Страница 1 от 1
					
				Проблем след смяна на свещи
				Публикувано: 03 фев 2008, 14:28
				от zelkazela
				Здравеите колеги
Имах следният проблем на фордето фиеста 1.25 zetec. Почна да придърпва и да работи от време на нвреме на 3 цилиндъра. Викам си първо ще сменя свещите, и наистина имаше нужда. Всички свещи бяха много зле,като една почти се беше разпаднала. Сминих си ги сам, запалих без проблем, но като подадох газ двигателя почна да се дави и да не може да  се изфорсира. Нямам идея къде може да е проблема, но ако може някои да помогне 

 
			 
			
					
				
				Публикувано: 03 фев 2008, 14:49
				от didon80
				може и да е накой от кабелите?замери им съпротивлението! ако не виж дали не са зацапани свещите.......ако не отиди на сервиз да  я видят 

 
			 
			
					
				
				Публикувано: 03 фев 2008, 16:15
				от paci
				Може да са много неща, но на 1-во време провери маркучетата на EGR които се намират под всмукателните колектори. Виждат се отгоре, нема се буташ у канал, от доло няма какво да дириш 

 
			 
			
					
				
				Публикувано: 03 фев 2008, 19:00
				от jojo
				много зависи какви свещи си взел,защото фордовете са много чуствителни на тази тема.
съветвам те ако не си взел оригинални да си вземеш.може от мото пфое или мотокрафт.  

 
			 
			
					
				
				Публикувано: 03 фев 2008, 21:08
				от yorgo
				didon80 написа:може и да е накой от кабелите?замери им съпротивлението! ако не виж дали не са зацапани свещите.......ако не отиди на сервиз да  я видят 

 
А КАК СЕ ЗАМЕРВАТ КАБЕЛИТЕ[/i]
 
			 
			
					
				
				Публикувано: 03 фев 2008, 22:05
				от pepy1
				мериш съпротивлението на всеки кабел по отделно ,то трябва да е макс.30 ома
			 
			
					
				
				Публикувано: 04 фев 2008, 09:11
				от mrdds
				не мери нищо.Ако свещите са каквито трябва си провери дали добре си натикал лулите ,защото и аз като сменях свещите след откачване на кабелите после запалих на 3 цилиндъра.Свалих свещите и видях коя е омаслена(неработеща).Натиквах лулите с отверка,а те много трудно влизат.
ПО всяка вероятност и ти не си вкарал добре някоя лула и затова работи на 3.
			 
			
					
				Re: Проблем след смяна на свещи
				Публикувано: 04 фев 2008, 09:18
				от cocoff
				zelkazela написа:...
Колега,
След като си сменил свещи и колата става по-зле значи не си сложил подходящи свещи. 
Друг е въпросът  прекъсващите и зацапани свещи причина ли са или следствие от нещо друго.
Според мен колата не е за диагностика на "ухо" и на "око". Прежали някой лев за свестна диагностика.
 
			 
			
					
				
				Публикувано: 04 фев 2008, 17:04
				от zelkazela
				Оказва се че и кабелите са заминали, звънях в МП цената на един е 36 лв Motorcraft, има ли смисъл да проверявам на други места?
 Друго което ми прави впечатление е, че при подаване рязко на газта се чува едно изсъскване в първият момент, не знам дали е нормално или от някъде смуче въздух  

 
			 
			
					
				
				Публикувано: 04 фев 2008, 17:39
				от HACKO
				Провери в някой от центровете на BOSH, за мойта компрлекта беше 30лв (с малка отстъпка), обаче лулите ми са по-различни. Зетека е със други лули, обаче кабелите за Зетек мисля че бяха около 15-20лв/бр.
За съскащия звук огледай всмукателните тръби, особенно след дебитомера, може да се окаже че проблема не е в кабелите а от някъде да смуче въздух и затова ти прекъсва.
			 
			
					
				
				Публикувано: 04 фев 2008, 18:32
				от cocoff
				pepy1 написа:мериш съпротивлението на всеки кабел по отделно ,то трябва да е макс.30 ома
Хмм...аз защо знам, че трябва да е 3-10килоома/метър??? Я поразрови и аз ще се поровя. Хем да не объркваме колегата, хем ние да сме съвсем сигурни 

 
			 
			
					
				
				Публикувано: 04 фев 2008, 22:25
				от pepy1
				когато и аз трябваше да си купувам кабели от МП ми казаха така 
30 лв бройката ,ако ги взимаши по отделно ,но ако ги вземеш комплект 80 лв -аз избрах комплект и не сгреших
относно съпротивлението прикачвам файл от книгата която имам
			 
			
					
				
				Публикувано: 05 фев 2008, 09:00
				от cocoff
				Доста се порових и открих кабели с всевъзможни съпротивления, вкл. и някакви високоомни от порядъка на 20 кома. Май няма единни стандарти... Което ще рече, че меренето на съпротивлението има смисъл ако си сигурен колко е било на новите кабели 

 
			 
			
					
				
				Публикувано: 05 фев 2008, 11:51
				от veselinp
				здравеите колеги съвета от мен е сменяи кабели и свещи и чак тогава виж дали смуче въздух, и аз като купих моята фиеста имах съшия проблем прекъсваше и гаснеше докато е студена. след смяна на свещи кабели и там маркучето дето е до колекторите тое гумено 3ка нещата са ок но помисли за варианта откъде пазаруваш деиствително е наи добре от мп. и да попитам и аз защото и при мен има това съскане като дам газ рязко дали някои знае от какво може да е? иначе работи нормално разход нормален мощност нормална ходих при маистор и тои не можа да каже нищо конкретно.  

  не намери никакво дефектче и ми каза че това си било нормално но аз все си мисля че има причина? моля даите съветче
 
			 
			
					
				
				Публикувано: 05 фев 2008, 15:12
				от paci
				veselinp написа: ... 
Аз пък много му се кефя на това съскане 

И аз не се оплаквам от нищо 
Ще е много добре да уточниш в профила си каква ти е Фиестата!
 
			 
			
					
				
				Публикувано: 05 фев 2008, 17:39
				от veselinp
				извинете колеги, моя грешка веднага ше уточня точните и показатели на фиестичката. 

 
			 
			
					
				
				Публикувано: 05 фев 2008, 22:13
				от bdjon
				виж да не си пукнал някоя свещ при стягането  

 
			 
			
					
				
				Публикувано: 08 фев 2008, 19:21
				от to6kooo
				Прочетох всички ваши мнения,обаче на всички 16V мотори се гледат лулите,остави това мерене на кабели,тва не е лада.Прекъсването става при пробив на лулата на кабела.Гледаш я на светло вътре внимателно ако е пробивала трябва да има поне една черта подължината и вътре,черна,сива,също си личи и по свеща не електродите а порцелановата част ако има черна една или повече резки-вертикално.А както някой писа най добре е кабели и свещи заедно,защото ако сложиш нова свещ на пробивал кабел я съсипваш,същото е и обратно на пробила свещ нов кабел.Първо свещи и кабели-само Motorcraft 

 .При рязко подаване на газ е съвсем нормално това изсъскване,това е пълен инжекцион и при рязко подаване на газ този звук се чува от дросела.Обърнете внимание и на други марки коли,също и при тези които нямат жило на газта и са с изцяло ел.дросел.А ако не се оправиш с кабели,свещи и маркучетата под смук.колектор,ще ти трябва и нова бобина,Успех 
