7 изгорели крушки за една година-фиеста 2006 !! Какво става?

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
sashom
потребител
потребител
Мнения: 64
Регистриран: 19 юли 2006, 15:59
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.4 TDCI 68к. 2006г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

7 изгорели крушки за една година-фиеста 2006 !! Какво става?

Мнение от sashom » 16 яну 2008, 11:49

Здравейте, имам проблем с фаровете :( ... за 12 месеца заминаха 7 крушки. Сега се обувам да сменя поредната !!! ... Звъннах в сервиза на МФ и любезно ми обясниха, че причината да ми горят е, че не си купувам крушките от тях, а както се изрази човека 'от вън'. Фордът е изчислен за по висок ток, и докато не започна да взимам крушки от тях непрекъснато щели да ми горят ! ... Предполагам това не са празни приказки затова моля някой който има повече знания да даде информация за ватове-те... или най-добре линк към някой сайт с инфо. Аз незнам къде да търся :( ... Предварително благодаря ...

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13104
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 16 яну 2008, 11:58

Може и да е прав, а може напрежението на генератора да е по-високо от14.5V-15V, което вече е много притеснително. Завърти се в някоя морга и си вземи оригинални крушки Моторкрафт, но все пак си премери напрежението.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 16 яну 2008, 14:05

Нищо ново под небето.
Миналата година реших да сменя изгоремите крушки по интериора - подсветки на ключове, в бутоните на ел.стъклата на вратите и т.н.
Отивам на магазина и купувам крушки и като Тома-ниверни проверявам напрежението. Всичко точно - казвам си, 12V нормални крушки. Слагам една, втора , трета и всичко свети. Малко по-силничко, но си викам нова крушке това е.
След седмица почнаха да гаснат една след друга. Добре че съм си Плюшкин (за по-младите, които не са чели руската класическа литература - това е човек, който нищо не изхвърля и събира разни боклуци) погледнах изгорелите и прибрани в архива крушки и какво да видя, хората написали 14.4V.
Ето ти и отговора. Не че на МП крушките са по-качественни, просто са за 14.4V, т.е. работното напрежение съответства на напрежението на напълна зареден акумулатор. А при мен това е и напрежението на ел.инсталацията при работещ двигател.
Сега си събирам изпразнени запалки със светодиод и като използвам металната фасунга на изторелите крушки и малко Поксипол, ще си ги направя със светодиади.

Потребителски аватар
mimonti
потребител
потребител
Мнения: 165
Регистриран: 03 фев 2007, 21:35
Модел на автомобила: ford fiesta 1.1 97г,golf 3 1.9d,фиеста 1.3 93, МЕРЦЕДЕС C 220 CDI,Audi 2.8 V6 klima
Местоположение: Елин Пелин
Status: Извън линия

Мнение от mimonti » 16 яну 2008, 14:32

нова в МП е 14лв

Потребителски аватар
sashom
потребител
потребител
Мнения: 64
Регистриран: 19 юли 2006, 15:59
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.4 TDCI 68к. 2006г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от sashom » 17 яну 2008, 15:46

Мерси, ще опитам и тези от там ... много ми се иска това да реши проблема защото е проблем - чак искаха да ме спират от движение ...

Имах намерението да си сложа ксенони .Някой има ли представа дали ще имам проблеми и с тях. Питам понеже там до колкото знам първо напрежението минава през някакви други джаджи преди да стигне до крушките... ?

Потребителски аватар
TURBOTO
потребител
потребител
Мнения: 644
Регистриран: 01 май 2007, 13:38
Модел на автомобила: Ford Mondeo'94 1.8 16V
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от TURBOTO » 17 яну 2008, 18:05

sashom написа:Мерси, ще опитам и тези от там ... много ми се иска това да реши проблема защото е проблем - чак искаха да ме спират от движение ...

Имах намерението да си сложа ксенони .Някой има ли представа дали ще имам проблеми и с тях. Питам понеже там до колкото знам първо напрежението минава през някакви други джаджи преди да стигне до крушките... ?
Доколкото съм запознат напрежението минава през повишаващи транформатори,защото ксенона се пали при напрежение около 20kV,иначе за проблеми не знам зависи от това какъв ксенон ще сложиш и как ще бъде монтиран.Забелязах,че няколко човека от форума карат с ксенон нека да споделят впечатленията си
Изображение

Потребителски аватар
AX!S
потребител
потребител
Мнения: 891
Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от AX!S » 17 яну 2008, 20:50

sashom написа:Мерси, ще опитам и тези от там ... много ми се иска това да реши проблема защото е проблем - чак искаха да ме спират от движение ...

Имах намерението да си сложа ксенони .Някой има ли представа дали ще имам проблеми и с тях. Питам понеже там до колкото знам първо напрежението минава през някакви други джаджи преди да стигне до крушките... ?
Колега, купи си свестни крушки, 14 лв. не са чак толкова много пари ако ще ти решат проблема, пък вземи си измери и напрежението на акумулатора при включени фарове и 2500 rpm примерно, може действително алтернатора да презарежда.

Потребителски аватар
[RS]Coswort
потребител
потребител
Мнения: 210
Регистриран: 15 дек 2007, 00:27
Модел на автомобила: ford orion 1,6D
Местоположение: Dobrich
Status: Извън линия

Мнение от [RS]Coswort » 17 яну 2008, 21:16

айййй... да чукна на дърво хич не проверих моя ток... купих за 80лв крушки просто ако изгорят ще се обеся! :(

Потребителски аватар
TURBOTO
потребител
потребител
Мнения: 644
Регистриран: 01 май 2007, 13:38
Модел на автомобила: Ford Mondeo'94 1.8 16V
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от TURBOTO » 17 яну 2008, 21:19

[RS]Coswort написа:айййй... да чукна на дърво хич не проверих моя ток... купих за 80лв крушки просто ако изгорят ще се обеся! :(
:shock: :shock: :shock: Какви са тия крушки бе човек?
Изображение

цеков
потребител
потребител
Мнения: 32
Регистриран: 01 авг 2007, 21:22
Модел на автомобила: Форд ескорт 1.6 16V 1996
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от цеков » 17 яну 2008, 21:54

..проблем с фаровете ... за 12 месеца заминаха 7 крушки..
:!: Стъклената част на лампите на фаровете
НЕ ТРЯБВА да се пипа с ръка :!:

:idea: 1.Замърсеното стъкло почернява .
2.Фара свети недостатъчно
3.отделя се много топлина в лампата
4.Лампата изгаря
5. Лампата се сменя-и отиваш на т.1
6.И те такааа......N пъти
7. N=7

Затова: :arrow:
дори и новозакупена лампа трябва да
се изчисти със спирт и ЧИСТ памук
(не се знае дали някой не я е пипал)

Допълнение:
Лампите за фар имат дунапреново маншонче.
Това не е само транспортна опаковка!
Използваите го при монтажа ,за да не докосвате
с ръка стъкото!
Отстранете го непосредствено преди да поставите
лампата в рефлектора.

Успех!
______________________
И нека бъде светлина!

paci: Изпозвай бутона "промени"!

Потребителски аватар
maxpoint
потребител
потребител
Мнения: 1265
Регистриран: 30 юли 2007, 14:11
Модел на автомобила: Черният лебед и бялата лястовица....
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от maxpoint » 19 яну 2008, 17:45

TURBOTO написа:
sashom написа:Мерси, ще опитам и тези от там ... много ми се иска това да реши проблема защото е проблем - чак искаха да ме спират от движение ...

Имах намерението да си сложа ксенони .Някой има ли представа дали ще имам проблеми и с тях. Питам понеже там до колкото знам първо напрежението минава през някакви други джаджи преди да стигне до крушките... ?
Доколкото съм запознат напрежението минава през повишаващи транформатори,защото ксенона се пали при напрежение около 20kV,иначе за проблеми не знам зависи от това какъв ксенон ще сложиш и как ще бъде монтиран.Забелязах,че няколко човека от фоКсенон - "рума карат с ксенон нека да споделят впечатленията си
xenon в подробности или по-надълбоко"

Потребителски аватар
[RS]Coswort
потребител
потребител
Мнения: 210
Регистриран: 15 дек 2007, 00:27
Модел на автомобила: ford orion 1,6D
Местоположение: Dobrich
Status: Извън линия

Мнение от [RS]Coswort » 19 яну 2008, 18:21

ми Н4 крушки светят малко по особенно :)

xuxu
потребител
потребител
Мнения: 21
Регистриран: 01 авг 2007, 15:13
Модел на автомобила: Fiesta MK4
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от xuxu » 01 фев 2008, 15:54

Тия дни минах през МП и купих Motorcraft H7 ама пак е 12v. 20лв струваше, ще видим дали и тя ще изгори толкова бързо, колкото другите ...

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Мнение от ewgeny » 01 фев 2008, 16:21

nikolovvd написа:Нищо ново под небето.
Миналата година реших да сменя изгоремите крушки по интериора - подсветки на ключове, в бутоните на ел.стъклата на вратите и т.н.
Отивам на магазина и купувам крушки и като Тома-ниверни проверявам напрежението. Всичко точно - казвам си, 12V нормални крушки. Слагам една, втора , трета и всичко свети. Малко по-силничко, но си викам нова крушке това е.
След седмица почнаха да гаснат една след друга. Добре че съм си Плюшкин (за по-младите, които не са чели руската класическа литература - това е човек, който нищо не изхвърля и събира разни боклуци) погледнах изгорелите и прибрани в архива крушки и какво да видя, хората написали 14.4V.
Ето ти и отговора. Не че на МП крушките са по-качественни, просто са за 14.4V, т.е. работното напрежение съответства на напрежението на напълна зареден акумулатор. А при мен това е и напрежението на ел.инсталацията при работещ двигател.
Сега си събирам изпразнени запалки със светодиод и като използвам металната фасунга на изторелите крушки и малко Поксипол, ще си ги направя със светодиади.

Аууууу, прецакал съм се. На акумулатора ми пише 12V :lol:
12V си е стандарт. +- някой друг волт за никоя техника не пречи. Проблема ако презарежда акумулатора, би трябвало да е умрял акумулатора. А дали са ментаци крушките 1 да изгори,2,3 ама 7, няма вариант. Аз за толкова години не ми е изгоряла нито една крушка. Отиди на ел. техник, да огледа, измери, така с гадане нищо няма да стане. А и най-вероятно ще си купиш хубави крушки за 30-40 лв, и като изгориш и тях, ще се сетиш че е най-добре да се види колата от някой.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

Потребителски аватар
nicko
потребител
потребител
Мнения: 285
Регистриран: 03 окт 2006, 15:26
Модел на автомобила: Ford Mondeo-Kombi 2.0 136 DOHC 1993г
Местоположение: Майна
Status: Извън линия

Мнение от nicko » 06 фев 2008, 23:26

И аз за 2-3 месеца смених 4-5 крушки. Накрая отидох при един майстор прегледа фара и видя, че има хлабави връзки там където се слага крушката. Затегна ги с клещи и вече не ми горят крушките.

Edinuser
Потребител
Потребител
Мнения: 774
Регистриран: 05 авг 2007, 16:35
Модел на автомобила: Ford Mondeo Ghia 2.0i 16v 93г.
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от Edinuser » 07 фев 2008, 09:23

Напълно е възможно - всички знаем, че крушките горят основно при включване и ако има хлабава връзка може да се получи този ефект като прецъка няколко пъти или тръсне в някаква дупка да гори крушката.
На крушите обикновено им дават някакъв живот в часове, но не пишат колко колко издържа на вкл./изкл.

Потребителски аватар
sashom
потребител
потребител
Мнения: 64
Регистриран: 19 юли 2006, 15:59
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.4 TDCI 68к. 2006г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от sashom » 03 мар 2008, 23:27

Cenzor - да ти се похваля. Вчера изгоря и Silverstar-a :) ... На мен вече ми е смешно :) ... Утре ще ходя да взема крушки от МФ пък да видим след това.

Потребителски аватар
cenzor
потребител
потребител
Мнения: 3143
Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
Местоположение: СОФИЯ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от cenzor » 04 мар 2008, 00:12

sashom написа:Cenzor - да ти се похваля. Вчера изгоря и Silverstar-a :) ... На мен вече ми е смешно :) ... Утре ще ходя да взема крушки от МФ пък да видим след това.
А като изгорят и крушките от МП , кой ще обвинят... теб? Извънземните?
Имаш някъде дефект в ел. инсталацията и МП явно не им се занимава да го оправят, затова и ти обясняват - БЛЯ-БЛЯ...

Интересно при мен толкова време как не горят крушките?
Изображение
Не отговарям на неграмотни постове.

Потребителски аватар
addition
потребител
потребител
Мнения: 398
Регистриран: 14 ное 2007, 17:35
Модел на автомобила: Focus C-Max 2.0 TDCI '04 Ghia
Местоположение: София, Монтана
Status: Извън линия

Мнение от addition » 05 мар 2008, 11:08

"Споко", колега! В старата фирма имахме служебни чисто нови Фиести - купувахме крушки само Моторкрафт от МП и всяка седмица сменяхме поне по една. По едно време и ние се чудехме токовете ли са им много силни на тия Фиести, какво ли... Не защото ни тежеше да сменяме крушки, купени със служебни пари, а защото за да се сменят се сваля целия фар :(

Аз на моя Фори откакто съм го купил крушки не съм сменял - 2 зими поред всеки ден на фарове.

Потребителски аватар
libra
потребител
потребител
Мнения: 154
Регистриран: 15 апр 2007, 23:40
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 Zetec Ghia
Местоположение: София
Status: Извън линия

Изгорели крушки на Фокус

Мнение от libra » 22 сеп 2008, 04:31

Здравейте, и при мен забелязвам често горене на късите.
За 1 година и нещо съм сменил 3 комплекта крушки на фаровете, през няколко месеца. Днес установих, че ми е изгоряла крушка, след като я смених, след 30 мин ме спират полицаи за изгоряла същата.
Първите бяха Phillips Blue VIsion, изкараха най-много, почти 11 месеца. Едни Нарва и едни Осрам.
Преди няколко дни по друг повод споделих на приятел, че съм сложил 62 Аh акумулатор и той каза, че при по-силен акумулатор от предписаното е вероятно да горят крушките на фаровете.
Възможно ли е това?
Утре ще премеря колко волта ток ходи до самата крушка, и след това ще купя пак Филипс, но ако изгорят отново ще ме е яд, понеже са към 50 кинта *00142* А тези от МП със сигурност ще жълтеят и няма да свети добре
Колата е Фокус, преди фейслифта, крушки H4

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 31 госта