Зареждане на акумулатор???

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
nubits
потребител
потребител
Мнения: 15
Регистриран: 18 фев 2005, 20:23
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4i CLX
Местоположение: Габрово
Контакти:
Status: Извън линия

Зареждане на акумулатор???

Мнение от nubits » 16 мар 2005, 23:40

Имам Fiesta 1.4i CLX 91г. и искам да попитам дали е нормално зареждането на акумулатора да започва едва след като се вдигнат над 3000 оборота на двигателя? Веднъж минат ли 3000 всичко е ОК, но ако карам на 2000 примерно, след 3-4 запалвания акумулатора си е отишъл!

Потребителски аватар
Overclock
потребител
потребител
Мнения: 358
Регистриран: 15 апр 2005, 19:19
Модел на автомобила: Sierra 1,8TD, BMW 316 96'
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Overclock » 17 мар 2005, 12:36

Акумулатора трябва да се зарежда и при 900 оборота, виж дали нямаш много хлабав ремък.Може и релето за зареждане да е изгоряло.

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Зареждане на акумулатор???

Мнение от aaleks » 17 мар 2005, 12:53

nubits написа:Веднъж минат ли 3000 всичко е ОК, но ако карам на 2000 примерно, след 3-4 запалвания акумулатора си е отишъл!
:roll: ами възможни причини: хлабав ремък или "overclock" ме е преварил с отговора.
Аз като запаля първите 20-30 секунди заряда е много малък /казано във волтове 12.46V/ и след това става 14.6V. Това е без да пипам нито газта нито фарове, вентилатори и тем подобни. Мисля, че по този начин не натоварват двигателя до като не разбие маслото.
А ти като си бензинка как така не ти се случва да дигнеш поне веднъж над 3000 оборота на сядане зад волана та дори и да караш само 2-3 км. градско.
Закачи мултицет и кажи какво става при какви обороти и с какви вклучени консуматори, говорим на място не в движение щото ще ти е трудно а и няма значение дали се движиш или не.
Небойте се роби Спартак е с вас!

XR2_i
потребител
потребител
Мнения: 17
Регистриран: 14 мар 2005, 17:49
Модел на автомобила: Sofia
Местоположение: Ford Fiesta xr2i
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от XR2_i » 17 мар 2005, 13:34

Аз имах подобен проблем ... 1. вижи си диодния блок 2. релето на алтернатора 3. Масат на купе и мотор . Премери си с мултицет , на празен ход без да си включил нищо ... , трябва да ти е около 14v !

Потребителски аватар
nubits
потребител
потребител
Мнения: 15
Регистриран: 18 фев 2005, 20:23
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4i CLX
Местоположение: Габрово
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от nubits » 17 мар 2005, 16:27

10х много....ще проверя нещата! Иначе волтажа е около 12,4V преди 3000 оборота, след това става на ~14,5V... Абе не знам, но стигна ли първоначално 3000 оборота и стрелката на оборотомера литва до 6000, лампите на таблото, ако светят и те примигват доста силно - явно че започва да зарежда!

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от aaleks » 17 мар 2005, 19:55

Май плочка на алтернатора ще сменяш, имам предвит, че и четките може да са заминали, но не съм 100% убеден!
Мойта я взех за 27лв. без четки, а имах и оферти на двойно и тройна цена!
Небойте се роби Спартак е с вас!

XR2_i
потребител
потребител
Мнения: 17
Регистриран: 14 мар 2005, 17:49
Модел на автомобила: Sofia
Местоположение: Ford Fiesta xr2i
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от XR2_i » 18 мар 2005, 12:53

Провери си масата ... и отиди да ти видят релето на алтернатора после ако ти премигва и волтажа ти е нормален , сигурно ти се е прецакало релето и презарежда , също може и масата да не ти е добра ... аз имах същия проблем . Ако има нещо питай:)

Потребителски аватар
nubits
потребител
потребител
Мнения: 15
Регистриран: 18 фев 2005, 20:23
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4i CLX
Местоположение: Габрово
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от nubits » 22 мар 2005, 18:34

Благодаря на всички... отстраних проблема и мисля, че беше супер тъпа причина... даже не знам как е могло да е това?!
Та значи бях свалял таблото, защото не ми работеше скоростомера. След това при закачането му не бях закрепил както трябва куплунга отзад и лампите за акумулатора и маслото не светеха! Тогава започна и проблема с акумулатора.... преди 2 дена свалих таблото отново, защото не знаех защо не ми светят лампите... след като устанивих че е бил куплунга го закрепих както трябва и лампите светнаха.... най-интересното беше, че и акумулатора взе да се зарежда... сега почва от 900 оборота, а не над 3000... както би трябвало! Хахаха.... не съм предполагал, че 2 лампи са от такова значение!

Благодаря отново на всички!

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта