Проблем с кабелите и свещите
-
- потребител
- Мнения: 131
- Регистриран: 19 мар 2016, 19:39
- Модел на автомобила: фокус 1.6 16в 2002г
- Местоположение: панагюрище
- Status: Извън линия
Re: Проблем с кабелите и свещите
явно сметките са си мой някакви измислени
,ама съм се вманиачил във форд 


-
- потребител
- Мнения: 131
- Регистриран: 19 мар 2016, 19:39
- Модел на автомобила: фокус 1.6 16в 2002г
- Местоположение: панагюрище
- Status: Извън линия
Re: Проблем с кабелите и свещите
Здравейте ,колеги има много мнения изписани за кабели и свещи,че се сменят комплект защото едно от двете,ако не работи поврежда другото,аз си обяснявам когато избие свещ и не работи ,че може да повреди кабела нали все пак трябва да прескочи тази искра някъде и да пробие кабела,но не мога да си обясня не работещ кабел как може да повреди свещ напрактика
- antipower
- потребител
- Мнения: 432
- Регистриран: 11 окт 2013, 18:59
- Модел на автомобила: Focus 1.6 16v 2002г. Ghia
- Местоположение: Карлово
- Status: Извън линия
Re: Проблем с кабелите и свещите
Здравейте колеги !
Преди 25 000 съм сменил кабелите и свещите (Tesla и Denso).
Преди 4 000 пак смених свещите (Denso), защото започна да прекъсва леко на газ.
Сега започна да работи леко неравномерно и леко прекъсва.
Свалих свещите и на две от тях се оказа, че има черни ивици по изолацията.
Вчера проверих дали ми светят кабелите на тъмно и се оказа, че на 1 и 4 цилиндър светят.
Въпроса ми е, нормално ли е след толкова километра да се прецакат и кабелите и свещите.
Иначе сега ще купувам нови кабели и свещи от същите марки.
Преди 25 000 съм сменил кабелите и свещите (Tesla и Denso).
Преди 4 000 пак смених свещите (Denso), защото започна да прекъсва леко на газ.
Сега започна да работи леко неравномерно и леко прекъсва.
Свалих свещите и на две от тях се оказа, че има черни ивици по изолацията.
Вчера проверих дали ми светят кабелите на тъмно и се оказа, че на 1 и 4 цилиндър светят.
Въпроса ми е, нормално ли е след толкова километра да се прецакат и кабелите и свещите.
Иначе сега ще купувам нови кабели и свещи от същите марки.
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с кабелите и свещите
Имаш ГИ ли?

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- antipower
- потребител
- Мнения: 432
- Регистриран: 11 окт 2013, 18:59
- Модел на автомобила: Focus 1.6 16v 2002г. Ghia
- Местоположение: Карлово
- Status: Извън линия
Re: Проблем с кабелите и свещите
Да, колата е с Газов инжекцион.madboy написа:Имаш ГИ ли?
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с кабелите и свещите
При работа на газ, кабели, бобини и свещи не издържат много. 20 хил. е чудесно, като постижение.
Иначе предпочитам да взема оригинални свещи, не вярвам да са по-скъпи, а тези Денсо, ги правят на много места . Къде сполучливо, къде не толкова.
Иначе предпочитам да взема оригинални свещи, не вярвам да са по-скъпи, а тези Денсо, ги правят на много места . Къде сполучливо, къде не толкова.

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Проблем с кабелите и свещите
И кво, аз да се чувствам уникално, като имам свещи (обикновенни не платинени) работещи на газ вече близо 50 000Км и кабели на около 80 000 Км?madboy написа:При работа на газ, кабели, бобини и свещи не издържат много. 20 хил. е чудесно, като постижение.
Иначе предпочитам да взема оригинални свещи, не вярвам да са по-скъпи, а тези Денсо, ги правят на много места . Къде сполучливо, къде не толкова.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Проблем с кабелите и свещите
Валерката нещо са е объркАл
Масло при свещите обикновено поражда този проблем.
Аз съм все още в този филм.
Бърша и карам ...

Масло при свещите обикновено поражда този проблем.
Аз съм все още в този филм.
Бърша и карам ...
- antipower
- потребител
- Мнения: 432
- Регистриран: 11 окт 2013, 18:59
- Модел на автомобила: Focus 1.6 16v 2002г. Ghia
- Местоположение: Карлово
- Status: Извън линия
Re: Проблем с кабелите и свещите
Масло нямам при свещите. Сменяна е гарнитурата след ремонта на двигателя.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Проблем с кабелите и свещите
Когато купих Фокуса в рамките на 1-2 месеца хвърлих 2комплекта свещи и едни нови кабели, след което сложих бобината от Ескорта със съответни кабели (Беру) и нови свещи (Денсо) и за сега вече почти година година нямам проблем.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с кабелите и свещите
Къде се чувстваш уникално- на Ескорта, или на Фокуса? Хем за два месеца хвърляш свещи и кабели, хем нямаш проблеми цяла година.HACKO написа: И кво, аз да се чувствам уникално,.....
![[depressed.gif] [depressed.gif]](./images/smilies/depressed.gif)

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- antipower
- потребител
- Мнения: 432
- Регистриран: 11 окт 2013, 18:59
- Модел на автомобила: Focus 1.6 16v 2002г. Ghia
- Местоположение: Карлово
- Status: Извън линия
Re: Проблем с кабелите и свещите
Тези дни ще си купя нови кабели и свещи от същия модел,
но се чудя какво трябва да е разстоянието между електродите на свещите когато
колата се кара предимно на газ.
но се чудя какво трябва да е разстоянието между електродите на свещите когато
колата се кара предимно на газ.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Проблем с кабелите и свещите
На Ескорта, за година не мога да навъртя 80 000Км, а сега двигателя барабар със свещите и кабелите продължават живота си във Фиестата.madboy написа: Къде се чувстваш уникално- на Ескорта, или на Фокуса? Хем за два месеца хвърляш свещи и кабели, хем нямаш проблеми цяла година.
Не си спомням колко беше растоянието на Денсото, не съм го коригирал, по принцип за Газ е препоръчително по-малко от нормалното на Бензин, 1мм е добре.antipower написа:Тези дни ще си купя нови кабели и свещи от същия модел,
но се чудя какво трябва да е разстоянието между електродите на свещите когато
колата се кара предимно на газ.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 131
- Регистриран: 19 мар 2016, 19:39
- Модел на автомобила: фокус 1.6 16в 2002г
- Местоположение: панагюрище
- Status: Извън линия
Re: Проблем с кабелите и свещите
и проблемът при мен се оказа бобина
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта