Угасна ей така..

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
koceto_eskort
потребител
потребител
Мнения: 14
Регистриран: 07 ное 2005, 19:03
Модел на автомобила: Ford Eskort 1.4 CL CVH '86
Местоположение: Чирпан
Контакти:
Status: Извън линия

Угасна ей така..

Мнение от koceto_eskort » 06 ное 2005, 19:49

днес като се пребирах от село и колата угасна , ей така по време на движение. добре , че беше в населено място. погледна я местния техник и каза , че е бобина или комутатор :shock:

колата е форд ескорт 1.4 86г.

тази думучка комутатор съм я чувал, но нито знам каде се намира в колата. нито знам за какво служи.

моля за малко помощ. според вас каде ще е проблема? ще обесните ли за този комутатор. (дори незнам така ли се пише)

koceto_eskort
потребител
потребител
Мнения: 14
Регистриран: 07 ное 2005, 19:03
Модел на автомобила: Ford Eskort 1.4 CL CVH '86
Местоположение: Чирпан
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от koceto_eskort » 07 ное 2005, 18:49

такаа днес обиколих и намерих комутатор (цена 65лв. уш немски). смяната е елементарна. за цитирания ескорт комутатора се намира под делкото. всъщност е хванат от долната страна на делкото с две малки болчета.

сега колата работи ОК. но се появи друг проблем. като натискам едвам педала на газта колата върви. а като натисна повече колата гасне :shock:

някакви идей от какво може да се получава така? м/у другото това и преди го е правила но се беше оправило, сега пак почна.

geniy
потребител
потребител
Мнения: 105
Регистриран: 22 сеп 2005, 21:34
Модел на автомобила: фиеста,1242 куб. ,зетек,1996 година
Status: Извън линия

Мнение от geniy » 09 ное 2005, 18:11

Колега,а като дадеше контакт помпата работеше ли ,защото сега и аз имам подобен проблем,няма ток в кабелите на свещите,но не се чува и шума от помпата , а тя работи със сигурност?Благодаря!!!

koceto_eskort
потребител
потребител
Мнения: 14
Регистриран: 07 ное 2005, 19:03
Модел на автомобила: Ford Eskort 1.4 CL CVH '86
Местоположение: Чирпан
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от koceto_eskort » 09 ное 2005, 20:24

Ами да ти кажа незнам за помпата...изобщо несъм обърнал внимание. извади кабела от бобината към делкото. извади го от страна на делкото и завърти стартера, ако няма искра значи е заминал комутатора (99%) или бобината (1%).
дано съм ти бил полезен. ако има нещо питай.

geniy
потребител
потребител
Мнения: 105
Регистриран: 22 сеп 2005, 21:34
Модел на автомобила: фиеста,1242 куб. ,зетек,1996 година
Status: Извън линия

Мнение от geniy » 09 ное 2005, 20:30

koceto_eskort написа:Ами да ти кажа незнам за помпата...изобщо несъм обърнал внимание. извади кабела от бобината към делкото. извади го от страна на делкото и завърти стартера, ако няма искра значи е заминал комутатора (99%) или бобината (1%).
дано съм ти бил полезен. ако има нещо питай.
Сега видях ЛС.Благодаря Ти за бързия отговор.Аз извадих кабела на 1-ви цилиндър и така разбрах,че няма ток в свещите.Но ако това е проблема,защо няма да работи и помпата,дали е вързана работата на бобината с помпата?

Потребителски аватар
seven
потребител
потребител
Мнения: 28
Регистриран: 29 яну 2005, 12:07
Модел на автомобила: Orion 1.4i Ghia, CVH
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от seven » 09 ное 2005, 21:57

Escort 1.4 CL е предполагам междинката а и щом става дума за комутатор вече е сигурно. Този модел е с карбуратор, т.е. бензиновата помпа е механична. Така че няма как да сравнявате двата автомобила.
ПП Колеги удобството на това че можете да посочите модела на автомобила се изразява в това да дадете всички данни за него. Модел, двигател, година на производство. Така не се налага да се гададе що е то "Форд Ескорт".

Поздрави

geniy
потребител
потребител
Мнения: 105
Регистриран: 22 сеп 2005, 21:34
Модел на автомобила: фиеста,1242 куб. ,зетек,1996 година
Status: Извън линия

Мнение от geniy » 09 ное 2005, 22:50

seven написа:Escort 1.4 CL е предполагам междинката а и щом става дума за комутатор вече е сигурно. Този модел е с карбуратор, т.е. бензиновата помпа е механична. Така че няма как да сравнявате двата автомобила.
ПП Колеги удобството на това че можете да посочите модела на автомобила се изразява в това да дадете всички данни за него. Модел, двигател, година на производство. Така не се налага да се гададе що е то "Форд Ескорт".

Поздрави
Ами и аз не се замислих,че годината е 1986/макар,че има и тогава модели с ел.помпа/ и може би става въпрос за механична бензинова помпа!!!А и колегата може и да не знае с каква е,та заради това да не е уточнил. :D :D :D

koceto_eskort
потребител
потребител
Мнения: 14
Регистриран: 07 ное 2005, 19:03
Модел на автомобила: Ford Eskort 1.4 CL CVH '86
Местоположение: Чирпан
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от koceto_eskort » 10 ное 2005, 16:46

seven написа:Escort 1.4 CL е предполагам междинката а и щом става дума за комутатор вече е сигурно. Този модел е с карбуратор, т.е. бензиновата помпа е механична. Така че няма как да сравнявате двата автомобила.
ПП Колеги удобството на това че можете да посочите модела на автомобила се изразява в това да дадете всички данни за него. Модел, двигател, година на производство. Така не се налага да се гададе що е то "Форд Ескорт".

Поздрави

с карбуратор съм, което предполага че ми е механична бензиновата помпа.

geniy
потребител
потребител
Мнения: 105
Регистриран: 22 сеп 2005, 21:34
Модел на автомобила: фиеста,1242 куб. ,зетек,1996 година
Status: Извън линия

Мнение от geniy » 10 ное 2005, 16:54

Да,да сетих се,но след поста на seven.Сега чакам да ми донесат,ако имат де,друга бобина и ще пробвам дали ще запали.Благодаря!!!

geniy
потребител
потребител
Мнения: 105
Регистриран: 22 сеп 2005, 21:34
Модел на автомобила: фиеста,1242 куб. ,зетек,1996 година
Status: Извън линия

Мнение от geniy » 11 ное 2005, 17:59

koceto_eskort написа:Ами да ти кажа незнам за помпата...изобщо несъм обърнал внимание. извади кабела от бобината към делкото. извади го от страна на делкото и завърти стартера, ако няма искра значи е заминал комутатора (99%) или бобината (1%).
дано съм ти бил полезен. ако има нещо питай.

Никога не пробвайте така за искра,че може да замине компютъра/ или друго от електрониката/ .Извадете кабела на някоя от свещите и сложете една свещ /ако имате резервна в колата/ допрете я хубаво на маса и някой да върти.Моя проблем е почти решен,но в мойта тема съм го описал.Благодаря за отзива!!! :D :D :D

Потребителски аватар
seven
потребител
потребител
Мнения: 28
Регистриран: 29 яну 2005, 12:07
Модел на автомобила: Orion 1.4i Ghia, CVH
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от seven » 12 ное 2005, 18:30

Колега, ти май не правиш никаква разлика между различните двигатели и модели на ескорта ? 1,4 '86 година е карбураторна както вече казахме и малко не са и слагали комп когато са я правили. Иначе си прав за начина по който се тества има ли искра или не.

geniy
потребител
потребител
Мнения: 105
Регистриран: 22 сеп 2005, 21:34
Модел на автомобила: фиеста,1242 куб. ,зетек,1996 година
Status: Извън линия

Мнение от geniy » 12 ное 2005, 20:56

seven написа:Колега, ти май не правиш никаква разлика между различните двигатели и модели на ескорта ? 1,4 '86 година е карбураторна както вече казахме и малко не са и слагали комп когато са я правили. Иначе си прав за начина по който се тества има ли искра или не.

Но той има комутатор,който гори веднага!!! :D :D :D

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 81 госта