Connect with your social network account
Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
-
frantic
- потребител
- Мнения: 33
- Регистриран: 10 ное 2005, 23:39
- Модел на автомобила: Ford Escord 1,8D 91г.
- Местоположение: Пловдив
-
Status:
Извън линия
Мнение
от frantic » 10 ное 2005, 23:53
Здравейте всички, бях останал с 1 крушка за осветление на копчетата за парното, но сега и тя спря да свети! Разгледах мястото но неможах да открия начин за сваляне на копчетата за да сменя крушките. Ако някой колега може да ми помогне ще съм му благодарен
Благодаря !
-
vikik
-
Status:
Извън линия
Мнение
от vikik » 11 ное 2005, 10:00
Много е лесна операцията.
Значи дърпаш назад копчетата и като излязат развиваш винтовете които се показват отзад тях.
После си сменяш крушките с нови и това е.
При завиването на винтовете не ги стягай много защото се напуква пластмасата и то след време.
Много грозно става.
Ако не можеш да свалиш копчетата с дърпане опитай да им помогнеш с нещо тъничко от долу но внимателно.
успех!
-
racer11
- потребител
- Мнения: 836
- Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
- Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
- Местоположение: София
-
Status:
Извън линия
Мнение
от racer11 » 11 ное 2005, 10:42
само да допълня-ако не мжеш да извадиш копчетата с дърпане с ръка напред и се наложи да използваш помощен инструмент /например отвертка/, подложи няккакъв плат за да не нараниш таблото.успех и от мен
-
Любо
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
- Местоположение: София - Надежда 1
-
Контакти:
-
Status:
Извън линия
Мнение
от Любо » 11 ное 2005, 11:09
При Мондеото операцията предполагам е същата, нали?
-
frantic
- потребител
- Мнения: 33
- Регистриран: 10 ное 2005, 23:39
- Модел на автомобила: Ford Escord 1,8D 91г.
- Местоположение: Пловдив
-
Status:
Извън линия
Мнение
от frantic » 11 ное 2005, 11:25
Благодаря на всички ! Аз преди пробвах да ги издърпам с ръка ама ме беше страх да не счупа нещо
НО явно че трябва да се напъни повече.
-
racer11
- потребител
- Мнения: 836
- Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
- Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
- Местоположение: София
-
Status:
Извън линия
Мнение
от racer11 » 11 ное 2005, 12:28
Любо написа:При Мондеото операцията предполагам е същата, нали?
ами едва ли е ралзлично
-
cossy
- потребител
- Мнения: 4564
- Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
- Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
-
Status:
Извън линия
Мнение
от cossy » 11 ное 2005, 14:14
Ама таблото не е ли защипано от другата част, която се намира до волана?! Как сменяте крушките?!? Аз колкото съм опитвал да махна тази част-все не успявам, а някфи специалисти ми счупиха водача
После успяха де, ма аз не можах да повторя операцията
-
adis_78
- потребител
- Мнения: 55
- Регистриран: 23 фев 2005, 11:34
- Модел на автомобила: лачен фокусник mk1.5
- Местоположение: Sofia
-
Status:
Извън линия
Мнение
от adis_78 » 11 ное 2005, 14:32
cossy написа:Ама таблото не е ли защипано от другата част ...
Да, защипано е и без да се свали рамката на часовниците не става (освен ако може би липсва витчето под рамката)
-
vikik
-
Status:
Извън линия
Мнение
от vikik » 11 ное 2005, 18:35
И аз докато демонтирах мойта капачка изпочупих сумати крачета, след това пренатегнах витновете и се напука цялата, така че сега си търся нова, ако някой има табло да каже цената.
-
cossy
- потребител
- Мнения: 4564
- Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
- Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
-
Status:
Извън линия
Мнение
от cossy » 12 ное 2005, 16:24
Пусни го в обяви
-
vikik
-
Status:
Извън линия
Мнение
от vikik » 14 ное 2005, 11:16
Не знам как да я формулерам обявата, ама за сега ще мина и без него. По нататък като се стопли времето ще му мисля!!!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 80 госта