Страница 1 от 1
недостатъчно напрежение на горвната помпа
Публикувано: 19 дек 2007, 13:35
от gareti
форд 2.4 120 коня при диагностика ми откреха недостатъчно напрежение на горвната помпа майстора ми кажа че трябва да се препрограмира компа къде да направя това предварително ви благодаря !
Публикувано: 19 дек 2007, 18:21
от cocoff
Опитай и при друг майстор. Компа може би управлява релето на помпата, но той едва ли може да променя напрежението, подавано към помпата.
Ако пък държиш да ти пипат компа-оригинален и актуален софтуер имат май само в МП. Личното ми мнение е, че то е като мозъчна операция - гаранция никой не ти дава

Според статистиката в 95% от случаите, проблемът е в четките или арматурата. Дори едни "уморени" пружини нарушават добрия контакт между четките и арматурата, съпротивлението нараства и бла бла...сещаш се... трудно палене, неравномерна работа и пр. и пр. Гадното е, че налягането и дебитът на помпата, при мерене на място са си напълно нормални.
благодаря
Публикувано: 20 дек 2007, 09:04
от gareti
благодаря за отговора и аз си го попислих иска ми за тази операция "майстора" 1200 лв. ще ти кажа защо се принудих да отида на диагностика трудно пали сутрин докато въртя на стартер от ауспуха излизат вълма неизгоряла нафта . възможно ли да са подгряващи свещи. и малко с дизела съм на вие и не те разбрах какви са тези четки и арматура. майстора ми каза че трябва не да се препрограмира компа а самата помпа и за целта трябва да се смъкне.
работи неравномерно само първите няколко минути докато е студен ако е помпа не би ли трябвало и като загрее да е така.
Re: благодаря
Публикувано: 20 дек 2007, 11:03
от Атанас
gareti написа:благодаря за отговора и аз си го попислих иска ми за тази операция "майстора" 1200 лв. ще ти кажа защо се принудих да отида на диагностика трудно пали сутрин докато въртя на стартер от ауспуха излизат вълма неизгоряла нафта . възможно ли да са подгряващи свещи. и малко с дизела съм на вие и не те разбрах какви са тези четки и арматура. майстора ми каза че трябва не да се препрограмира компа а самата помпа и за целта трябва да се смъкне.
работи неравномерно само първите няколко минути докато е студен ако е помпа не би ли трябвало и като загрее да е така.
Така както го описваш прилича на изгорели свещи... Не си ли ги мерил?
Публикувано: 20 дек 2007, 11:50
от cocoff
Вероятно пак съм недоразбрал нещо... Ти говориш за горивонагнетателна помпа, а аз си бая за бензиновата помпа

Драсни на Ваклин, мисля, че е наясно с ГНП.
благодаря
Публикувано: 21 дек 2007, 08:09
от gareti
благодаря за съветите. свещите не съм ги мерил защото първо както казах съм малко на вие с дизела и второ мисля че са доста забутани и трябва да се смъкнат доста възли. може ли да се замерят без да се смъкват. не ми се ходи при румъннски майстори
Публикувано: 21 дек 2007, 08:37
от Атанас
Могат да се премерят без да се свалят, но вероятността да се сбърка е голяма. Освен това, е възможно свещта да не е изгоряла, а електрода да е "стопен" - все едно изгоряла...