проблем след смяна на комфорд /боди/ модул
- 
				pmdc4
- потребител 
- Мнения: 22
- Регистриран: 18 мар 2020, 17:52
- Местоположение: sofiq
- Status: Извън линия
проблем след смяна на комфорд /боди/ модул
колеги  рещих да сменя таблото с бушоните над краката на пасажера  всъщност то е  цял електронен блок  на които са запоени директно релетата на светлините  причината е че изчезнаха късите светлини при изправен ключ и  бушони  за мен това е малоумна работа да запоиш релетата на електронна платка която управлява всичко в колата , но  е факт , всичко сработи   с изключение на централното  заключване за мен това е нормално защото честотите на ключа не съвпадат с тези на платката която е от друга кола  въпроса ми е какво да правя от тук нататък да въстановя централнота заключване.  колата е форд фокус ц макс  2004г
			
									
									
						- fordmaniac
- Потребител 
- Мнения: 1639
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: проблем след смяна на комфорд /боди/ модул
Работи ли централното заключването от ключалката на вратата и от бутона вътре? Ако да, имаш нужда от обучение на дистанционното. Има теми във форума,  но идеята е : даваш бързо контакт 4 пъти и при последното изключване трябва да изписка зумера. Натискаш бутоните на дистанционното един след друг и би трябвало после да работи всичко.
Поздрави.
			
									
									
						Поздрави.
- 
				pmdc4
- потребител 
- Мнения: 22
- Регистриран: 18 мар 2020, 17:52
- Местоположение: sofiq
- Status: Извън линия
Re: проблем след смяна на комфорд /боди/ модул
централното работи  и със старата платка няма проблем  централното работи ама няма светлини  заради релето което е запоено  и няма как да бъде сменено  защото платките са две хванати с стотици крачета една за друга на половин сантиметър растояние, от описанието ти разбирам че обучавам стария ключ на новата честота на новата платка,  и понеже имам само един   ключ  мисля че е по добре да пробвам с друг ключ тоест друго дистанционно въпроса ми е откъде мога да намеря такова .
			
									
									
						- synthez 3D
- Потребител 
- Мнения: 1749
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
 FOCUS 1,6-100 HP 2011,
 C-MAX -компютърен 3D модел,
 бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008,
- Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: проблем след смяна на комфорд /боди/ модул
Този модул не е само релета. Когато се сменя се програмира. Освен това може и да не е съвместим с твоята кола. Ако нямаш човек с диагностика, който знае какво прави, по-добре търси начин да си оправиш стария(ако причината изобщо е в него), защото с новия може и да не можеш да си запалиш колата, а не само да нямаш централно.
			
									
									
						- 
				F Focus
- потребител 
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: проблем след смяна на комфорд /боди/ модул
Твоят човек е някой добър авто-ключар и алармаджия едновременно. Има такъв в Младост 1-А до закрития дълъг пазар,,,как се казваше...?
Абе идвайки от Цариградско шосе от центъра завиваш надясно по "Малинов" и на първият светофар наляво, после надясно и след около 200м. от лявата страна има един блок и табелата му се вижда. Цъкни в гугъл "авто-ключар в София, кв. Младост" и ще ти излезе.
На мен вторият ключ беше давен в морето и от електрониката нищо не ставаше. Буквално за 5 минути ми монтира нова електроника в корпуса на ключа и за една минута го обучи. Операцията ми струваше 80лв.-не ме интересува много ли е, или малко. Сигурен съм, че ще ти свърши работа.
Ако не вдяваш от материята(като мен), което е нормално не се заигравай прекалено, за да не ти излезе по-скъпо после!
П.С. Това, което казваш за запоените релета е баси великата тъпотия, ама явно вече колите се правят да изкарат десетина година и дотам! После ги купуваме ние и се почва...
  После ги купуваме ние и се почва...
			
									
									Абе идвайки от Цариградско шосе от центъра завиваш надясно по "Малинов" и на първият светофар наляво, после надясно и след около 200м. от лявата страна има един блок и табелата му се вижда. Цъкни в гугъл "авто-ключар в София, кв. Младост" и ще ти излезе.
На мен вторият ключ беше давен в морето и от електрониката нищо не ставаше. Буквално за 5 минути ми монтира нова електроника в корпуса на ключа и за една минута го обучи. Операцията ми струваше 80лв.-не ме интересува много ли е, или малко. Сигурен съм, че ще ти свърши работа.
Ако не вдяваш от материята(като мен), което е нормално не се заигравай прекалено, за да не ти излезе по-скъпо после!

П.С. Това, което казваш за запоените релета е баси великата тъпотия, ама явно вече колите се правят да изкарат десетина година и дотам!
 После ги купуваме ние и се почва...
  После ги купуваме ние и се почва...Много автомати-слаби резултати!
						- fordmaniac
- Потребител 
- Мнения: 1639
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: проблем след смяна на комфорд /боди/ модул
Питах дали работи с механично заключване , а не със старата платка! Щото си писал:fordmaniac написа: ↑18 дек 2020, 09:15Работи ли централното заключването от ключалката на вратата и от бутона вътре?
Обучението на ключа е 2 мин без апаратура и няма смисъл да търсиш друг.
А колите не са толкоз смотани, закона , изискващ фарове денем е смотан. Имам вече три запалени инсталации, две на Форд и едно Поло.
Затова на всички обяснявам, че трябва да се сложи модула на 35% на дълги и да се опази колата от такива проблеми.
А наскоро мой клиент от 3 години пак му сменях лампа и му обяснявах за ползите от модула, дето се мота и не слага, случайно се загледах по стоповете. Оказа се от постоянното светене те се бяха постопили над лампата на стоп-габарит!!! Това на Фокус 1 .
Е , веднага се нави на модул.
- pepy1
- Модератор 
- Мнения: 4787
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
 бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
- Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: проблем след смяна на комфорд /боди/ модул
На мен на дневни не ми светят габаритите, само фаровете! Не съм единствен, така ги правят фабрично новите коли. И точно на това се дразня, при мъгла, дъждовно време/тъмно-мрачно/и в тунели си карат така! Пуснете ги тия къси бе да.....
			
									
									времето е като парите-никога не стига
						Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта




