Въпрос за смяна на моторчето за празния ход.

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
valerko1
потребител
потребител
Мнения: 536
Регистриран: 09 авг 2006, 14:57
Модел на автомобила: Ford Focus 1600 cm3, 100 кс, 06.2008 г. фейслифт, АГУ
Местоположение: София
Status: Извън линия

Въпрос за смяна на моторчето за празния ход.

Мнение от valerko1 » 09 яну 2008, 17:27

Понеже съм много добре :P :wink: с частите и ремонтите на колите, може ли някой да ме светне моторчето за празния ход може ли да си го сменя сам, като имате предвид, че ако си бръкна в носа ще си счупя крака и дали се поддава на ремонт, щото веднъж-дваж ми го пръскаха със спрей /не за хлебарки/ обаче нещо вече е за смяна/ремонт. Мисълта ми е ако го подменя да кажеме с някое втора ръка, че новите удрят в кръста трябва ли някакви центровки, ала-бала и лесно ли се сменя това чудо. Я по-добре ми кажете дали това на снимката е за това дето си мисля :oops: :oops: . Мнооооого благодаря на всички отзовали се.
http://store2.data.bg/vaaalll/Snimki/Mo ... %20hod.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;

Потребителски аватар
NikiNew
потребител
потребител
Мнения: 40
Регистриран: 28 мар 2006, 13:52
Модел на автомобила: ESCORT CLX 1.4 Mi 92'
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от NikiNew » 09 яну 2008, 18:08

Това е, мамка му и моторче :evil:. И аз него гледах днес, че ми играят ниските обороти. Ама в тоз студ... карам на аварийни !!!

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 09 яну 2008, 18:36

Най-напред почисти хуубаво твоя клапан, както е описано на много места тук. Само пръскане не е достатъчно.
Вероятността втората ръка да не работи е доста голяма. Дори да работи, скоро ще се развали и ако теглиш линията....сещаш се :)
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

Потребителски аватар
cruise
потребител
потребител
Мнения: 330
Регистриран: 23 фев 2007, 11:48
Модел на автомобила: FORD FIESTA 1.1MI "95 с LOVATO АГУ
Ситроен С4 '07 (само за подръжка)
FORD C-MAX 1.6 LPG " 06. BRC АГУ
FORD Galaxy MK2 2.0 "11 TDCI
Местоположение: Димитровград->Хасково
Status: Извън линия

Мнение от cruise » 09 яну 2008, 21:24

Споделям собствен опит за въпросното моторче:
1. свалих го , махнах му и капачката хубаво го напръсках с контактен спреи това моторче е електромоторче и котвата му излиза и влиза и по този начих дава газ (това е т.н. от някои автоматичен смукач). Свързах го дирекно за акумулатора, смянах му плюса и минуса котвата излиза и влиза - нещо като да го разкарам
2.Напръсках всички връзки- тези черните кутиики всъщност са връзки
3.Разглобих тротил позишина - тои представлява нещо като променлив резистор.
Това моторче взиам информация от 1.Trottle position (тротил позишън)
2.MAP сензора; 3.Термо датчик; 4. и от idle speed control (оборотомер ако не се лъжа). Сигурно и компютъра е включен.
С това обяснение искам да ти кажа че един от датчиците ако не работи нормално се прецаква системата (общо 5 вкл. и моторчето). Не е задължително да ти е за смяна моторчето, но като гледам от снимката ти е за почистване.
Всичко това го казвам от собствен опит ако греша в някои от писанията моля да ме поправите не съм 100% сигурен в думите. Лятото колата вървеше на 3000 оборота без да пипам газта всеки път потеглях със мръсна газ :), но след процедурите дори сега при минус 20 оборотите ми са 900 (като запаля 1200 след минута две падат на 900). Колата се държи перфектно и на газ и на бензин.
Малко прекалих май с обясненията, но дано да помогна на някой.
Изображение
FORD FIESTA 1.1MI "95 с LOVATO АГУ
FORD C-MAX 1.6 LPG " 06. BRC АГУ
FORD Galaxy MK2 2.0TDCI "11

Потребителски аватар
valerko1
потребител
потребител
Мнения: 536
Регистриран: 09 авг 2006, 14:57
Модел на автомобила: Ford Focus 1600 cm3, 100 кс, 06.2008 г. фейслифт, АГУ
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от valerko1 » 10 яну 2008, 11:45

cruise написа:Споделям собствен опит за въпросното моторче:
1. свалих го , махнах му и капачката хубаво го напръсках с контактен спреи това моторче е електромоторче и котвата му излиза и влиза и по този начих дава газ (това е т.н. от някои автоматичен смукач). Свързах го дирекно за акумулатора, смянах му плюса и минуса котвата излиза и влиза - нещо като да го разкарам
2.Напръсках всички връзки- тези черните кутиики всъщност са връзки
3.Разглобих тротил позишина - тои представлява нещо като променлив резистор.
Това моторче взиам информация от 1.Trottle position (тротил позишън)
2.MAP сензора; 3.Термо датчик; 4. и от idle speed control (оборотомер ако не се лъжа). Сигурно и компютъра е включен.
С това обяснение искам да ти кажа че един от датчиците ако не работи нормално се прецаква системата (общо 5 вкл. и моторчето). Не е задължително да ти е за смяна моторчето, но като гледам от снимката ти е за почистване.
Всичко това го казвам от собствен опит ако греша в някои от писанията моля да ме поправите не съм 100% сигурен в думите. Лятото колата вървеше на 3000 оборота без да пипам газта всеки път потеглях със мръсна газ :), но след процедурите дори сега при минус 20 оборотите ми са 900 (като запаля 1200 след минута две падат на 900). Колата се държи перфектно и на газ и на бензин.
Малко прекалих май с обясненията, но дано да помогна на някой.
Май и аз така ще направя преди да го сменя.....като се позатопли времето. Изключитилно полезно обяснение....не си прекалил въобще. Впрочем лесно ли се сваля и монтира. С тия еврейските звезди ли е, че май ще трябва да купувам и такова? Много благодаря за отделеното време.

Потребителски аватар
cruise
потребител
потребител
Мнения: 330
Регистриран: 23 фев 2007, 11:48
Модел на автомобила: FORD FIESTA 1.1MI "95 с LOVATO АГУ
Ситроен С4 '07 (само за подръжка)
FORD C-MAX 1.6 LPG " 06. BRC АГУ
FORD Galaxy MK2 2.0 "11 TDCI
Местоположение: Димитровград->Хасково
Status: Извън линия

Мнение от cruise » 10 яну 2008, 23:21

Не мисля че ще имаш проблем, използвах 8 гаячно ключе виж тази снимка, аз по нея http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=15753" onclick="window.open(this.href);return false;
Изображение
FORD FIESTA 1.1MI "95 с LOVATO АГУ
FORD C-MAX 1.6 LPG " 06. BRC АГУ
FORD Galaxy MK2 2.0TDCI "11

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта