Нормално ли е?
-
- потребител
- Мнения: 61
- Регистриран: 11 дек 2005, 15:05
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Нормално ли е?
Колеги нормално ли е на Форд Мондео 93год 2.0 16V след като е загрял и е включила перката и изгася мотора и тя да спре с него!Понеже имам наблюдения на други автомобили карам и Голф3 и след изгасяне на мотора перката продължава докато не охлади мотора и чак тогава спира пък тук спира веднага!!! дали това е нормални или някои преди мене е пипал нещо кадето не му е работа!!!
-
- Status: Извън линия
-
- Status: Извън линия
nikolovvd написа:Я помислете малко, кого ще охлади вентилатора, ако двигателя, респестивно водната помпа не работи. Май само радиатора.
За това от Форд са решили, че няма смисъл да източват акумулатора.
Много си прав! Перката ще охлажда радиатора докато датчикът за включването й не се охлади от температурата на околната среда

- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
...при форд е така - изваждаш ключа и всички вериги се прекъсват.
Един познат що зор видя с подобна работа на перкаа.... запецнал датчик и перката върти нон стоп. Човека си заключил колата (в центъра), свършил си работата и хоп - няма никой. Вика познат, дават му ток, пали, върти малко (да възбуди) , отива пак по работа....и същото! Чак при това подаване на ток забелязал, че в момента на закачане на кабелите перката веднага тръгва
Колата - VW...
Един познат що зор видя с подобна работа на перкаа.... запецнал датчик и перката върти нон стоп. Човека си заключил колата (в центъра), свършил си работата и хоп - няма никой. Вика познат, дават му ток, пали, върти малко (да възбуди) , отива пак по работа....и същото! Чак при това подаване на ток забелязал, че в момента на закачане на кабелите перката веднага тръгва

- jordj
- потребител
- Мнения: 1190
- Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
- Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Явно инжинерите от ФОРД са решили ,че когато не работи двигателя и не се движи помпата няма нужда да се върти перката за охлаждане.
Охлаждащата течност в радиатора по -дълго време е топла.Двигателя по бързо ще достигне нормалната работна температура,особенно в студените дни.
И аз преди се чудех защо е така но като се замислих си отговорих по-горното.
Охлаждащата течност в радиатора по -дълго време е топла.Двигателя по бързо ще достигне нормалната работна температура,особенно в студените дни.
И аз преди се чудех защо е така но като се замислих си отговорих по-горното.
- doctordre
- потребител
- Мнения: 1664
- Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
- Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
е за фаровете си има пискало, едно отвратително като психиращ часовникnikolovvd написа:Да обаче фаровете остават включени.
На Уното като извадиш ключа и наистина всичко се изключва.
На Американските Фордове има и функция "изпрати ме до вкъщи".
Като извадиш ключа и фаровете светят още 20-30 секунди.



- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
И на някой японски.doctordre написа:тва за перката съм го забелязвал на повечето фолксвагени, при нашата любима марка не е така

Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
- Maikal
- потребител
- Мнения: 660
- Регистриран: 12 май 2007, 16:36
- Модел на автомобила:
Ford Focus 1.0 EcoBoost 125hp 2015 ;)
Ford Focus 1.6 TDCi 90hp 2008 ;)
Ford Mondeo 2.0 TDCi 115hp 2004
Ford Mondeo 1.6 16V Zetec 90hp 2000 - Местоположение: Велико Търново / Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Аз съм забелязал, че какъвито и фарове да са включени, след изключавне на контакта всичко се трансформира само до светене на габарити. Това си го обяснявам пак с идеята за безопасност. Примерно свършва горивата насред път по нощите и колата остава да мъждука, вярно че има аварийни, но в мъглива нощ колкото повече свети толкова по-добре ще я видят тия дето минават по пътя и ще се пазят, респективно ще пазят авариралата кола.nikolovvd написа:Да обаче фаровете остават включени....
Пищялката се включва при отваряне на врата.
Май стана малко извън темата, извинявам се.
- doctordre
- потребител
- Мнения: 1664
- Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
- Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
мдам, на някой фордове го има това, и на почти всички немски автомобили. сиерката нямаnikolovvd написа:Точно така. Грешката е моя, че не уточних, че това дето свети вав фара е всъщност габарита. При мен обаче има едно положение отляво на изключеното положение, където светят само левия габарит и левия стоп и зумера мълчи.

-
- потребител
- Мнения: 61
- Регистриран: 11 дек 2005, 15:05
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
точно така тва долу на ключа на фаровете са парк светлини в зависимост коя страна ти е застрашена или подадена на платното за движение и си пускаш левия или десния габарит за да не те отнесат!При VW като изгасиш колата и дадеш ляв или десен мигач съответно остава да свети левия или десния габарит!!! Колкото до перката мисля че и инжинерите от форд и VW си имат своите съображения за съответните им решения дали перката да спре или не след изгасяне на ДВГ!
- doctordre
- потребител
- Мнения: 1664
- Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
- Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
ами по принцип бутона може да включи отделно левите или десните габарити, но при включване на десни пищи, поне на баща ми на буса е така. има се впредвид че карайки спираш отдясно, все пак не караме в АнглияSBobi написа:точно така тва долу на ключа на фаровете са парк светлини в зависимост коя страна ти е застрашена или подадена на платното за движение и си пускаш левия или десния габарит за да не те отнесат!При VW като изгасиш колата и дадеш ляв или десен мигач съответно остава да свети левия или десния габарит!!! Колкото до перката мисля че и инжинерите от форд и VW си имат своите съображения за съответните им решения дали перката да спре или не след изгасяне на ДВГ!

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 6 госта