Страница 1 от 1

Голям Проблем Помогнете

Публикувано: 15 дек 2007, 00:04
от riot00
Момчета имам голям проблем с моята кола. Значи проблема е следния колата като загрее и стартера започва да върти все едно е паднал акумолатора. Като истине колата след полувин-един часа пак всичко е нормално :evil: :?: :evil: . Стартера е свялан и правен. Сменяни са му втулки, четки, бендикс направен е като нов, също така съм правил и генератора пак всичко. Нов акомулатор има. Работил сам в ел. сервиз за коли и всичко е правено от професионалисти, но и те не знаят какъв е проблема. Казвали са ми, че това може да е проблем в двигателя, но не знам да ли е вярно или е в скоростната кутия. Момчета кажете какво да правя.

Публикувано: 15 дек 2007, 00:08
от madboy
Контактния ключ гледа ли го?

Публикувано: 15 дек 2007, 00:13
от riot00
давам на късо на стартера и пак същото

Публикувано: 15 дек 2007, 00:25
от madboy
Аз смених втулки и шалтера, но при мен или само щракаше, или си въртеше нормално.
Майсторите тогава казаха принципно три варианта: 1. Слаб акумулатор 2. Проблем в стартера 3. Клемите на контактния ключ.
Никой не е споменавал за възможен проблем в двигателя или пък скоростите!???!?
Казваш всичко е сменено на стартера... шалтер-четки-втулки...
Пробвай все пак като ти загрее колата някой да ти даде ток. Може акумулатора да прави мизерия, не се доверявай, че е нов.

Публикувано: 15 дек 2007, 10:30
от cocoff
riot00 написа:давам на късо на стартера и пак същото
Проблемът е най-вероятно вътре в стартера. Четките, леглата и кабелчетата им, шалтер и кабели...там търси.
Сваляй стартера и акумулатора и вкъщи във фурната (само стартера, де). Мери и с мултицет, да не омасява само като загрее. До 100-тина градуса нищо няма да му стане, но поне ще си сигурен от него ли е.

Публикувано: 15 дек 2007, 12:35
от ewgeny
А динамото зарежда ли?
Ако не ти зарежда динамото, в движение тока пада. Когато постои колата (все пак нов акумулатор), си възвръща капацитета за висок стартов ток.

Публикувано: 15 дек 2007, 16:00
от nhk
Преди 1 месец един познат имаше същия проблем и се оказа, че ротора е ударен и като загрее колата метала се разширява и окъсява. Иначе при студен автомобил мерих (първо с мултицет и накрая с акумулатора - не искреше) ротора, но като го загряхме и мултицета отчете късо и от акумулатра искреше. Изолрах (с голям зор - първо със зъболекарска бургийка с диамантен връх направих въздушна междина 0.5 мм и после с лепило изолирахме) удареното място и се оправи - стана като нов.
Като казвам искреше от акумулатора разбирайте, че подавам плюс на ротора на намотките (там където контактуват четките), а минус на оста и при загрят ротор искреше. Ротора го загряхме във фурната на 80-90С

Публикувано: 15 дек 2007, 16:46
от nikolovvd
Бе я вземай мултицета и мери на акумулатора колко волта е при студен и при загрят двигател.
Виж при работеш двигател колко е и при паление колко е.

Публикувано: 15 дек 2007, 17:40
от riot00
мерси много момчета за ротор не се бях етил да го погледна.