Падане на оборотите значително на фарове

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
miromtkz
потребител
потребител
Мнения: 43
Регистриран: 11 юли 2005, 18:00
Модел на автомобила: Ford Escort S 1.6 EFI
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Падане на оборотите значително на фарове

Мнение от miromtkz » 13 окт 2005, 11:20

Карам Форд 1.3 Карбуратор 92-ра . Имам оборотомер и на празен ход ми дава около 1000 оборота . Но като включа фарове, духалка и оборотите ми падат на 800, поне. След още някои товар във веригата отивам на 700. Това е проблем , дори като е загряла. За да го оправя ,трябва да каца оборотите на празен на 1100 поне, а това не ми харесва. Въпроса ми е ,това не е ли проблем на платката - компютъра? Как си решавате този проблем , имате ли го ? За карбураторите питам по-точно - Вебер:-)
Мерси ,
Миро
Skype name: miromtkz
В процес на продажба на Ескорта ми
http://miromtkz.hit.bg/ford/DSCM4.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
Ford Escort S 1.6 EFI
1090 lv

NIKJAMa
потребител
потребител
Мнения: 675
Регистриран: 09 фев 2005, 13:35
Модел на автомобила: Mondeo Ghia `04 2.0 TDCI
Escort `90 XR3i convertible
Mitsubishi Colt `08 1.3 AT
Peugeot 4007 2.4 CVT
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Падане на оборотите значително на фарове

Мнение от NIKJAMa » 13 окт 2005, 19:18

miromtkz написа:Карам Форд 1.3 Карбуратор 92-ра . Въпроса ми е ,това не е ли проблем на платката - компютъра?
Аммм карбуратора няма компютър т.е. не ти е проблема в компютъра. Иначе май е нормално защото карбуратора не знае на какви обороти е двигателя та да ги вдига ако станат много ниски. Иначе ако има проблем то е защо пък толкова се товари двигателя от едни фарове.

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от aaleks » 13 окт 2005, 19:40

Не се притеснявай, почити нормално си е/850-750/ товара които изреди никак не си е малък фарове+духалка.
Предположения:
здухан двигател :wink: ;
бедна горивна смес на празен ход - руските автомобили/ВАЗ/ имат такава джаджа и се върти;
скапал се оборотомер - май не е това то се разбира и на слух.
Небойте се роби Спартак е с вас!

Потребителски аватар
l_m_b
потребител
потребител
Мнения: 103
Регистриран: 27 яну 2005, 12:56
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.3mi '94
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от l_m_b » 13 окт 2005, 21:25

Не бих могъл да съм много сигурен каква е причината. При моноинжекцията може да се дължи на амортизираното моторче дето регулира оборотите, но при теб няма такова нещо. При карб... хмм... карал съм кола с карбуратор, но такова падане не е естествено. Предполагам че може да се дължи на изпускане на някой вакуумните маркучи, или на скъсване на една малка мембранка, която участва при формирането на сместта на празен ход.

Може би е разумно да отидеш на някакъв свестен диагностик, газовия анализ би могъл да го ориентира къде е проблема.
Форд Фиеста
1.3mi
09.1994

Потребителски аватар
Henri
потребител
потребител
Мнения: 16
Регистриран: 19 сеп 2005, 08:24
Модел на автомобила: Mondeo 2.0 EFi - 16v
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Henri » 14 окт 2005, 14:56

Проблема най-вероятно е в напрежението не ел.ток в системата. При повишена консумация и проблем в групата (алтернатор, регулиращо реле и акумулатор), напрейението пада видимо и влияе на бобината за висико напрежение, която от своя страна не подава достатъчно качествена искра и двидателя започва да работи неравномерно, оборотите падат, няма мощност на ниски обороти, придирпва при ускорение и т.н.
Това го казвам от собствен опит и практика.
Така, че първо провери акумулатор, алтернатор, реле, ремък.

Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от fiestaracing » 14 окт 2005, 19:21

И с мойта кошница е така-нема страшно-въпреки,че всичко и е наред от как съм я купил-нищо не се е променило-тъй че отрегулираи си малко по-стабилно положение на празен ход и всичко ще е О.К
fiestaracing-just race!!!

