Страница 1 от 1
Помощ ел.клапата на парното не работи FORD Ka
Публикувано: 15 яну 2008, 19:37
от perfekt
Привет колеги.Имам следният електрически проблем с FORD Ka: Управлението за топъл и студен въздух е изпълнен електронно , а не с жила.Двата маркуча дето влизат в купето са горещи (а ,вътре духа студен въздух) ,което ме навежда на мисълта че изпълнението не е направено с кранче(което да спира притока на охладителна течност) , а с клапа която не мога да открия. Според мен или управлението се е сбагясало или има стъпков мотор някаде който управлява въпросната клапа и не го виждам никаде .Интересува ме каде се намира този мотор , защото разглобих почти половината табло и никаде не го видях нито пък кабели за него.Ще помоля по-компетентните колеги ако могат да помогнат със схема или някой ако е имал подобен случай да сподели как го е решил.Поздрави
Публикувано: 15 яну 2008, 19:43
от paci
Завираш се коша на двигателя и гледаш в отсека под предния прозорец.
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 0%EF%E0%ED
Тука съм писал моите приключения в тази област. Не знаех, че и при КА е така изпълнено.
Ако е така, се надявам темата да ти е полезна.
Ползвайте търсачката!!!
Публикувано: 15 яну 2008, 20:39
от perfekt
Много благодаря за инфото колега.По горе съм писал че и двата маркуча са топли , което ше рече че е с клапа а не с кран.Ако беше с кран единият щеше да е горещ а другиат студен, Нали?Може в барзината и да съм се заблудил.Но усещам че утре ще падне голямо разглабяне.А относно търсачката я използвах преди да пусна темата , но не намерих подобна за Ка.Ако модернаторите решат могат да я изтрият.Поздрави
Публикувано: 15 яну 2008, 21:23
от paci
Там съм писал из темата!
Поне я прочети внимателно.
Кръговарт има вътре в самия клапан, дори той да е запекъл на затвоерно да не пуска топла течност към радяторчето в купето, антифриз се върти през него затова 2-та маркуча са топли.
А и ако си забелязал има леки връзки м/у 2-та маркуча! Това били некви байпаси за компенсация ако стане беля да се запуши кръга понеже явно е насочено налягането в тази посока по някакъв начин без допълнителна помпа и ако стане авария може да е фатално това запушване.
Там съм писал.
Баси ако е същото при КА и се оправиш без да се буташ като мен седмици и месеци наред ... ше черпиш ко да те праа

Публикувано: 15 яну 2008, 23:07
от perfekt
То със сигурност трябва да почерпя за инфото от миналия ти пост.Още веднъж благодаря .Утре ще пиша какво е станало.
Публикувано: 16 яну 2008, 21:08
от perfekt
Оказа се че при Ка-то е същото изпълнение,но сега ми трябва въпросният клапан с пласмасата,защото при демонтажа едната пласмасова търбичка даде фира.През цялото време бях под напрежение да не ги счупя , и при демонтажа на последната .......Направо пласмасата се рони като ВАР. Засега реших проблема с вик тръбички , но ако ми кажете и от каде да си купя въпросната част ........ Защото след Зимата идва Пролет.Поздрави
клапан
Публикувано: 13 фев 2008, 21:36
от cendo14
купих си такъв клапан от магазина на ул.Козлодуй. Голямо менте . Работи половин час и блокирва механичното клапанче което се управлява от електромагнита.Но му намерих цаката взех от старото счупеното електрическата част и я сложих на ментето . Няма проблем . В Мотопфое струва 120лв.
Публикувано: 13 фев 2008, 23:11
от perfekt
благодаря колега за инфото.аз също щех да купувам от козлодуй