Голям Проблем Помогнете

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
riot00
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 14 дек 2007, 23:56
Модел на автомобила: Escort MK4 Cabriolet
Status: Извън линия

Голям Проблем Помогнете

Мнение от riot00 » 15 дек 2007, 00:04

Момчета имам голям проблем с моята кола. Значи проблема е следния колата като загрее и стартера започва да върти все едно е паднал акумолатора. Като истине колата след полувин-един часа пак всичко е нормално :evil: :?: :evil: . Стартера е свялан и правен. Сменяни са му втулки, четки, бендикс направен е като нов, също така съм правил и генератора пак всичко. Нов акомулатор има. Работил сам в ел. сервиз за коли и всичко е правено от професионалисти, но и те не знаят какъв е проблема. Казвали са ми, че това може да е проблем в двигателя, но не знам да ли е вярно или е в скоростната кутия. Момчета кажете какво да правя.

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от madboy » 15 дек 2007, 00:08

Контактния ключ гледа ли го?
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

riot00
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 14 дек 2007, 23:56
Модел на автомобила: Escort MK4 Cabriolet
Status: Извън линия

Мнение от riot00 » 15 дек 2007, 00:13

давам на късо на стартера и пак същото

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от madboy » 15 дек 2007, 00:25

Аз смених втулки и шалтера, но при мен или само щракаше, или си въртеше нормално.
Майсторите тогава казаха принципно три варианта: 1. Слаб акумулатор 2. Проблем в стартера 3. Клемите на контактния ключ.
Никой не е споменавал за възможен проблем в двигателя или пък скоростите!???!?
Казваш всичко е сменено на стартера... шалтер-четки-втулки...
Пробвай все пак като ти загрее колата някой да ти даде ток. Може акумулатора да прави мизерия, не се доверявай, че е нов.
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 15 дек 2007, 10:30

riot00 написа:давам на късо на стартера и пак същото
Проблемът е най-вероятно вътре в стартера. Четките, леглата и кабелчетата им, шалтер и кабели...там търси.
Сваляй стартера и акумулатора и вкъщи във фурната (само стартера, де). Мери и с мултицет, да не омасява само като загрее. До 100-тина градуса нищо няма да му стане, но поне ще си сигурен от него ли е.
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Мнение от ewgeny » 15 дек 2007, 12:35

А динамото зарежда ли?
Ако не ти зарежда динамото, в движение тока пада. Когато постои колата (все пак нов акумулатор), си възвръща капацитета за висок стартов ток.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

nhk
потребител
потребител
Мнения: 69
Регистриран: 19 окт 2007, 17:46
Модел на автомобила: Fiesta 1996 1.3i Endura
Местоположение: Sliven
Status: Извън линия

Мнение от nhk » 15 дек 2007, 16:00

Преди 1 месец един познат имаше същия проблем и се оказа, че ротора е ударен и като загрее колата метала се разширява и окъсява. Иначе при студен автомобил мерих (първо с мултицет и накрая с акумулатора - не искреше) ротора, но като го загряхме и мултицета отчете късо и от акумулатра искреше. Изолрах (с голям зор - първо със зъболекарска бургийка с диамантен връх направих въздушна междина 0.5 мм и после с лепило изолирахме) удареното място и се оправи - стана като нов.
Като казвам искреше от акумулатора разбирайте, че подавам плюс на ротора на намотките (там където контактуват четките), а минус на оста и при загрят ротор искреше. Ротора го загряхме във фурната на 80-90С

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 15 дек 2007, 16:46

Бе я вземай мултицета и мери на акумулатора колко волта е при студен и при загрят двигател.
Виж при работеш двигател колко е и при паление колко е.

riot00
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 14 дек 2007, 23:56
Модел на автомобила: Escort MK4 Cabriolet
Status: Извън линия

Мнение от riot00 » 15 дек 2007, 17:40

мерси много момчета за ротор не се бях етил да го погледна.

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 9 госта