Регистриран: 26 дек 2014, 21:14
- Модел на автомобила: Ford Mondeo, 2.0 Tdci, 96 kW, 2004 г.
- Status: Извън линия
Re: Проблем с паленето
Щом казваш, че не пали и на топло време малък е шанса да са подгревните свещи...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 6 госта