Потребителски аватар
miromtkz
потребител
потребител
Мнения: 43
Регистриран: 11 юли 2005, 18:00
Модел на автомобила: Ford Escort S 1.6 EFI
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от miromtkz » 17 окт 2005, 12:26

Мерси Момчета за отговорите. ДОколкото се ориентирам, не съм си настроил добе болчето на карбуратора за бедна богата смес:-)
Кофтито е че на карбуратора ми това се намира точно отзад на карбуратора, на адски неудобно място. Иначе, аз си мерих напреженията и даваха нормални стойности. Ще понастроя нещата и пак ще пиша.

Между другото , свещите ми бяха станали черни, преди да ги почистя, което ме навежда отново към бедна горивна смес.Чувал съм че тожа се регулира на загрял двигател с товар , там където са най-високите обороти. Иначе, аз си карам на бензин, след 100 000 км на газ. Двигателя ми е след основен ремонт на 25 000 само на бензин и разхода ми се различава от преди това на газ със 2 лева на 100 км макс.
Skype name: miromtkz
В процес на продажба на Ескорта ми
http://miromtkz.hit.bg/ford/DSCM4.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
Ford Escort S 1.6 EFI
1090 lv

Потребителски аватар
The seven
потребител
потребител
Мнения: 1107
Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от The seven » 17 окт 2005, 13:48

Това със черните свещи е обратно на казаното от теб. Виж http://www.clubford.org/plugs.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Поздрави
Изображение

Потребителски аватар
miromtkz
потребител
потребител
Мнения: 43
Регистриран: 11 юли 2005, 18:00
Модел на автомобила: Ford Escort S 1.6 EFI
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от miromtkz » 17 окт 2005, 14:37

Прав си , богата, затова и първото нещо което направих бесе да сменя въздушния филтър. А някои има ли идея защо болта за реглаж на сместа е заврян така отвратително отзад, каква е идеята,освен да не може да се базика лесно?
Skype name: miromtkz
В процес на продажба на Ескорта ми
http://miromtkz.hit.bg/ford/DSCM4.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
Ford Escort S 1.6 EFI
1090 lv

Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от fiestaracing » 17 окт 2005, 15:38

Приятелче,освен онова гадно винтче зад карбуратора което може да се върти с много къса отверка,има още едно което е за положението на дроселовата клапа на първа камера-от там също може да се направи допълнителна корекция-но внимавай да е съвсем малко за да не поколебае разхода на гориво-(въртиш не повече от 1/4 макс1/2 оборот)за доизчистване на корекциите които се направил!!!Това второто се намира малко по в ляво от това за сместа!!!Върти се на ръка-има малка кръгла "ръкохватка" жълта или сива на цвят-точно под "бъбрека" за жилото на газта!!!
УСПЕХ!!!
fiestaracing-just race!!!

Потребителски аватар
l_m_b
потребител
потребител
Мнения: 103
Регистриран: 27 яну 2005, 12:56
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.3mi '94
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от l_m_b » 17 окт 2005, 15:51

А някои има ли идея защо болта за реглаж на сместа е заврян така отвратително отзад, каква е идеята,освен да не може да се базика лесно?
Не знам, ама не само при Ford е така, карал съм Рено с карбуратор и болта се намира на също толкова гадно място - за да ти е кофти сигурно. Но утехата е че при Рено всичко се намира на шибано място :wink: .
Форд Фиеста
1.3mi
09.1994

Потребителски аватар
miromtkz
потребител
потребител
Мнения: 43
Регистриран: 11 юли 2005, 18:00
Модел на автомобила: Ford Escort S 1.6 EFI
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от miromtkz » 17 окт 2005, 16:20

Разрових се в нета и открих за моя Ескорт и точно моя карбуратор това
http://free.data.bg/tco/ford/Haynes%20m ... 37-04A.PDF" onclick="window.open(this.href);return false;
препоръчвам ви и останалите в директорията. Отговрих си и защо е завряно ужасно, регулира се със шестограм. Открих също така и защо когато сипвам гориво в резорвара ми връща- има една клапа точно до капачето,която преди време беше замръзнала и смених със филтърче:-) изобщо , обичам да пипам. Ще видим как ще се справя с така наречения fuel mixture screw. А за другото, дето се настрйва на ръка , аз го скъсвам от въртене, ту оборотите ми се струват малко- почва да потреперва като включа фарове, ту са големи.
Skype name: miromtkz
В процес на продажба на Ескорта ми
http://miromtkz.hit.bg/ford/DSCM4.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
Ford Escort S 1.6 EFI
1090 lv

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Google Adsense [Bot] и 31 госта