Страница 1 от 1

Стартерът не върти при загрят двигател

Публикувано: 22 юни 2007, 18:53
от liussy
Здравейте! Предварително благодаря за мненията и помощта, която ще ми окажете!
Проблемът е такъв:
След спиране на дълъг път, в момента когато искам да тръгна и изчакам инжекционът да зареди стартерът ми не завърта - чува се само щракване и леко жужене (примерно ;)). След един или два опита стартерът си завърта нормално и паля без проблем.
На студен двигател изчаквам инжекционът да зареди и стартерът върти всеки път.
Колата е Фиеста 91, моноинжекцион 1.1 CLX

Публикувано: 22 юни 2007, 20:25
от cocoff
Някоя клема/контактор се деформира от топлината/лош контакт/окиси. Намери я, че ще изгори съвсем.

Публикувано: 22 юни 2007, 21:25
от revmata
избита секция на ротора/нещо като мъртва точка/.

Публикувано: 23 юни 2007, 11:30
от liussy
revmata написа:избита секция на ротора/нещо като мъртва точка/.
Ако имаше мъртва точка в ротора, нямаше ли да ми прави този проблем винаги или с равна вероятност, а не само когато колата се е движила дълго...?

Публикувано: 23 юни 2007, 17:29
от revmata
зависи в какво положение последно е останал ротора.Свали го и калайдисай секцията/трябва да има леко видима пукнатина/Ако не следва междунавивкаво съединение,а от там 150 лева за нов

Публикувано: 23 юни 2007, 18:05
от liussy
revmata написа:зависи в какво положение последно е останал ротора.Свали го и калайдисай секцията/трябва да има леко видима пукнатина/Ако не следва междунавивкаво съединение,а от там 150 лева за нов
:)
Мерси за съвета, ще го сваля и ще погледна, не че разбирам много. Нооооо, защо като ходя на работа или си карам из града никога нямам подобен проблем... Става само когаото колата е карана дълго...?

Публикувано: 23 юни 2007, 18:12
от revmata
желателно е да провериш ротора на ,,одрязан траф,,Отиди при някой бобинъор.ДАНО ИМАШ КЪСМЕТ

Публикувано: 23 юни 2007, 21:47
от venom4o
а всъщност не става ли понякога и при кофти монтаж на стартера тоя трик дето бендикса леко засяда в маховика?на мен са сиерата ми се е получавало след ремонта.. защото монтажа на стартера ми беше много неудобен - нямах канал...

Публикувано: 24 юни 2007, 08:40
от liussy
Но защо само на загяла кола? Варианта с лоша клема или нещо влияещо се от високата температура ми се струва вероятно...
Четох за проблеми със запалването при инжекциони при загрят двигател, но там стартерът върти, а при мен не е така...

Публикувано: 30 юни 2007, 12:45
от верени
Здравейте, моят Форд го имам от 2005г. До началото на тази година 3 пъти ми беше правил проблема с непаленето след загасяне на загрял двигател. Мислех си че е от загряването( то може и от това да си е :( ) но тази година започна да го прави все по често , дори и при не загрял двигател...след каране 5 минути например :cry:
Вече и чакане по 2 часа за охлаждане не помагаше. Няколко пъти ( 4 по- точно) успявах да запаля с бутане. После нямаше значение топла ли е или студена....не палише без бутане. отидох на сервиз и се оказа че на стартерът му му няма нищо т.е. всичко си е наред - четки и т.н. За всеки случай ми сложиха едно кабелче от стартера до купето от което директно да подавам ток . За щастие след тази намеса форда нещо се уплаши и започна да си пали нормално от контактния ключ,сега просто си имам и още едно "алтернативно" бутон-запалване.

Публикувано: 30 юни 2007, 14:20
от liussy
Мерси :)!

Публикувано: 30 юни 2007, 20:53
от revmata
този дефект е със сигурност избит включвател.Много рядко се среща.А да го разбереш трябва на място ..да го хванеш,,После подаващ директно импулс към клема 50 на стартепа/с друг кабел/ и така разбираш за дефекта/АКО НЕ ИЗДАВА НИКАКЪВ ШУМ МИНАВА СЕ НА ПРЕДНИЯ ВАРИАНТ