Проблем със светлините на задна скорост

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Mareto5
потребител
потребител
Мнения: 22
Регистриран: 24 дек 2007, 00:56
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 z-tech 16v 97g.
Местоположение: Sofiq
Status: Извън линия

d

Мнение от Mareto5 » 27 дек 2007, 23:35

зачи да започнем с това, че "германците са измизлили форд за да има по стро6ена кола от опел" После проблема: Понеже съм правил ремонт на скоростна кутия и проблема е че датчика е зацепен механично вутре в скоростната кутия тези двата дулгите лоста вклучват скоростите ;): и когато се вклучи на задна предавка има едни лостчета вутре които избутват един датчик които е с прожина или нещо такова той дава сигнал на кабелите и те пускат лампите. С две думи проблема може да се ре6и с едно отваряне на скоростите или в наи добрия случаи може и да има вариант да се вади този датчик, но не мисля. Поне на фиеста и на ескорт не става. А ако ви се занимава пробваите да си реголирате скоростите от тези двата лоста, че е вузможно и да сте ударили малко колата от долу и да са се разместили :P

Потребителски аватар
ravenman
потребител
потребител
Мнения: 278
Регистриран: 19 май 2007, 15:58
Модел на автомобила: .....
Местоположение: Добрич-София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от ravenman » 28 дек 2007, 17:42

Как се регулират скоростите от тея два лоста? :)
Когато дойде краят,винаги се сещаме за началото!
Когато всичко отиде подяволите.....не отивай и ти!
Изображение

Mareto5
потребител
потребител
Мнения: 22
Регистриран: 24 дек 2007, 00:56
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 z-tech 16v 97g.
Местоположение: Sofiq
Status: Извън линия

Мнение от Mareto5 » 31 дек 2007, 19:57

ravenman написа:Как се регулират скоростите от тея два лоста? :)
Ами значи незнам с каква кола си. Но на ескорт орион фиеста сиера .. се реголират от единия лост. Точно до скоростите има една скоба която е с болче и гаика и самия лост като разхлабиш скобата започва да се върти наляво и надясно и напреди и назад. Значи пурво включваш на задна и вийдаш в какво положение е, разхлабваш и преместваш мн малко напред към скоростите и пак стягаш и така докато не стане ако нещо се обърка просто виж къде е било старото положение на скобата и няма грижи. Значи по точно единия лост е закрепен с един болт тои е като стабилизиращ. А другия превклучва скоростите този лост се снайда с едно малко лостче което излиза от скоростите. Ще го видиш като си отдоло мн е елементарно. :wink: успех!!

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта