ЕЛЕКТРИЧЕСКА ПЕРКА
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 13 дек 2018, 18:18
- Местоположение: SOFIA
- Status: Извън линия
ЕЛЕКТРИЧЕСКА ПЕРКА
Колеги имам следниа проблем с ФИЕСТА 2004 1.25 и. колата си загрява всичко е ок обаче като включи перката да охлади и след това неспира и върти постояно докато незагася колата. Датчика за охладителната система е сменен и ел. инсталацията е проверена , та въпроса ми е дали някои е имал подобе проблем.
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: ЕЛЕКТРИЧЕСКА ПЕРКА
А често ли тръгва, да не системата да иска обезвъздушаване?ivancvetnov написа: ↑13 дек 2018, 18:26Колеги имам следниа проблем с ФИЕСТА 2004 1.25 и. колата си загрява всичко е ок обаче като включи перката да охлади и след това неспира и върти постояно докато незагася колата. Датчика за охладителната система е сменен и ел. инсталацията е проверена , та въпроса ми е дали някои е имал подобе проблем.
-
- потребител
- Мнения: 131
- Регистриран: 19 мар 2016, 19:39
- Модел на автомобила: фокус 1.6 16в 2002г
- Местоположение: панагюрище
- Status: Извън линия
Re: ЕЛЕКТРИЧЕСКА ПЕРКА
Пробвай с друго реле ,ако не е проверено същото имах подобен проблем със залепващо реле
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 13 дек 2018, 18:18
- Местоположение: SOFIA
- Status: Извън линия
Re: ЕЛЕКТРИЧЕСКА ПЕРКА
ако залепва защо като я загася и спират
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 13 дек 2018, 18:18
- Местоположение: SOFIA
- Status: Извън линия
Re: ЕЛЕКТРИЧЕСКА ПЕРКА
и къде седи това реле
-
- потребител
- Мнения: 131
- Регистриран: 19 мар 2016, 19:39
- Модел на автомобила: фокус 1.6 16в 2002г
- Местоположение: панагюрище
- Status: Извън линия
Re: ЕЛЕКТРИЧЕСКА ПЕРКА
реле номер 8 предпоследното на втория ред
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: ЕЛЕКТРИЧЕСКА ПЕРКА
Релето се управлява от компютъра, затова при изгасяне на двигателя перката спира и при достигане на температурата пак се пуска. Явлението съм го наблюдавал на няколко Chevrolet Cruze и Opel Astra J след смяна на елементи от охладителната система - докато не се обезвъздуши напълно, перките тръгнат ли, работят на максимална скорост до изгасянето. Наличието на въздух пречи на циркулацията на охладителната течност и датчикът непрекъснато отчита температура, по-висока от зададените граници за пускане/спиране на перките.
Затова питах за обезвъздушаване. Евентуално, може да е ниско нивото на охладителната течност в разширителния съд и непрекъснато да се засмуква въздух при циркулацията. Ако има монтирана газова уредба, е възможно изпарителят да пропуска газ в охлаждането и да създава възглавница.
Затова питах за обезвъздушаване. Евентуално, може да е ниско нивото на охладителната течност в разширителния съд и непрекъснато да се засмуква въздух при циркулацията. Ако има монтирана газова уредба, е възможно изпарителят да пропуска газ в охлаждането и да създава възглавница.
-
- потребител
- Мнения: 131
- Регистриран: 19 мар 2016, 19:39
- Модел на автомобила: фокус 1.6 16в 2002г
- Местоположение: панагюрище
- Status: Извън линия
Re: ЕЛЕКТРИЧЕСКА ПЕРКА
Колегата ivancvetnov да провери системата и да дава отзиви,аз за друго което се сещам е,че климатичната система също може да лъже компа и да включва перката
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта