Проблем с Динамото

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
retryyy
потребител
потребител
Мнения: 51
Регистриран: 11 юни 2007, 18:31
Модел на автомобила: Форд Мондео 2001г.
Контакти:
Status: Извън линия

Проблем с Динамото

Мнение от retryyy » 12 юли 2007, 19:21

Здравейте проблема ми е следния карах колата в големия дъжд и ми изгоря динамото купих ново и го сложих и един ден както си карам пуснах климатика и зе да пуши и мирише на изгорял лак от какво може да е това :?: благодаря предварително
ForD MondeO 2001г. TDCI

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 12 юли 2007, 22:02

Мощноста на новия е по-малка, не може да поеме допълнителния товар от климатика. За съжаление няма оправия, трябва пак да сменяш.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
retryyy
потребител
потребител
Мнения: 51
Регистриран: 11 юни 2007, 18:31
Модел на автомобила: Форд Мондео 2001г.
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от retryyy » 12 юли 2007, 22:14

това ново не е изгоряло като зе да пуше и веднага изключик климатроника и утидох в сервиз и ми казаха че това динамо не отговаряло за тази кола и постояно ми светеше лампичката на акомулатора на таблото и ся свалих динамото и записах номера на копето ми казаха и щели да ми го сменят и утре като ми го донесат ще видим какво ще стане

Някои знае ли колко ампера трябва да е динамото за Форд мондео 2001г. дизел с климатроник

:?:
ForD MondeO 2001г. TDCI

Потребителски аватар
revmata
потребител
потребител
Мнения: 212
Регистриран: 06 апр 2007, 20:14
Модел на автомобила: FORD TAUNUS 20 M P7a
Местоположение: sliven
Status: Извън линия

Мнение от revmata » 13 юли 2007, 19:58

важното е стойката да пасва и амперите да съответстват.А пък от коя и за коя кола няма значение
КАРАЙ РЕТРО И УСЕТИ ОРИГИНАЛА

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 14 юли 2007, 07:49

retryyy написа:...
Някои знае ли колко ампера трябва да е динамото за Форд мондео 2001г. дизел с климатроник...
Поне 100А

Потребителски аватар
retryyy
потребител
потребител
Мнения: 51
Регистриран: 11 юни 2007, 18:31
Модел на автомобила: Форд Мондео 2001г.
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от retryyy » 14 юли 2007, 14:14

Днес бях при този маистора дето ми е поръчал денамото и муказах че тряя поне да е 100 ампера и тои вика няма такова до ня съм чувал за генератор 100 ампера вика наи мощното е 95 ампера и аз от него ти бях сложил и пак зе да пуши като включа климатика ся му преснимах големия талон по номера на копето да търси щото имало 3 вида за мондео :?
ForD MondeO 2001г. TDCI

Потребителски аватар
traqn_savov
потребител
потребител
Мнения: 932
Регистриран: 03 май 2007, 20:23
Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
Местоположение: VARNA
Status: Извън линия

Мнение от traqn_savov » 15 юли 2007, 08:44

Ви кво прайти :shock: 50 ампера е първата степен на телоподаващото устройство с което заварям, топи тел 0,8 мм

Просто онова динамо е нещо п р е е б а н о......
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....

а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 15 юли 2007, 10:08

traqn_savov написа:Ви кво прайти :shock: 50 ампера е първата степен на телоподаващото устройство с което заварям, топи тел 0,8 мм

Просто онова динамо е нещо п р е е б а н о......
50А на колко волта?
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
traqn_savov
потребител
потребител
Мнения: 932
Регистриран: 03 май 2007, 20:23
Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
Местоположение: VARNA
Status: Извън линия

Мнение от traqn_savov » 15 юли 2007, 15:08

*072* *00147* първата степен беше 17-19 волта мах *00926* *00935*
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....

а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?

