Стартерът не върти при загрят двигател

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
liussy
потребител
потребител
Мнения: 22
Регистриран: 07 фев 2007, 19:10
Модел на автомобила: fiesta 1.1 clx, 90 година
Местоположение: София
Status: Извън линия

Стартерът не върти при загрят двигател

Мнение от liussy » 22 юни 2007, 18:53

Здравейте! Предварително благодаря за мненията и помощта, която ще ми окажете!
Проблемът е такъв:
След спиране на дълъг път, в момента когато искам да тръгна и изчакам инжекционът да зареди стартерът ми не завърта - чува се само щракване и леко жужене (примерно ;)). След един или два опита стартерът си завърта нормално и паля без проблем.
На студен двигател изчаквам инжекционът да зареди и стартерът върти всеки път.
Колата е Фиеста 91, моноинжекцион 1.1 CLX

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 22 юни 2007, 20:25

Някоя клема/контактор се деформира от топлината/лош контакт/окиси. Намери я, че ще изгори съвсем.

Потребителски аватар
revmata
потребител
потребител
Мнения: 212
Регистриран: 06 апр 2007, 20:14
Модел на автомобила: FORD TAUNUS 20 M P7a
Местоположение: sliven
Status: Извън линия

Мнение от revmata » 22 юни 2007, 21:25

избита секция на ротора/нещо като мъртва точка/.

liussy
потребител
потребител
Мнения: 22
Регистриран: 07 фев 2007, 19:10
Модел на автомобила: fiesta 1.1 clx, 90 година
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от liussy » 23 юни 2007, 11:30

revmata написа:избита секция на ротора/нещо като мъртва точка/.
Ако имаше мъртва точка в ротора, нямаше ли да ми прави този проблем винаги или с равна вероятност, а не само когато колата се е движила дълго...?

Потребителски аватар
revmata
потребител
потребител
Мнения: 212
Регистриран: 06 апр 2007, 20:14
Модел на автомобила: FORD TAUNUS 20 M P7a
Местоположение: sliven
Status: Извън линия

Мнение от revmata » 23 юни 2007, 17:29

зависи в какво положение последно е останал ротора.Свали го и калайдисай секцията/трябва да има леко видима пукнатина/Ако не следва междунавивкаво съединение,а от там 150 лева за нов

liussy
потребител
потребител
Мнения: 22
Регистриран: 07 фев 2007, 19:10
Модел на автомобила: fiesta 1.1 clx, 90 година
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от liussy » 23 юни 2007, 18:05

revmata написа:зависи в какво положение последно е останал ротора.Свали го и калайдисай секцията/трябва да има леко видима пукнатина/Ако не следва междунавивкаво съединение,а от там 150 лева за нов
:)
Мерси за съвета, ще го сваля и ще погледна, не че разбирам много. Нооооо, защо като ходя на работа или си карам из града никога нямам подобен проблем... Става само когаото колата е карана дълго...?

Потребителски аватар
revmata
потребител
потребител
Мнения: 212
Регистриран: 06 апр 2007, 20:14
Модел на автомобила: FORD TAUNUS 20 M P7a
Местоположение: sliven
Status: Извън линия

Мнение от revmata » 23 юни 2007, 18:12

желателно е да провериш ротора на ,,одрязан траф,,Отиди при някой бобинъор.ДАНО ИМАШ КЪСМЕТ

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 23 юни 2007, 21:47

а всъщност не става ли понякога и при кофти монтаж на стартера тоя трик дето бендикса леко засяда в маховика?на мен са сиерата ми се е получавало след ремонта.. защото монтажа на стартера ми беше много неудобен - нямах канал...

liussy
потребител
потребител
Мнения: 22
Регистриран: 07 фев 2007, 19:10
Модел на автомобила: fiesta 1.1 clx, 90 година
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от liussy » 24 юни 2007, 08:40

Но защо само на загяла кола? Варианта с лоша клема или нещо влияещо се от високата температура ми се струва вероятно...
Четох за проблеми със запалването при инжекциони при загрят двигател, но там стартерът върти, а при мен не е така...

Потребителски аватар
верени
потребител
потребител
Мнения: 19
Регистриран: 28 апр 2007, 18:34
Модел на автомобила: Ford eskort 1,8 16v
Местоположение: Ямбол
Status: Извън линия

Мнение от верени » 30 юни 2007, 12:45

Здравейте, моят Форд го имам от 2005г. До началото на тази година 3 пъти ми беше правил проблема с непаленето след загасяне на загрял двигател. Мислех си че е от загряването( то може и от това да си е :( ) но тази година започна да го прави все по често , дори и при не загрял двигател...след каране 5 минути например :cry:
Вече и чакане по 2 часа за охлаждане не помагаше. Няколко пъти ( 4 по- точно) успявах да запаля с бутане. После нямаше значение топла ли е или студена....не палише без бутане. отидох на сервиз и се оказа че на стартерът му му няма нищо т.е. всичко си е наред - четки и т.н. За всеки случай ми сложиха едно кабелче от стартера до купето от което директно да подавам ток . За щастие след тази намеса форда нещо се уплаши и започна да си пали нормално от контактния ключ,сега просто си имам и още едно "алтернативно" бутон-запалване.

liussy
потребител
потребител
Мнения: 22
Регистриран: 07 фев 2007, 19:10
Модел на автомобила: fiesta 1.1 clx, 90 година
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от liussy » 30 юни 2007, 14:20

Мерси :)!

Потребителски аватар
revmata
потребител
потребител
Мнения: 212
Регистриран: 06 апр 2007, 20:14
Модел на автомобила: FORD TAUNUS 20 M P7a
Местоположение: sliven
Status: Извън линия

Мнение от revmata » 30 юни 2007, 20:53

този дефект е със сигурност избит включвател.Много рядко се среща.А да го разбереш трябва на място ..да го хванеш,,После подаващ директно импулс към клема 50 на стартепа/с друг кабел/ и така разбираш за дефекта/АКО НЕ ИЗДАВА НИКАКЪВ ШУМ МИНАВА СЕ НА ПРЕДНИЯ ВАРИАНТ

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта