Проблем с лампата на акумолатора

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
rusinoff
потребител
потребител
Мнения: 166
Регистриран: 03 дек 2005, 20:24
Модел на автомобила: escort 1.6 90hp fiesta 1.3 60hp
Местоположение: Смолян-Пловдив
Status: Извън линия

Проблем с лампата на акумолатора

Мнение от rusinoff » 24 сеп 2007, 19:16

Здравейте!имам проблем с лампата на акумолатора!След като запаля продължава да свети,по-слабо и не изгася както обикновенно!Преди това ми работеше музиката около час без да работи колата,да не би това да е повлияло!Но и друг път съм е оставял така с работеща музика и е нямало този проблем!Благодаря предварително!

buhap
потребител
потребител
Мнения: 321
Регистриран: 21 сеп 2005, 16:58
Модел на автомобила: escort 1,4 F6F `91
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от buhap » 24 сеп 2007, 19:27

Като форсираш не гасне ли?Ремъка свири ли?На моето динамо му се случи същото .Първо четки ,а след месец диоди

Потребителски аватар
isoiso
потребител
потребител
Мнения: 843
Регистриран: 08 яну 2007, 19:15
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8 zetec 98г
Status: Извън линия

Мнение от isoiso » 24 сеп 2007, 19:38

Или замасява някъде или четките на динамото са за смяна.

Потребителски аватар
revmata
потребител
потребител
Мнения: 212
Регистриран: 06 апр 2007, 20:14
Модел на автомобила: FORD TAUNUS 20 M P7a
Местоположение: sliven
Status: Извън линия

Мнение от revmata » 24 сеп 2007, 20:48

избит блок-изправител
КАРАЙ РЕТРО И УСЕТИ ОРИГИНАЛА

Потребителски аватар
traqn_savov
потребител
потребител
Мнения: 932
Регистриран: 03 май 2007, 20:23
Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
Местоположение: VARNA
Status: Извън линия

Мнение от traqn_savov » 24 сеп 2007, 22:01

revmata написа:избит блок-изправител
тоест 48 лева за части, но все пак се разглабя и замерва :)
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....

а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?

Потребителски аватар
doctordre
потребител
потребител
Мнения: 1664
Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от doctordre » 24 сеп 2007, 22:14

traqn_savov написа:
revmata написа:избит блок-изправител
тоест 48 лева за части, но все пак се разглабя и замерва :)
:shock: мен за 50лв ми го оправиха това нещо, говорим с работата, ако са толкова частите по-добре да го даде на майстор :wink:

Потребителски аватар
megyto
потребител
потребител
Мнения: 83
Регистриран: 24 юни 2007, 19:20
Модел на автомобила: Ford Focus 2.0 Zetec 16V '99 с ГИ; Ford Fiesta 1.3 '94
Местоположение: Stara Zagora
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от megyto » 25 сеп 2007, 10:35

Имах подобен проблем казаха ми генератора е заминал смених го и продължаваше да свети. Oтидох на диагностика и се оказа че едно бушонче е изгоряло смениха го и проблема се оправи вече 2 месеца без проблем не свети лампата на акумулатора :D

Потребителски аватар
форд мк2
потребител
потребител
Мнения: 828
Регистриран: 11 фев 2005, 12:24
Модел на автомобила: ex. Escort VII Turnier 1.8 td 90hp; ex. Renault 19 TD;
Skoda Octavia 1.9TDI; Skoda Fabia 1.9 SDI; Fiat Multipla JTD
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от форд мк2 » 25 сеп 2007, 17:52

buhap написа:Като форсираш не гасне ли?Ремъка свири ли?На моето динамо му се случи същото .Първо четки ,а след месец диоди
да и при мен беше така миналата година. замери стойностите които дава генератора .
Be happy

Потребителски аватар
revmata
потребител
потребител
Мнения: 212
Регистриран: 06 апр 2007, 20:14
Модел на автомобила: FORD TAUNUS 20 M P7a
Местоположение: sliven
Status: Извън линия

Мнение от revmata » 25 сеп 2007, 21:59

предпазирел може да има само на клема 30.-окола 70 ампера,щот възбуждането става чрез лампата,но щом след запалване лампата свети слабо-избит блок.Е прави се комбинация и можеш за 5.6 лв,ама трябва да си спец :P
КАРАЙ РЕТРО И УСЕТИ ОРИГИНАЛА

buhap
потребител
потребител
Мнения: 321
Регистриран: 21 сеп 2005, 16:58
Модел на автомобила: escort 1,4 F6F `91
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от buhap » 26 сеп 2007, 20:01

Я земи уред и запали колата .На обороти след като си запалил мери на акумулатора. <13волта карай на майстор

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта