Помагайте Форд Ескорт не гасне
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 02 май 2008, 11:57
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Status: Извън линия
Помагайте Форд Ескорт не гасне
Здравейте колеги!
Имам форт ескорт 1,6 бензин пълен инжекцион модел 1995г. От скоро имам проблем- остава на контакт колата и затова не иска да загасне двигателя. Ако откача и закача акумулатора, контакта се разпада до следващото подаване на контакт. Без един предпазител се оказа че може да работи колата и всичко да и е наред. Този предпазител е № 20 – 25 А и е за моторчето на отоплението. Странното е се че и без него отоплението си върти. Реших да видя откъде се храни и намерих че е през № 11 – 10 А който е за контролни лампи на таблото. Който и да е изваден от двата предпазителя колата си работи, загасва и лампите на таблото си светят и мотора за отоплението върти. Нормално мотора за отоплението трябва да се храни през предпазител № 20 и тока да минава през силовите контакти на едно реле контактно което е 70 А. Когато е изваден предпазител № 20 , моторчето върти през № 11 без да минава през контактното реле. При поставени всички предпазители отоплението предпочита веригата на № 11 и тока се разпределя така № 11 -10,5 А и № 20 -2,5 А. Това обяснява защо намерих предпазител № 11 завишен двойно. Сега карам с изваден № 11 да не се товарят контактите на контактния ключ. Моля който е с повече опит и знания да помогне
Имам форт ескорт 1,6 бензин пълен инжекцион модел 1995г. От скоро имам проблем- остава на контакт колата и затова не иска да загасне двигателя. Ако откача и закача акумулатора, контакта се разпада до следващото подаване на контакт. Без един предпазител се оказа че може да работи колата и всичко да и е наред. Този предпазител е № 20 – 25 А и е за моторчето на отоплението. Странното е се че и без него отоплението си върти. Реших да видя откъде се храни и намерих че е през № 11 – 10 А който е за контролни лампи на таблото. Който и да е изваден от двата предпазителя колата си работи, загасва и лампите на таблото си светят и мотора за отоплението върти. Нормално мотора за отоплението трябва да се храни през предпазител № 20 и тока да минава през силовите контакти на едно реле контактно което е 70 А. Когато е изваден предпазител № 20 , моторчето върти през № 11 без да минава през контактното реле. При поставени всички предпазители отоплението предпочита веригата на № 11 и тока се разпределя така № 11 -10,5 А и № 20 -2,5 А. Това обяснява защо намерих предпазител № 11 завишен двойно. Сега карам с изваден № 11 да не се товарят контактите на контактния ключ. Моля който е с повече опит и знания да помогне
Последна промяна от ivan.ivanov на 03 май 2008, 22:01, променено общо 1 път.
-
- потребител
- Мнения: 554
- Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
- Status: Извън линия
Re: Помагайте Форд Ескорт не гасне
тая тема е дъфкана доста във форума (най-вече за бензинови фордове)
провери си крушките на стоповете ... ако си сложил неподходяща крушка - през нея могат да се захранват вериги дето не си очаквал
(под неподходяща - разбирай с различен брой контакти от оригиналната!)
провери си крушките на стоповете ... ако си сложил неподходяща крушка - през нея могат да се захранват вериги дето не си очаквал
(под неподходяща - разбирай с различен брой контакти от оригиналната!)
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 02 май 2008, 11:57
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Status: Извън линия
Re: Помагайте Форд Ескорт не гасне
Да наистина прав си темата я има в форума и аз ги четох преди да пиша. Аз не съм сменял никакви крушки и стоповете си ми светят. На таблото с предпазители има 34 гнезда за предпазители. Ако всички са извадени без № 11 и № 20, дам контакт и върна ключа, контакта остава. Стоповете, мигачите, фаровете, габаритите ако щеш и аварийните светлини не са от тези два предпазителя.
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Помагайте Форд Ескорт не гасне
Нямам идея по проблема. Пиша само, за да поясня колегата по въпроса с крушките.
Той имаше предвид да провериш дали всички крушки са в ред. Това ще рече освен видимо жичката да е цяла и балона да е прозрачен, да извадиш крушката и да провериш цокъла. Знам за поне два случая от пробет цокъл на заден габарит (мисля, че тази светлина беше) колата не гасне.
Той имаше предвид да провериш дали всички крушки са в ред. Това ще рече освен видимо жичката да е цяла и балона да е прозрачен, да извадиш крушката и да провериш цокъла. Знам за поне два случая от пробет цокъл на заден габарит (мисля, че тази светлина беше) колата не гасне.
- milen3mp
- потребител
- Мнения: 82
- Регистриран: 10 яну 2008, 19:47
- Модел на автомобила: escort 1.6 16v turner 1994
- Местоположение: varna> frankfurt am main >varna
- Status: Извън линия
Re: Помагайте Форд Ескорт не гасне
Провери си контактния ключ и почисти клемите
през дупките си карам и.......А
ОТ ФОРД СТАНА НА БЪГИ
ОТ ФОРД СТАНА НА БЪГИ
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 90 госта