Потребителски аватар
revmata
потребител
потребител
Мнения: 212
Регистриран: 06 апр 2007, 20:14
Модел на автомобила: FORD TAUNUS 20 M P7a
Местоположение: sliven
Status: Извън линия

Мнение от revmata » 15 юли 2007, 22:59

да не влизаме в безсмисленни спорове,ама приятел не съм съгласен че заваряш с 20 волта ток.Няма да имаш запалителната искра.Виж ,ампеража е друго нещо.Точно там еистината за всяка заварка.Защото в зависимост от него се получава се желаната заваркат.е.напрежението да е постоянно ,а да се изменя само ампеража/изключвам старите тип електрожени/А що се отнася до динамото мисля ,че за този случай му трябва с по- голям ампераж-около 70.Защото и аз не съм вижда с повече от 90 амп.,освен старите руски трактори 1000 вата /ако не и повече/Ако някой е виждаЛ-моля ДА НИ ПРОСВЕТЛИ
КАРАЙ РЕТРО И УСЕТИ ОРИГИНАЛА

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 05 авг 2007, 13:26

Просветлявам!!! С първото цъкане на Гугъл попаднах на 130А /12V алтернатор... Има и по-мощни
http://www.autopartswarehouse.com/produ ... alternator" onclick="window.open(this.href);return false;

Потребителски аватар
revmata
потребител
потребител
Мнения: 212
Регистриран: 06 апр 2007, 20:14
Модел на автомобила: FORD TAUNUS 20 M P7a
Местоположение: sliven
Status: Извън линия

Мнение от revmata » 05 авг 2007, 21:04

ха.Като ги,, равъртя ,,добре аз мога и стях да заварям.При това че има и прав ток
КАРАЙ РЕТРО И УСЕТИ ОРИГИНАЛА

Потребителски аватар
jlpetkov
потребител
потребител
Мнения: 729
Регистриран: 18 яну 2007, 08:59
Модел на автомобила: BMW 318ti 95'мтехник шпер; Ford Fiesta 1,6i 16V '94 АГУ
Местоположение: София, в едно гето наречено Обеля-2
Status: Извън линия

Мнение от jlpetkov » 06 авг 2007, 12:58

revmata написа:... че заваряш с 20 волта ток.Няма да имаш запалителната искра.Виж ,ампеража е друго нещо.Точно там еистината за всяка заварка.Защото в зависимост от него се получава се желаната заваркат.е.напрежението да е постоянно ,а да се изменя само ампеража/изключвам старите тип електрожени/А
като чета такива изказвания и ми иде да си захвърля дипломата за електроинженер....
колеги
ток (I) :arrow: ампер (A)
напрежение (U) :arrow: волт (V)

Потребителски аватар
revmata
потребител
потребител
Мнения: 212
Регистриран: 06 апр 2007, 20:14
Модел на автомобила: FORD TAUNUS 20 M P7a
Местоположение: sliven
Status: Извън линия

Мнение от revmata » 06 авг 2007, 21:47

ясно,НЕ СИ НИКАКЪВ ПРАКТИК.Ако подадеш ток на възбудителната намотка и откачиш клема 30 на динамото ,след като го развартиш много добре ПОЛУЧАВАШ ОКОЛО 45 ВОЛТА-достатъчно за да запалиш искрата.Факт е,че затова на западните коли не се препоръчва да се премахват клемите на акум.СЕГА СЪГЛАСЕН ЛИ СИ.Ако не вярваш-изпробвай на твоята .И ЗА ДА СТИГНЕШ до извода го форсирай до дупка.Интересното е,че очаквах това ама не мислех че точно такива като тебе инж.ЕЙ КОЛЕГИИИИИИИИИИИ.Практици имали тук :?:
КАРАЙ РЕТРО И УСЕТИ ОРИГИНАЛА

Потребителски аватар
revmata
потребител
потребител
Мнения: 212
Регистриран: 06 апр 2007, 20:14
Модел на автомобила: FORD TAUNUS 20 M P7a
Местоположение: sliven
Status: Извън линия

Мнение от revmata » 07 авг 2007, 21:19

понеже ме засегна, ще те питам-какво трябва да махнеш и да преработиш на динамото за да даде 220 волта .Щом имаш ТУ ми отговори,ако не колегите нека си направят извод,ако не поне се извини
КАРАЙ РЕТРО И УСЕТИ ОРИГИНАЛА

Потребителски аватар
amonev
потребител
потребител
Мнения: 463
Регистриран: 11 фев 2007, 08:15
Модел на автомобила: Форд Сиера 1983г.
Форд Мондео 1997г.
Местоположение: Разград
Контакти:
Status: Извън линия

...

Мнение от amonev » 09 авг 2007, 22:14

Върлите фенове на голямото БУМ-БУМ /звуково налягане/ ползват алтернатори от по 300А :shock:
Е ли правото право?

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта