Програмиране на аларма.

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
naskowu
потребител
потребител
Мнения: 35
Регистриран: 19 окт 2005, 00:14
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8TD
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от naskowu » 25 мар 2007, 23:41

Колега, не трябва да прекъсваш кабелите към бутона или прозореца, защото когато решиш да си затвориш прозореца чрез бутона, няма да можеш понеже контактите на релето във модула ще са отворени. Трябва да видиш как се управлява машинката за прозореца- с плюс или с минус и да пуснеш съответния кабел през контактите на релето. Все едно контактите на релето се явяват втори бутон успореден на първия.

Потребителски аватар
billy_boy
потребител
потребител
Мнения: 845
Регистриран: 01 фев 2006, 12:40
Модел на автомобила: Audi a4 1.8TQ AJL, караше Sierra
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от billy_boy » 26 мар 2007, 00:08

naskowu написа:Колега, не трябва да прекъсваш кабелите към бутона или прозореца, защото когато решиш да си затвориш прозореца чрез бутона, няма да можеш понеже контактите на релето във модула ще са отворени. Трябва да видиш как се управлява машинката за прозореца- с плюс или с минус и да пуснеш съответния кабел през контактите на релето. Все едно контактите на релето се явяват втори бутон успореден на първия.
Точно така. Само че машинката се управлява и с + и с - демек обръща се поляритета. Което е проблем всъщност. Защото остава въпроса как да се прекъсне при подаден контакт другия подаден + (който е за релето, ако е прекъснато чрез релето минуса) за да не стане късо като цъкнеш копчето. Ако ме разбираш. Имам предвид че релето се връзва успоредно на копчето демек да приемем че с него ще прекъсваме - значи трябва да му подадем постоянен +. Но когато решим да свалим прозореца с копчето той обръща поляритета и подава намястото на постоянния лус минус и става тегаво. Дано си ме разбрал трябва да се измисли начин да се прекъсва постоянното захранване при подаване на контакт май ще е нужно още някакво реле.
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Re: Програмиране на аларма.

Мнение от venom4o » 06 ное 2009, 15:43

Знам ,че темата е на 10 години.Ама имам същата аларма и се боря с това автоматично заключване защото ме дразни..Ако вратата не е отворена или няма контакт се заключва сама.. Как да изключа тази функция?

Потребителски аватар
naskowu
потребител
потребител
Мнения: 35
Регистриран: 19 окт 2005, 00:14
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8TD
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Програмиране на аларма.

Мнение от naskowu » 08 ное 2009, 22:56

Колега, виж схемата от линка по долу.
http://topspeed.bg/album/a733ee27796afb ... bea5cc.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

За да махнеш тези функции трябва да изключиш starter disable relay релето което прекъсва запалването. И не само да го махнеш (ако е на куплунг) а да прекъснеш връзката на кабела червено/черно от алармата и кабела коЙто идва от контактния ключ. Тоест двата кабела от алармата червено /черно и бяло/червено трябва да останат свободни. Успех

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 28 госта