Стартерът не върти при загрят двигател
-
- потребител
- Мнения: 22
- Регистриран: 07 фев 2007, 19:10
- Модел на автомобила: fiesta 1.1 clx, 90 година
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Стартерът не върти при загрят двигател
Здравейте! Предварително благодаря за мненията и помощта, която ще ми окажете!
Проблемът е такъв:
След спиране на дълъг път, в момента когато искам да тръгна и изчакам инжекционът да зареди стартерът ми не завърта - чува се само щракване и леко жужене (примерно
). След един или два опита стартерът си завърта нормално и паля без проблем.
На студен двигател изчаквам инжекционът да зареди и стартерът върти всеки път.
Колата е Фиеста 91, моноинжекцион 1.1 CLX
Проблемът е такъв:
След спиране на дълъг път, в момента когато искам да тръгна и изчакам инжекционът да зареди стартерът ми не завърта - чува се само щракване и леко жужене (примерно

На студен двигател изчаквам инжекционът да зареди и стартерът върти всеки път.
Колата е Фиеста 91, моноинжекцион 1.1 CLX
-
- потребител
- Мнения: 22
- Регистриран: 07 фев 2007, 19:10
- Модел на автомобила: fiesta 1.1 clx, 90 година
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
revmata написа:зависи в какво положение последно е останал ротора.Свали го и калайдисай секцията/трябва да има леко видима пукнатина/Ако не следва междунавивкаво съединение,а от там 150 лева за нов

Мерси за съвета, ще го сваля и ще погледна, не че разбирам много. Нооооо, защо като ходя на работа или си карам из града никога нямам подобен проблем... Става само когаото колата е карана дълго...?
- верени
- потребител
- Мнения: 19
- Регистриран: 28 апр 2007, 18:34
- Модел на автомобила: Ford eskort 1,8 16v
- Местоположение: Ямбол
- Status: Извън линия
Здравейте, моят Форд го имам от 2005г. До началото на тази година 3 пъти ми беше правил проблема с непаленето след загасяне на загрял двигател. Мислех си че е от загряването( то може и от това да си е
) но тази година започна да го прави все по често , дори и при не загрял двигател...след каране 5 минути например
Вече и чакане по 2 часа за охлаждане не помагаше. Няколко пъти ( 4 по- точно) успявах да запаля с бутане. После нямаше значение топла ли е или студена....не палише без бутане. отидох на сервиз и се оказа че на стартерът му му няма нищо т.е. всичко си е наред - четки и т.н. За всеки случай ми сложиха едно кабелче от стартера до купето от което директно да подавам ток . За щастие след тази намеса форда нещо се уплаши и започна да си пали нормално от контактния ключ,сега просто си имам и още едно "алтернативно" бутон-запалване.


Вече и чакане по 2 часа за охлаждане не помагаше. Няколко пъти ( 4 по- точно) успявах да запаля с бутане. После нямаше значение топла ли е или студена....не палише без бутане. отидох на сервиз и се оказа че на стартерът му му няма нищо т.е. всичко си е наред - четки и т.н. За всеки случай ми сложиха едно кабелче от стартера до купето от което директно да подавам ток . За щастие след тази намеса форда нещо се уплаши и започна да си пали нормално от контактния ключ,сега просто си имам и още едно "алтернативно" бутон-запалване.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта