Ескорт със странно НЕпалене

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
lyki
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 09 юли 2010, 11:35
Модел на автомобила: ford eskort
Status: Извън линия

Re: Ескорт със странно НЕпалене

Мнение от lyki » 10 юли 2010, 08:15

Нека и аз да споделя опита си. Обърнете внимание ,че този феномен се наблюдава при автомобили от марката чиито блок предпазители се намира под волана в ляво.Същия той е захванат на пантички и се пуща на долу ако искаме да видим някое реле,точно там до релетата е буксата в която са включени кабелите от стартерната плочка(доста дебели при което,а буксата е меко казано елегантна)При внимателно оглежнане на тази връзка проблема изчезва.
Не искам да кажа че не може да има проблем и другаде,в стартерната плочка ,четките на стартера,бендикса,но всички тези неща могат по лесно да бъдат открити и повредата не е така странна.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Ескорт със странно НЕпалене

Мнение от HACKO » 10 юли 2010, 11:15

Не само, аз говоря за МК3, на него бушоните са при д-ля и няма куплунзи, всичко е със твърди връзки.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

joretoto
потребител
потребител
Мнения: 9
Регистриран: 05 ное 2007, 18:47
Модел на автомобила: форд ескорт 1,4 г/б, 93 г. комби
Местоположение: софия
Status: Извън линия

Re: Ескорт със странно НЕпалене

Мнение от joretoto » 16 юли 2010, 20:08

хайде и аз да се наредя в редичката. Оня ден отивам до манастира в Гигинци - 60 км. от София ама последните 5 км по твърд чакълиран път прашоляк, само 1- ва 2- ра, че и баир. Баш навърха мойта кукундрела рече - Спри да снимам пейзажа /да и го...ажа/. Спрях!! След 5 минути ефектът се появи за първи път. Карам колата всеки ден минимум 40-50 км от 5 години но не се е появявал. Следва бърза връзка на връх баира с чичко глобул и съвет да пробвам с кабел до плюса на стартера. Да ама аз да не съм енергото че да мъкна всякакви кабели - нямам. Втория съвет - бутане. Да ама на баир жената вика да спрем някой да те издърпа догоре и от там да се спуснеш. Аам че си тъпа г....а :evil: Бутай аз ще запаля назадна.Трябваха 2 м. до обратния наклон чат задната и запали. :D: след това паркирах до манастира на почетно разстояние да е на наклон , че не се знае. След 2 часа чат и си запали все едно не е било. И до сега нямам проблем. Мисля че прахоляк и друсане са си взаимодействали пагубно но ми се размина.

Revell
потребител
потребител
Мнения: 425
Регистриран: 23 мар 2007, 15:53
Модел на автомобила: Escort '92 1.8 16V 105hp
Местоположение: Varna
Status: Извън линия

Re: Ескорт със странно НЕпалене

Мнение от Revell » 02 авг 2010, 11:31

Опаааа появи се! Това лято за първи път! Минах около 200км със спирания, плажче, туй - онуй. Прибирам се - гася да изкарам малко багаж и тръгвам...ма НЕ!. Завъртам ключа и нема никой...Викам е ся те спипах - пред къщи го направи! Отивам за инструменти и кабел и се връщам за 3 мин. Я да пробвам и хоп - запали... :shock: Мисля си че този проблем се крие от мен!!! :evil: Тези дни ще развия буксите на стартера и ще ги почистя...минаха 2 месеца от опследния ремонт може и това да е... :-/:

presidenta
потребител
потребител
Мнения: 16
Регистриран: 15 ное 2006, 20:48
Модел на автомобила: Escort Ghia 1.8 16v SW 12.1992
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Ескорт със странно НЕпалене

Мнение от presidenta » 02 авг 2010, 16:35

Колеги, и аз да се набутам в темата, за съвет:
Проблемът на колата е, че студена не иска да запали, и по-точно запалва, вдига 800 оборота, клюфка няколко пъти и изгасва. И така до безкрай. Чистихме MAF-a, смених горивен филтър, положението малко се подобри - гасне 2-3 пъти и после си работи, но сякаш няма старата мощност, не дърпа и сеца колата по време на движение.
Майсторът бил казал, че за него и помпата била тръгнала. Мисля, че не е мерил дебит и налягане на помпата.
Идеи?

Revell
потребител
потребител
Мнения: 425
Регистриран: 23 мар 2007, 15:53
Модел на автомобила: Escort '92 1.8 16V 105hp
Местоположение: Varna
Status: Извън линия

Re: Ескорт със странно НЕпалене

Мнение от Revell » 04 авг 2010, 09:42

Провери си байпас клапана на дросела, налягането на горивото, температурния датчик на входящия въздух и потърси из форума има достатъчно теми по този въпрос. В тази тема се разглежда коренно различен проблем от твоя. Ако все още имаш нужда от помощ пиши в другите теми.

presidenta
потребител
потребител
Мнения: 16
Регистриран: 15 ное 2006, 20:48
Модел на автомобила: Escort Ghia 1.8 16v SW 12.1992
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Ескорт със странно НЕпалене

Мнение от presidenta » 03 сеп 2010, 12:40

Колеги, при нас се оказа много затлачено и клеясало моторче на празния ход. След почистването на моторчето, както и на дросела, колата пали и задържа обороти без проблем.
За "сецането" по време на движение - една от свещите има нагар по керамичния корпус - пробил кабел. Така че ще се сменят и комплекта кабели и свещта.

freeqwerty
потребител
потребител
Мнения: 167
Регистриран: 26 авг 2007, 15:43
Модел на автомобила: Форд Ескорт 1.8 16 V 105 Hp.
Местоположение: София Красна Поляна
Status: Извън линия

Re: Ескорт със странно НЕпалене

Мнение от freeqwerty » 06 сеп 2010, 16:27

Явно този проблем е при всички ни. :) Всичко тръгна преди 3 месеца когато взех Ескорт 1.8 92-ра 16v 105 коня. И още не съм се заел с ремонта. При въртене, малко се затруднява стартера и пали от 2 оборота.Но отвреме навреме (за 3 месеца) 6-7 пъти до сега ,качвам си се аз следва контакт-стартер и нъц,няма никой.С бутане запалва и след това няма проблем и така до следващия път.Направи ми впечатление,че първите няколко пъти го прави с включено парно.Вчера ми го направи същия номер,но без включено парно.Също и при десен мигач,понякога се включват дългите светлини..Изчетох всички постове по-горе и всеки пише различно.Според мен проблема е или в контактния ключ или в самия стартер,понякога не прави маса.Относно до затрудняването при въртене трябва да се свали и да се посмажат втулките,че колата не беше палена близо 2 год. Т.е само периодично,колкото да се раздвижи маслото в двигателя.Та конкретно,какво препоръчвате да направя и от къде да започна.Благодаря.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Ескорт със странно НЕпалене

Мнение от HACKO » 06 сеп 2010, 22:18

Каквото и да правиш няма оправия :mrgreen:
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Anana
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 20 сеп 2010, 22:14
Модел на автомобила: Orion clx 1.6 16 1991 105h.p
Status: Извън линия

Re: Ескорт със странно НЕпалене

Мнение от Anana » 28 сеп 2010, 11:51

Здражейте. И аз имам същия проблем със стартера и съм направил всичко което сте писали но проблема не е решен още. За това се разрових наляво надясно, гледах други коли и говорих с много хора и стигнах до извода че трябва просто да се сложи ламарина между колектора и стартера или самия колектор да се увие с някакъв изолационен материал( азбест). До няколко дена ще го направя и живот и здраве ще се похваля после :wink: ако някой ме изпревари... да пише

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта