Проблем с мигачите

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
liussy
потребител
потребител
Мнения: 22
Регистриран: 07 фев 2007, 19:10
Модел на автомобила: fiesta 1.1 clx, 90 година
Местоположение: София
Status: Извън линия

Проблем с мигачите

Мнение от liussy » 17 сеп 2007, 21:04

Здравейте! Предварително благодаря за разбирането и за отговорите. Не съм много наясно с автомобилите.. но ще гледам да обясня.
Имах някакви проблеми с аварийните... Когато натиснех копчето надолу, без да съм запалил колата и чувах как зарежда помпата на инжекциона и ми светваха лампичките на акумулатора и на маслото - все едно съм на контакт, но това само когато го натисках. Оказа се, че с времето се е повредило и един ден след като бях пускал авариините, спирам, гася колата от ключа, а тя работи.. оказа се, че е от копчет, извадих го.. и си продължих...
Днес реших да видя къде е проблема, разглобих блокчето и исках да измеря къде има проблем, но май съм окъсил нещо и сега не ми работят левите мигачи. Когато ги натисна и почва да се чува бързо щракане, а лампичката не свети. Когато пускам алармата всички мигачи си работят...
Къде може да е проблемът?

Мерси!

Люси

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 17 сеп 2007, 23:13

Вероятно в самия бутон.
В едно положение кара релето да управлява и 4-те мигача да мигат едновременоо а в другото оставя тази работа на лоста т.е. ти да си избираш леви ли ще светят или не :)
Ау колко сложно го написаах.
Начи на Ескорта ми имах там ядове и бях разглобил всичко.
Бутона като тича нагоре надоло действа там из разни пътечки в зависимост какво положение си избрал.
Ако се е стопила някоя пътечка или е хванала нагар ...
От алармата мисля, че мигачите се упрвляват с друго реле.
Така, че вероятно може би имаш пробелм с релето на автомобила.
За да стига до решение на проблема, смених и конзолата и релето по отделно.
Релето се оказа здраво а нагорели пътеките по които тича бутона.
С моите познания само с разглобяване ще намериш проблема.
Ако някой може да те насочи как да диагостицираш без да разглобяваш нека го направи.

А като чета пак 1-вата част на поста ти направо се чудя що ли писах.
Това което се е случвало ми е супер странно и непонятно.

liussy
потребител
потребител
Мнения: 22
Регистриран: 07 фев 2007, 19:10
Модел на автомобила: fiesta 1.1 clx, 90 година
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от liussy » 17 сеп 2007, 23:49

Aз на това блокче карантийките му ги гледам вече трети път. Проблемът е какво се случи с мигачите... окъсил ли съм нещо... както казах като натисна ляб и цъка, но бързо, не свети лампичката за мигачи, както и самиет мигачи. Десния си работи. Интересувам ме къде е прекъсната веригата и колко са релетата. Къде може да търся проблема?

Онзи въпрос за аварийните и зареждането на инжекциона продължава да стой. Как е възможно от аварийните да ми дава на контакт???

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 18 сеп 2007, 09:58

Този проблем от кога го имаш?
С аларма ли взе колата или е монтирана в последствие?
Провери ли предпазителите?

cotecna
потребител
потребител
Мнения: 229
Регистриран: 12 юли 2006, 13:49
Модел на автомобила: escort rs turbo 88
Местоположение: varna
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от cotecna » 18 сеп 2007, 10:28

Paci е прав алармата управлява мигачите със собствено реле и няма нищо общо със релето за авариините и мигачите, аз доколкото знам релето е едно и също за мигачи и авариини разликата е че ги вкл. и четирите едновременно, когато някоя крушка не работи започва да примигва по бързо и по това разбираш че нещо не е наред, въпроса е обаче защо и къде дава на късо ако взима директен + от ключа на запалването е по вероятно да ти прави проблем от там за това да дава на контакт , това наистина е странно.. .. можеби трябва да погледнеш и лостчето на мигачите да не е нагоряло или да се е откачила някоя букса като си вадил бутона на авариините.........

ЕДИТ: погледни си кутията с бушоните да не дават там някъде на късо, или пробвай с друг бутон........ или виж накъде все трябва да има и маса на тоя бутон да не би да се е разкачила........НЕ ЗНАМ :( от мене толкова помощ.......успех

liussy
потребител
потребител
Мнения: 22
Регистриран: 07 фев 2007, 19:10
Модел на автомобила: fiesta 1.1 clx, 90 година
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от liussy » 19 сеп 2007, 20:15

Mомчета, моля да ми дадете насоки. Аз съм технически грамотен, но реално от автомобили не отбирам много.
Ситуацията е такава:
1. Кое реле управлява аварийните? То различно ли е от това за мигачите и чистачките?
2. Колко превключвателя има там - в блокчето наречено "реле", защото според мен релетата там са няколко ;)?
3. Бушоните са здрави. Десният мигач работи ОК. Натискайки леврия се чува ускорено щракане и лампичката за мигачите не свети, нито самите мигачи? Щракането значи, че ключето - това с кобилицата работи и подава сигнал към релето, но след релето няма сигнал, който да възбуди мигачите и лампичката за тях. Къде е проблемът? Защото левите мигачи са активни. Алармата ги активира, както и отварянето на вратите. Но предполагам има отделно реле, което активира левия и десния канал по отделно, но едновременно.. както май и прави бутонът за аварийните.

Моля, някой да ме насочи къде е проблемът...

Благодадя предварително!

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 19 сеп 2007, 23:24

Аз си мислех, че горе съм го написал достатъчно ясно.
Релето за аварийни и мигачи е едно!
Дали ще бачка в режим "аварийини" или "мигачи" се определя от бутона.
За управление на мигачите от аларамата имаше отделно реле което ми го сменяваха там където постават аларми и се намираше на съвсем различно място от това което ....
Начи, мъка голяма :( Не ми се пише вече отново и отново ...
Дири си релето в корите на волана.

jeko_dim
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 11 юли 2007, 23:29
Модел на автомобила: vw jeta
Status: Извън линия

Мнение от jeko_dim » 02 окт 2007, 08:29

Релето се намира в корите на волана/има три извода 49a 49 и 31/
Най - вероятно не си зглобил правелно пакета и затова нямаш единия мигач.

Потребителски аватар
revmata
потребител
потребител
Мнения: 212
Регистриран: 06 апр 2007, 20:14
Модел на автомобила: FORD TAUNUS 20 M P7a
Местоположение: sliven
Status: Извън линия

Мнение от revmata » 03 окт 2007, 22:12

казвам го и пак ще го кажа-това е часовникарска работа и трябва здрави нерви,ако ги нямаш не се захващай,защото вместо 25лв/ремонт/ще дадеш много повече
КАРАЙ РЕТРО И УСЕТИ ОРИГИНАЛА

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта