Ескорт със странно НЕпалене
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 09 юли 2010, 11:35
- Модел на автомобила: ford eskort
- Status: Извън линия
Re: Ескорт със странно НЕпалене
Нека и аз да споделя опита си. Обърнете внимание ,че този феномен се наблюдава при автомобили от марката чиито блок предпазители се намира под волана в ляво.Същия той е захванат на пантички и се пуща на долу ако искаме да видим някое реле,точно там до релетата е буксата в която са включени кабелите от стартерната плочка(доста дебели при което,а буксата е меко казано елегантна)При внимателно оглежнане на тази връзка проблема изчезва.
Не искам да кажа че не може да има проблем и другаде,в стартерната плочка ,четките на стартера,бендикса,но всички тези неща могат по лесно да бъдат открити и повредата не е така странна.
Не искам да кажа че не може да има проблем и другаде,в стартерната плочка ,четките на стартера,бендикса,но всички тези неща могат по лесно да бъдат открити и повредата не е така странна.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Ескорт със странно НЕпалене
Не само, аз говоря за МК3, на него бушоните са при д-ля и няма куплунзи, всичко е със твърди връзки.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 05 ное 2007, 18:47
- Модел на автомобила: форд ескорт 1,4 г/б, 93 г. комби
- Местоположение: софия
- Status: Извън линия
Re: Ескорт със странно НЕпалене
хайде и аз да се наредя в редичката. Оня ден отивам до манастира в Гигинци - 60 км. от София ама последните 5 км по твърд чакълиран път прашоляк, само 1- ва 2- ра, че и баир. Баш навърха мойта кукундрела рече - Спри да снимам пейзажа /да и го...ажа/. Спрях!! След 5 минути ефектът се появи за първи път. Карам колата всеки ден минимум 40-50 км от 5 години но не се е появявал. Следва бърза връзка на връх баира с чичко глобул и съвет да пробвам с кабел до плюса на стартера. Да ама аз да не съм енергото че да мъкна всякакви кабели - нямам. Втория съвет - бутане. Да ама на баир жената вика да спрем някой да те издърпа догоре и от там да се спуснеш. Аам че си тъпа г....а
Бутай аз ще запаля назадна.Трябваха 2 м. до обратния наклон чат задната и запали.
след това паркирах до манастира на почетно разстояние да е на наклон , че не се знае. След 2 часа чат и си запали все едно не е било. И до сега нямам проблем. Мисля че прахоляк и друсане са си взаимодействали пагубно но ми се размина.


-
- потребител
- Мнения: 425
- Регистриран: 23 мар 2007, 15:53
- Модел на автомобила: Escort '92 1.8 16V 105hp
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
Re: Ескорт със странно НЕпалене
Опаааа появи се! Това лято за първи път! Минах около 200км със спирания, плажче, туй - онуй. Прибирам се - гася да изкарам малко багаж и тръгвам...ма НЕ!. Завъртам ключа и нема никой...Викам е ся те спипах - пред къщи го направи! Отивам за инструменти и кабел и се връщам за 3 мин. Я да пробвам и хоп - запали...
Мисля си че този проблем се крие от мен!!!
Тези дни ще развия буксите на стартера и ще ги почистя...минаха 2 месеца от опследния ремонт може и това да е... 



-
- потребител
- Мнения: 16
- Регистриран: 15 ное 2006, 20:48
- Модел на автомобила: Escort Ghia 1.8 16v SW 12.1992
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ескорт със странно НЕпалене
Колеги, и аз да се набутам в темата, за съвет:
Проблемът на колата е, че студена не иска да запали, и по-точно запалва, вдига 800 оборота, клюфка няколко пъти и изгасва. И така до безкрай. Чистихме MAF-a, смених горивен филтър, положението малко се подобри - гасне 2-3 пъти и после си работи, но сякаш няма старата мощност, не дърпа и сеца колата по време на движение.
Майсторът бил казал, че за него и помпата била тръгнала. Мисля, че не е мерил дебит и налягане на помпата.
Идеи?
Проблемът на колата е, че студена не иска да запали, и по-точно запалва, вдига 800 оборота, клюфка няколко пъти и изгасва. И така до безкрай. Чистихме MAF-a, смених горивен филтър, положението малко се подобри - гасне 2-3 пъти и после си работи, но сякаш няма старата мощност, не дърпа и сеца колата по време на движение.
Майсторът бил казал, че за него и помпата била тръгнала. Мисля, че не е мерил дебит и налягане на помпата.
Идеи?
-
- потребител
- Мнения: 425
- Регистриран: 23 мар 2007, 15:53
- Модел на автомобила: Escort '92 1.8 16V 105hp
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
Re: Ескорт със странно НЕпалене
Провери си байпас клапана на дросела, налягането на горивото, температурния датчик на входящия въздух и потърси из форума има достатъчно теми по този въпрос. В тази тема се разглежда коренно различен проблем от твоя. Ако все още имаш нужда от помощ пиши в другите теми.
-
- потребител
- Мнения: 16
- Регистриран: 15 ное 2006, 20:48
- Модел на автомобила: Escort Ghia 1.8 16v SW 12.1992
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ескорт със странно НЕпалене
Колеги, при нас се оказа много затлачено и клеясало моторче на празния ход. След почистването на моторчето, както и на дросела, колата пали и задържа обороти без проблем.
За "сецането" по време на движение - една от свещите има нагар по керамичния корпус - пробил кабел. Така че ще се сменят и комплекта кабели и свещта.
За "сецането" по време на движение - една от свещите има нагар по керамичния корпус - пробил кабел. Така че ще се сменят и комплекта кабели и свещта.
-
- потребител
- Мнения: 167
- Регистриран: 26 авг 2007, 15:43
- Модел на автомобила: Форд Ескорт 1.8 16 V 105 Hp.
- Местоположение: София Красна Поляна
- Status: Извън линия
Re: Ескорт със странно НЕпалене
Явно този проблем е при всички ни.
Всичко тръгна преди 3 месеца когато взех Ескорт 1.8 92-ра 16v 105 коня. И още не съм се заел с ремонта. При въртене, малко се затруднява стартера и пали от 2 оборота.Но отвреме навреме (за 3 месеца) 6-7 пъти до сега ,качвам си се аз следва контакт-стартер и нъц,няма никой.С бутане запалва и след това няма проблем и така до следващия път.Направи ми впечатление,че първите няколко пъти го прави с включено парно.Вчера ми го направи същия номер,но без включено парно.Също и при десен мигач,понякога се включват дългите светлини..Изчетох всички постове по-горе и всеки пише различно.Според мен проблема е или в контактния ключ или в самия стартер,понякога не прави маса.Относно до затрудняването при въртене трябва да се свали и да се посмажат втулките,че колата не беше палена близо 2 год. Т.е само периодично,колкото да се раздвижи маслото в двигателя.Та конкретно,какво препоръчвате да направя и от къде да започна.Благодаря.

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Ескорт със странно НЕпалене
Каквото и да правиш няма оправия 

Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 20 сеп 2010, 22:14
- Модел на автомобила: Orion clx 1.6 16 1991 105h.p
- Status: Извън линия
Re: Ескорт със странно НЕпалене
Здражейте. И аз имам същия проблем със стартера и съм направил всичко което сте писали но проблема не е решен още. За това се разрових наляво надясно, гледах други коли и говорих с много хора и стигнах до извода че трябва просто да се сложи ламарина между колектора и стартера или самия колектор да се увие с някакъв изолационен материал( азбест). До няколко дена ще го направя и живот и здраве ще се похваля после
ако някой ме изпревари... да пише

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта