Странно - оборотите падат !!!

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
kujo
потребител
потребител
Мнения: 80
Регистриран: 20 яну 2005, 22:14
Модел на автомобила: Mondeo 2.0 EFi-16v 95" Combi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Странно - оборотите падат !!!

Мнение от kujo » 10 ное 2005, 20:26

Днес забелязах - паркирайки при работещ двигател и натиснато копче за вдигане на страничното стъкло оборотите паядат рязко с около 200-250.
Нормално стоят на 900-950.
Колата не загасва и продължава да работи устойчиво.

Потребителски аватар
demiro
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
Модел на автомобила: голяма печка :)
Местоположение: Около В.Търново :)
Status: Извън линия

Мнение от demiro » 10 ное 2005, 21:46

Най-вероятно е да ти е разреден акумулатора.Забелязал ли си да се вдигат стъклата по-бавно напоследък?Друга възможност е да искрят контактите на копчето за вдигане на стъклата,на мен при сиерата ми го правеше проблема в началото се оправяха с почистване с водна шкурка,но накрая се наложи да ги заменя.Зима иде провери гъстотата на електролита като начало.
Успех!
Изображение

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 11 ное 2005, 10:10

Мисля, че при празен ход това е нормално - при мене се усеща същ - като вдигав стъклата, пусна нагревателя на стъклото... Все пак, това са консуматори и докато компа коригира подаваното гориво е нормално да паднат малко оборотите.

:twisted:

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 11 ное 2005, 10:22

Brock написа:Мисля, че при празен ход това е нормално - при мене се усеща същ - като вдигав стъклата, пусна нагревателя на стъклото... Все пак, това са консуматори и докато компа коригира подаваното гориво е нормално да паднат малко оборотите.

:twisted:
съвсем правилно!и при чисто нови коли е така, даже и при яки дизеляци с яки акумулатори

Потребителски аватар
kujo
потребител
потребител
Мнения: 80
Регистриран: 20 яну 2005, 22:14
Модел на автомобила: Mondeo 2.0 EFi-16v 95" Combi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kujo » 11 ное 2005, 14:37

Ммдаа.., днес минах през акумулаторджия и резултата не е оптимистичен.
Нещата отиват към инвестиция във нов.
Акумулатора ми е необслужваем BOCSH Silwer. Дава 13.7 V при неработещ двигател. При работещ двигател става 14.6 V,
Не било добре, че при запалване напрейението падало до 8.5 V,
Както и да е... във всеки случай няма да се юкам към магазина, а мисля пъво да го заредя, да почиста клемите и да си го ползвам докато може да пали колата.
Съмнявам се, че заради малкото километри който навъртам (до работата и обратно - общо към 8 км) и то все на фарове (халогени и къси) акумулатора не може да се зареди (възстанови стартовия ток).

Потребителски аватар
greek
потребител
потребител
Мнения: 267
Регистриран: 30 юли 2005, 19:05
Модел на автомобила: Mondeo 1993 2.0 combi 136HP-АГУ
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от greek » 11 ное 2005, 18:15

При незапален двг сутрин например напрежението не трябва да е под 12.5V а при запалване да не пада под 10V

Потребителски аватар
demiro
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
Модел на автомобила: голяма печка :)
Местоположение: Около В.Търново :)
Status: Извън линия

Мнение от demiro » 12 ное 2005, 00:07

При незапален двг сутрин например напрежението не трябва да е под 12.5V а при запалване да не пада под 10V
И аз тъй знам :)
Изображение

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Странно - оборотите падат !!!

Мнение от aaleks » 12 ное 2005, 21:16

kujo написа:Днес забелязах - паркирайки при работещ двигател и натиснато копче за вдигане на страничното стъкло оборотите паядат рязко с около 200-250.
Нормално стоят на 900-950.
Колата не загасва и продължава да работи устойчиво.
kujo написа:Както и да е... във всеки случай няма да се юкам към магазина, а мисля пъво да го заредя, да почиста клемите и да си го ползвам докато може да пали колата.

Абе нещо не ми се нрави тая работа, вземи направи тая работа дето я мисиш или вземи на заем друг акомулатор за 10 мин. и ще разбереш за какво става въпрос, а магазина е най-лесен.
Успех!
Небойте се роби Спартак е с вас!

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 84 госта