Проблем с алтернатора на Фокус 1.8 TDDI
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 11 авг 2016, 22:17
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Проблем с алтернатора на Фокус 1.8 TDDI
Здравеите аз имам фокус 1.8 имам проблем сас същата лампичка на акомулатора всички кабели алтернатор всичко е нормално зарежда на 14.4 просто перфектно но лампата продалжава да свети какво да правя Благодаря...
-
- потребител
- Мнения: 1450
- Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
- Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с алтернатора на Фокус 1.8 TDDI
Фордовете имат система smart charge провери си кабелите на 3 пиновата букса обвити са шлаух на мой познат със кънект му светеше лампата а алтернатора зареждаше беше се скъсал или корозирал кабела на 20 см навътре в шлауха!
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 11 авг 2016, 22:17
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Проблем с алтернатора на Фокус 1.8 TDDI
Благодаря за садеийствието намерих проблемаа благодаря още веднааш а проблема е бил от компа на колата просто го е запаметил като грешка и затова е стояло светнато
-
- потребител
- Мнения: 187
- Регистриран: 08 юли 2017, 22:07
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Проблем с алтернатора на Фокус 1.8 TDDI
Днес ми светна лампата на динамото,след 1 км.загасна,после пак светна
Имам дрл на фаровете които светват при напрежение над 13.4 в.Фаровете не светят.Тоест не зарежда.Не си направих труда да меря напрежение.Отворих динамото,на вътрешния пръстен на колектора нещо беше задрало и от пръстена няма следа ,по точно изкарах медна лента.
Динамото ми е 130 Ампера със следния номер на табелата.

Четките бяха на 50% ,отзад имаше клечки за едно птиче гнездо,изчистих го,събрах го,запалих,след 30 сек.лампата загасна,но не вдига заряд.Къде в Пловдив да търся колектор ,четки,лагерите кой номер са.


Още един въпрос,отпред шайбата на динамото е с гайка 24,във средата оста на ротора е за шестограм за контра,реално ми трябва лула 24 май такава нямам,дали преди да сваля пак динамото мога да развия тази гайка със пневматичния гайковерт?
Имам дрл на фаровете които светват при напрежение над 13.4 в.Фаровете не светят.Тоест не зарежда.Не си направих труда да меря напрежение.Отворих динамото,на вътрешния пръстен на колектора нещо беше задрало и от пръстена няма следа ,по точно изкарах медна лента.
Динамото ми е 130 Ампера със следния номер на табелата.

Четките бяха на 50% ,отзад имаше клечки за едно птиче гнездо,изчистих го,събрах го,запалих,след 30 сек.лампата загасна,но не вдига заряд.Къде в Пловдив да търся колектор ,четки,лагерите кой номер са.


Още един въпрос,отпред шайбата на динамото е с гайка 24,във средата оста на ротора е за шестограм за контра,реално ми трябва лула 24 май такава нямам,дали преди да сваля пак динамото мога да развия тази гайка със пневматичния гайковерт?
-
- потребител
- Мнения: 187
- Регистриран: 08 юли 2017, 22:07
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Проблем с алтернатора на Фокус 1.8 TDDI
За протокола,92 лв.ми струваше ремонта,нови четки,нови пръстени,нов регулатор,нов четкодържател и нов лагер,защо един само незнам?
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 19 мар 2018, 14:25
- Местоположение: Кнежа
- Status: Извън линия
Re: Проблем с алтернатора на Фокус 1.8 TDDI
Здравейте! Проблем при 1,8 ТДДИ 90к.с .. Както върви губи мощност, стрелките падат, светват лампите - Чека, лампата на подревните свещи, ламптата на акумулатора и лампа с един жълт удивителен (намира се над чека), след няколко секунди всичко се оправя.., но се повтаря след няколко минути.. Премериха ми волтажа 14,8.. Някакви идеи?! И да препоръчате майстор в Плевенска или Врачанска област.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта