Динамото зарежда когато си иска

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
Overclock
потребител
потребител
Мнения: 358
Регистриран: 15 апр 2005, 19:19
Модел на автомобила: Sierra 1,8TD, BMW 316 96'
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Динамото зарежда когато си иска

Мнение от Overclock » 01 ное 2005, 11:24

Проблема е следния:при запалване на двигателя, лампата на таблото, която отчита зареждането на динамото, изгасва, но в същото време динамото не зарежда и акумулатора показва 11,9 - 12,2V.Като форсирам здраво 2-3пъти започва да зарежда.Свалях динамото и всичко си е наред.За по-сигурно го занесох на майстор и той каза същото.Динамото има три извода.Първия е силовия, на другите два идват +7 и +12V.Такива ли трябва да са напреженията? Тези напрежения ги има само когато динамото зарежда (след форсирането), когато не зарежда там където има 7V напрежението е 0V, а на клемата с 12V напрежението е 0,7 - 1V.Ако някой има възможност да премери на неговата Сиера какви са напреженията ще е добре.Ако не ще сменя плочката с четките, след това стартера, а накраия и колата :x

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 01 ное 2005, 11:29

имах сходен проблем на стария ескорт - оказа се регулатора на напрежението, четките бяха здрави.

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта