Въпрос за бензинова помпа

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
geniy
потребител
потребител
Мнения: 105
Регистриран: 22 сеп 2005, 21:34
Модел на автомобила: фиеста,1242 куб. ,зетек,1996 година
Status: Извън линия

Мнение от geniy » 08 ное 2005, 18:50

Благодаря,ще пробвам утре.

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 08 ное 2005, 18:53

оф топик - имам е..си правописа!

geniy
потребител
потребител
Мнения: 105
Регистриран: 22 сеп 2005, 21:34
Модел на автомобила: фиеста,1242 куб. ,зетек,1996 година
Status: Извън линия

Мнение от geniy » 08 ное 2005, 20:22

Дадоха ми ток,но не запали.Ще трябва явно майстор.Ако ви хрумне нещо казвайте де!!!Благодаря на всички,които се отзоваха.

geniy
потребител
потребител
Мнения: 105
Регистриран: 22 сеп 2005, 21:34
Модел на автомобила: фиеста,1242 куб. ,зетек,1996 година
Status: Извън линия

Мнение от geniy » 09 ное 2005, 11:49

racer11 написа:оф топик - имам е..си правописа!
Важното, е че се отзоваваш на проблемите на хората,а правописа-всеки като бърза греши!!!Благодаря Ти!!!Днес в 13.30 часа ще идва едно майсторче/ познат/ и ако не може да се пребори и той ще търся специалист,че зимата дойде.Ако има резултат ще пиша!!!

geniy
потребител
потребител
Мнения: 105
Регистриран: 22 сеп 2005, 21:34
Модел на автомобила: фиеста,1242 куб. ,зетек,1996 година
Status: Извън линия

Мнение от geniy » 11 ное 2005, 17:54

Майстора днес откри причините:релето на инжекциона/макар,че друг майстор каза,че е здраво,но по-натам ще го уточня и този въпрос/ и студена спойка в таблото с бушоните/пак предположение/.Колата работи с байпасче от 3 бушон към друг/каза,че е без значение,само гледахме да не е с постоянен ток, а като се даде контакт/.Проблема за него остава в таблото и това реле/сега е без релето и си работи всичко без проблем,даже няма загряване и т.н. /.Каза, ми че мога да си карам и така,но мен ме човърка тази жица и другата седмица ще сваля кутията и ще презапоявам клемите на това реле.Дано да съм бил полезен с тази информация!!!Благодаря!!! :D :D :D

П.С. Данните в книгата за индукционната бобина са сгрешени-истинските са от 0.4 до 5 ома!!!

ico_stoykov
потребител
потребител
Мнения: 13
Регистриран: 09 сеп 2005, 00:43
Модел на автомобила: pazardjik
Местоположение: ford
Status: Извън линия

решение

Мнение от ico_stoykov » 14 ное 2005, 22:37

вързваш кабелите на това реле на късо и готово, без него и тва е.
пиши ми кво мислиш за тази идея!

geniy
потребител
потребител
Мнения: 105
Регистриран: 22 сеп 2005, 21:34
Модел на автомобила: фиеста,1242 куб. ,зетек,1996 година
Status: Извън линия

Мнение от geniy » 15 ное 2005, 13:05

Не става,защото няма ток и на клемите на релето.Благодаря за съвета!!! :D :D :D

Потребителски аватар
seven
потребител
потребител
Мнения: 28
Регистриран: 29 яну 2005, 12:07
Модел на автомобила: Orion 1.4i Ghia, CVH
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от seven » 15 ное 2005, 21:41

Колега хайде да направим ВСИЧКИ уточнения ! Кое наричаш реле на бензиновата помпа и как наричаш онова дето се намира в колонота ? Според ел. схемата това са две различни неща.

geniy
потребител
потребител
Мнения: 105
Регистриран: 22 сеп 2005, 21:34
Модел на автомобила: фиеста,1242 куб. ,зетек,1996 година
Status: Извън линия

Мнение от geniy » 15 ное 2005, 22:13

seven написа:Колега хайде да направим ВСИЧКИ уточнения ! Кое наричаш реле на бензиновата помпа и как наричаш онова дето се намира в колонота ? Според ел. схемата това са две различни неща.
Ако говориш за мен красноречиво съм ги уточнил/явно не си прочел цялата тема/,но все пак-релето е в кутията с бушоните/и е кафяво на цвят/,а инерционния прекъсвач е долу в ляво под кората.
П.С. Да не си объркал- когато оправих проблема в този пост говоря за релето на инжекциона , а то е зелено на цвят!!!

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 84 госта