Голям Проблем Помогнете
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 14 дек 2007, 23:56
- Модел на автомобила: Escort MK4 Cabriolet
- Status: Извън линия
Голям Проблем Помогнете
Момчета имам голям проблем с моята кола. Значи проблема е следния колата като загрее и стартера започва да върти все едно е паднал акумолатора. Като истине колата след полувин-един часа пак всичко е нормално
. Стартера е свялан и правен. Сменяни са му втулки, четки, бендикс направен е като нов, също така съм правил и генератора пак всичко. Нов акомулатор има. Работил сам в ел. сервиз за коли и всичко е правено от професионалисти, но и те не знаят какъв е проблема. Казвали са ми, че това може да е проблем в двигателя, но не знам да ли е вярно или е в скоростната кутия. Момчета кажете какво да правя.



- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Аз смених втулки и шалтера, но при мен или само щракаше, или си въртеше нормално.
Майсторите тогава казаха принципно три варианта: 1. Слаб акумулатор 2. Проблем в стартера 3. Клемите на контактния ключ.
Никой не е споменавал за възможен проблем в двигателя или пък скоростите!???!?
Казваш всичко е сменено на стартера... шалтер-четки-втулки...
Пробвай все пак като ти загрее колата някой да ти даде ток. Може акумулатора да прави мизерия, не се доверявай, че е нов.
Майсторите тогава казаха принципно три варианта: 1. Слаб акумулатор 2. Проблем в стартера 3. Клемите на контактния ключ.
Никой не е споменавал за възможен проблем в двигателя или пък скоростите!???!?
Казваш всичко е сменено на стартера... шалтер-четки-втулки...
Пробвай все пак като ти загрее колата някой да ти даде ток. Може акумулатора да прави мизерия, не се доверявай, че е нов.

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Проблемът е най-вероятно вътре в стартера. Четките, леглата и кабелчетата им, шалтер и кабели...там търси.riot00 написа:давам на късо на стартера и пак същото
Сваляй стартера и акумулатора и вкъщи във фурната (само стартера, де). Мери и с мултицет, да не омасява само като загрее. До 100-тина градуса нищо няма да му стане, но поне ще си сигурен от него ли е.
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...
-
- потребител
- Мнения: 69
- Регистриран: 19 окт 2007, 17:46
- Модел на автомобила: Fiesta 1996 1.3i Endura
- Местоположение: Sliven
- Status: Извън линия
Преди 1 месец един познат имаше същия проблем и се оказа, че ротора е ударен и като загрее колата метала се разширява и окъсява. Иначе при студен автомобил мерих (първо с мултицет и накрая с акумулатора - не искреше) ротора, но като го загряхме и мултицета отчете късо и от акумулатра искреше. Изолрах (с голям зор - първо със зъболекарска бургийка с диамантен връх направих въздушна междина 0.5 мм и после с лепило изолирахме) удареното място и се оправи - стана като нов.
Като казвам искреше от акумулатора разбирайте, че подавам плюс на ротора на намотките (там където контактуват четките), а минус на оста и при загрят ротор искреше. Ротора го загряхме във фурната на 80-90С
Като казвам искреше от акумулатора разбирайте, че подавам плюс на ротора на намотките (там където контактуват четките), а минус на оста и при загрят ротор искреше. Ротора го загряхме във фурната на 80-90С
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 9 госта