Реле за бензинова помпа!

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
ico_stoykov
потребител
потребител
Мнения: 13
Регистриран: 09 сеп 2005, 00:43
Модел на автомобила: pazardjik
Местоположение: ford
Status: Извън линия

Реле за бензинова помпа!

Мнение от ico_stoykov » 14 ное 2005, 22:54

Здравейте на всички. Имам следния проблем, релето което се намира до краката на шофьора в ляво под кората, започна да изключва. Случва се вече 2-3 пъти разнърдам копчето и тръгва помпата. Каже, какво мислите и каква ли е причината за това.

geniy
потребител
потребител
Мнения: 105
Регистриран: 22 сеп 2005, 21:34
Модел на автомобила: фиеста,1242 куб. ,зетек,1996 година
Status: Извън линия

Мнение от geniy » 15 ное 2005, 22:45

Това не е релето,а индукционния прекъсвач.Някъде във форума четох,че един колега си го е изолирал/вързал е жиците / ,а проблем и според мен няма,защото ролята на това нещо е да прекъсва подаването на ток на БП при удар.Но все пак говориме за сигурност и е твое решението какво ще правиш.Не знам дали ги има като резервна част,но за да ги сложи конструктора има за какво.Успех!!! :D :D :D

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от aaleks » 16 ное 2005, 11:17

По логично е да е инерционен а не индукционен :wink:.
Небойте се роби Спартак е с вас!

Потребителски аватар
seven
потребител
потребител
Мнения: 28
Регистриран: 29 яну 2005, 12:07
Модел на автомобила: Orion 1.4i Ghia, CVH
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от seven » 16 ное 2005, 11:21

Инерционен прекъсвач е това. Идеята му е ако стане катастрофа и колата се обърне да прекъсне бензиновата помпа и запалването с цел да се предотврати пожар. При мен е махнато като заподозряно за непалене, но в последствие се оказва студена спойка в платката с бушоните и релетата. Но не съм го слагал след това.

geniy
потребител
потребител
Мнения: 105
Регистриран: 22 сеп 2005, 21:34
Модел на автомобила: фиеста,1242 куб. ,зетек,1996 година
Status: Извън линия

Мнение от geniy » 21 ное 2005, 15:46

aaleks написа:По логично е да е инерционен а не индукционен :wink:.
В книгата така го пишат!!! :D :D :D

Потребителски аватар
The seven
потребител
потребител
Мнения: 1107
Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от The seven » 22 ное 2005, 01:02

В коя книга това ? Inertia switch - 96, погледни и 72 какво е и кое след кое е вързано.
Прикачени файлове
inertia_switch.jpg
Inertia switch
Поздрави
Изображение

Orion16v
потребител
потребител
Мнения: 115
Регистриран: 19 юли 2005, 14:11
Модел на автомобила: Clio 1.8 16V 93'
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Orion16v » 23 ное 2005, 17:10

при вас с колко кабела е свързан...?? при мен е с 2 кабела!! и аз искам да го изолирам чи ми прави проблеми :wink:
Renault Sport

Потребителски аватар
red
потребител
потребител
Мнения: 888
Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
Местоположение: На изток от рая :)
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от red » 24 ное 2005, 11:55

Имам следния въпрос - (моделът го пише коректно в профила) мога ли да си прекъсна (изключа) бензиновата помпа и да си карам на газ? Т.е компютърът как ще го възпреме?

Бях го на правил на предходната кола и си карах спокойно, че няма да ми изгори бензиновата помпа (много е скъпа пущината)! :D

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 24 ное 2005, 13:11

Не е добра идея да изключваш помпата, защото когато бензинът циркулира през рейката на инжекторите, отнема от топлината и охлажда дюзите.
Друг е въпросът, че винаги трябва да имаш повече от 10 литра бензин в резервоара, което е нормално, при условие, че ТРЯБВА да палиш ВИНАГИ на бензин.

:twisted:

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 24 ное 2005, 20:38

...а и НЕработенето на помпата НЕ означава, че ще и се удължи живота, дори може да стане обратното...

Orion16v
потребител
потребител
Мнения: 115
Регистриран: 19 юли 2005, 14:11
Модел на автомобила: Clio 1.8 16V 93'
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Orion16v » 26 ное 2005, 00:37

знам за един случай в който има бензин в резорвара и карат на газ и след дълго време през което не е ползвана колата на бензин и когато проват да работи на бензин....бензиновата помпа изгаря. :cry: Така че дори и да има бензин в резорвара не означава че гарантира че помпата ще си работи винаги!
Renault Sport

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 28 ное 2005, 09:50

Orion16v написа:знам за един случай в който има бензин в резорвара и карат на газ и след дълго време през което не е ползвана колата на бензин и когато проват да работи на бензин....бензиновата помпа изгаря. :cry: Така че дори и да има бензин в резорвара не означава че гарантира че помпата ще си работи винаги!
Сам казваш "знам за един случай " - явно и е дошло времето :lol:


:twisted:

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 92 госта