Страница 1 от 1

Проблем с Динамото

Публикувано: 12 юли 2007, 19:21
от retryyy
Здравейте проблема ми е следния карах колата в големия дъжд и ми изгоря динамото купих ново и го сложих и един ден както си карам пуснах климатика и зе да пуши и мирише на изгорял лак от какво може да е това :?: благодаря предварително

Публикувано: 12 юли 2007, 22:02
от HACKO
Мощноста на новия е по-малка, не може да поеме допълнителния товар от климатика. За съжаление няма оправия, трябва пак да сменяш.

Публикувано: 12 юли 2007, 22:14
от retryyy
това ново не е изгоряло като зе да пуше и веднага изключик климатроника и утидох в сервиз и ми казаха че това динамо не отговаряло за тази кола и постояно ми светеше лампичката на акомулатора на таблото и ся свалих динамото и записах номера на копето ми казаха и щели да ми го сменят и утре като ми го донесат ще видим какво ще стане

Някои знае ли колко ампера трябва да е динамото за Форд мондео 2001г. дизел с климатроник

:?:

Публикувано: 13 юли 2007, 19:58
от revmata
важното е стойката да пасва и амперите да съответстват.А пък от коя и за коя кола няма значение

Публикувано: 14 юли 2007, 07:49
от cocoff
retryyy написа:...
Някои знае ли колко ампера трябва да е динамото за Форд мондео 2001г. дизел с климатроник...
Поне 100А

Публикувано: 14 юли 2007, 14:14
от retryyy
Днес бях при този маистора дето ми е поръчал денамото и муказах че тряя поне да е 100 ампера и тои вика няма такова до ня съм чувал за генератор 100 ампера вика наи мощното е 95 ампера и аз от него ти бях сложил и пак зе да пуши като включа климатика ся му преснимах големия талон по номера на копето да търси щото имало 3 вида за мондео :?

Публикувано: 15 юли 2007, 08:44
от traqn_savov
Ви кво прайти :shock: 50 ампера е първата степен на телоподаващото устройство с което заварям, топи тел 0,8 мм

Просто онова динамо е нещо п р е е б а н о......

Публикувано: 15 юли 2007, 10:08
от HACKO
traqn_savov написа:Ви кво прайти :shock: 50 ампера е първата степен на телоподаващото устройство с което заварям, топи тел 0,8 мм

Просто онова динамо е нещо п р е е б а н о......
50А на колко волта?

Публикувано: 15 юли 2007, 15:08
от traqn_savov
*072* *00147* първата степен беше 17-19 волта мах *00926* *00935*

Публикувано: 15 юли 2007, 22:59
от revmata
да не влизаме в безсмисленни спорове,ама приятел не съм съгласен че заваряш с 20 волта ток.Няма да имаш запалителната искра.Виж ,ампеража е друго нещо.Точно там еистината за всяка заварка.Защото в зависимост от него се получава се желаната заваркат.е.напрежението да е постоянно ,а да се изменя само ампеража/изключвам старите тип електрожени/А що се отнася до динамото мисля ,че за този случай му трябва с по- голям ампераж-около 70.Защото и аз не съм вижда с повече от 90 амп.,освен старите руски трактори 1000 вата /ако не и повече/Ако някой е виждаЛ-моля ДА НИ ПРОСВЕТЛИ

Публикувано: 05 авг 2007, 13:26
от cocoff
Просветлявам!!! С първото цъкане на Гугъл попаднах на 130А /12V алтернатор... Има и по-мощни
http://www.autopartswarehouse.com/produ ... alternator" onclick="window.open(this.href);return false;

Публикувано: 05 авг 2007, 21:04
от revmata
ха.Като ги,, равъртя ,,добре аз мога и стях да заварям.При това че има и прав ток

Публикувано: 06 авг 2007, 12:58
от jlpetkov
revmata написа:... че заваряш с 20 волта ток.Няма да имаш запалителната искра.Виж ,ампеража е друго нещо.Точно там еистината за всяка заварка.Защото в зависимост от него се получава се желаната заваркат.е.напрежението да е постоянно ,а да се изменя само ампеража/изключвам старите тип електрожени/А
като чета такива изказвания и ми иде да си захвърля дипломата за електроинженер....
колеги
ток (I) :arrow: ампер (A)
напрежение (U) :arrow: волт (V)

Публикувано: 06 авг 2007, 21:47
от revmata
ясно,НЕ СИ НИКАКЪВ ПРАКТИК.Ако подадеш ток на възбудителната намотка и откачиш клема 30 на динамото ,след като го развартиш много добре ПОЛУЧАВАШ ОКОЛО 45 ВОЛТА-достатъчно за да запалиш искрата.Факт е,че затова на западните коли не се препоръчва да се премахват клемите на акум.СЕГА СЪГЛАСЕН ЛИ СИ.Ако не вярваш-изпробвай на твоята .И ЗА ДА СТИГНЕШ до извода го форсирай до дупка.Интересното е,че очаквах това ама не мислех че точно такива като тебе инж.ЕЙ КОЛЕГИИИИИИИИИИИ.Практици имали тук :?:

Публикувано: 07 авг 2007, 21:19
от revmata
понеже ме засегна, ще те питам-какво трябва да махнеш и да преработиш на динамото за да даде 220 волта .Щом имаш ТУ ми отговори,ако не колегите нека си направят извод,ако не поне се извини

...

Публикувано: 09 авг 2007, 22:14
от amonev
Върлите фенове на голямото БУМ-БУМ /звуково налягане/ ползват алтернатори от по 300А :shock: