Мистерия с ток към цилиндрите
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 09 авг 2016, 23:30
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Мистерия с ток към цилиндрите
Здравейте,
Имам форд, но сега бих искал да ви попитам нещо за карбураторен Хюндай пони, който карам само на бензин, знам, че ще помогнете. Хюндая почна да гасне произволно, без значение от обороти, топлина на двигателя или дели е в движение или спряла. Както си работи, изведнъж оборотите рязко почват да играят 1-2 секунди и загасва. 2 дни може да не гасне, след това изведнъж го прави някъде и няма палене - върти и нищо. Тъй като имам много резервни части, последния път, когато угасна, почнах да сменям последователно бобина, капачка на делко, палец, датчик на запалването в делкото, кабели, свещи - оказа се, че не е от тях - то не остана почти нищо непроверено.Иначе, когато си работи колата, всичко е ок.
Как успявам да запаля колата - странно е. Изваждам един от кабелите на някоя свещ, доближавам я до маса, завъртам стартера и колата си пали на три цилиндъра. Поставям си кабела обратно и всичко е ок до следващото гаснене. Установих, че когато е загаснала и дам централния кабел на маса, също си идва ток. Но при само това направено и след това обратно поставен кабел и опит да запаля, колата не пали. Пали само, когато съм дал някой от кабелите на свещите на маса и заедно с това завъртя.
Какво е? Да не би някъде да ми е лошо заземяването?
Поздрави!
Имам форд, но сега бих искал да ви попитам нещо за карбураторен Хюндай пони, който карам само на бензин, знам, че ще помогнете. Хюндая почна да гасне произволно, без значение от обороти, топлина на двигателя или дели е в движение или спряла. Както си работи, изведнъж оборотите рязко почват да играят 1-2 секунди и загасва. 2 дни може да не гасне, след това изведнъж го прави някъде и няма палене - върти и нищо. Тъй като имам много резервни части, последния път, когато угасна, почнах да сменям последователно бобина, капачка на делко, палец, датчик на запалването в делкото, кабели, свещи - оказа се, че не е от тях - то не остана почти нищо непроверено.Иначе, когато си работи колата, всичко е ок.
Как успявам да запаля колата - странно е. Изваждам един от кабелите на някоя свещ, доближавам я до маса, завъртам стартера и колата си пали на три цилиндъра. Поставям си кабела обратно и всичко е ок до следващото гаснене. Установих, че когато е загаснала и дам централния кабел на маса, също си идва ток. Но при само това направено и след това обратно поставен кабел и опит да запаля, колата не пали. Пали само, когато съм дал някой от кабелите на свещите на маса и заедно с това завъртя.
Какво е? Да не би някъде да ми е лошо заземяването?
Поздрави!

-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 09 авг 2016, 23:30
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Мистерия с ток към цилиндрите
Реших проблема - имобилайзера на алармата се е развалил и го изолирах. Възстанових фабричната кабелна връзка към бобината - срязах двете жички от бобината към алармата и им свързах другите краища - както си е било произведено, и сега вече е ок. Извод след тези 2 седмици мъки и почти всичко по тоците проверено - никога не трябва да се забравя, че има и допълнително инсталирано побългаряване. Явно като съм давал кабела на свеща на късо, по някакъв начин съм "поправял " временно релето - или каквото и там е, на алармата. Дано съм полезен на някого, ако чете това в бъдеще. 

- lubomirov89
- потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
- Местоположение: Левски
- Status: Извън линия
Re: Мистерия с ток към цилиндрите
Поздравявам те колега първо, че сам си открил проблема и второ, че сподели с аудиторията къде е бил проблема. Би бил полезен и други хора!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта