Проблем с Динамото
- retryyy
- потребител
- Мнения: 51
- Регистриран: 11 юни 2007, 18:31
- Модел на автомобила: Форд Мондео 2001г.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Проблем с Динамото
Здравейте проблема ми е следния карах колата в големия дъжд и ми изгоря динамото купих ново и го сложих и един ден както си карам пуснах климатика и зе да пуши и мирише на изгорял лак от какво може да е това
благодаря предварително

ForD MondeO 2001г. TDCI
- retryyy
- потребител
- Мнения: 51
- Регистриран: 11 юни 2007, 18:31
- Модел на автомобила: Форд Мондео 2001г.
- Контакти:
- Status: Извън линия
това ново не е изгоряло като зе да пуше и веднага изключик климатроника и утидох в сервиз и ми казаха че това динамо не отговаряло за тази кола и постояно ми светеше лампичката на акомулатора на таблото и ся свалих динамото и записах номера на копето ми казаха и щели да ми го сменят и утре като ми го донесат ще видим какво ще стане
Някои знае ли колко ампера трябва да е динамото за Форд мондео 2001г. дизел с климатроник

Някои знае ли колко ампера трябва да е динамото за Форд мондео 2001г. дизел с климатроник

ForD MondeO 2001г. TDCI
- retryyy
- потребител
- Мнения: 51
- Регистриран: 11 юни 2007, 18:31
- Модел на автомобила: Форд Мондео 2001г.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Днес бях при този маистора дето ми е поръчал денамото и муказах че тряя поне да е 100 ампера и тои вика няма такова до ня съм чувал за генератор 100 ампера вика наи мощното е 95 ампера и аз от него ти бях сложил и пак зе да пуши като включа климатика ся му преснимах големия талон по номера на копето да търси щото имало 3 вида за мондео 

ForD MondeO 2001г. TDCI
- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
Ви кво прайти
50 ампера е първата степен на телоподаващото устройство с което заварям, топи тел 0,8 мм
Просто онова динамо е нещо п р е е б а н о......

Просто онова динамо е нещо п р е е б а н о......
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия




Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
- revmata
- потребител
- Мнения: 212
- Регистриран: 06 апр 2007, 20:14
- Модел на автомобила: FORD TAUNUS 20 M P7a
- Местоположение: sliven
- Status: Извън линия
да не влизаме в безсмисленни спорове,ама приятел не съм съгласен че заваряш с 20 волта ток.Няма да имаш запалителната искра.Виж ,ампеража е друго нещо.Точно там еистината за всяка заварка.Защото в зависимост от него се получава се желаната заваркат.е.напрежението да е постоянно ,а да се изменя само ампеража/изключвам старите тип електрожени/А що се отнася до динамото мисля ,че за този случай му трябва с по- голям ампераж-около 70.Защото и аз не съм вижда с повече от 90 амп.,освен старите руски трактори 1000 вата /ако не и повече/Ако някой е виждаЛ-моля ДА НИ ПРОСВЕТЛИ
КАРАЙ РЕТРО И УСЕТИ ОРИГИНАЛА
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Просветлявам!!! С първото цъкане на Гугъл попаднах на 130А /12V алтернатор... Има и по-мощни
http://www.autopartswarehouse.com/produ ... alternator" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autopartswarehouse.com/produ ... alternator" onclick="window.open(this.href);return false;
- jlpetkov
- потребител
- Мнения: 729
- Регистриран: 18 яну 2007, 08:59
- Модел на автомобила: BMW 318ti 95'мтехник шпер; Ford Fiesta 1,6i 16V '94 АГУ
- Местоположение: София, в едно гето наречено Обеля-2
- Status: Извън линия
като чета такива изказвания и ми иде да си захвърля дипломата за електроинженер....revmata написа:... че заваряш с 20 волта ток.Няма да имаш запалителната искра.Виж ,ампеража е друго нещо.Точно там еистината за всяка заварка.Защото в зависимост от него се получава се желаната заваркат.е.напрежението да е постоянно ,а да се изменя само ампеража/изключвам старите тип електрожени/А
колеги
ток (I)

напрежение (U)

- revmata
- потребител
- Мнения: 212
- Регистриран: 06 апр 2007, 20:14
- Модел на автомобила: FORD TAUNUS 20 M P7a
- Местоположение: sliven
- Status: Извън линия
ясно,НЕ СИ НИКАКЪВ ПРАКТИК.Ако подадеш ток на възбудителната намотка и откачиш клема 30 на динамото ,след като го развартиш много добре ПОЛУЧАВАШ ОКОЛО 45 ВОЛТА-достатъчно за да запалиш искрата.Факт е,че затова на западните коли не се препоръчва да се премахват клемите на акум.СЕГА СЪГЛАСЕН ЛИ СИ.Ако не вярваш-изпробвай на твоята .И ЗА ДА СТИГНЕШ до извода го форсирай до дупка.Интересното е,че очаквах това ама не мислех че точно такива като тебе инж.ЕЙ КОЛЕГИИИИИИИИИИИ.Практици имали тук 

КАРАЙ РЕТРО И УСЕТИ ОРИГИНАЛА
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта