Тестов режим на таблото

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
focusfocus
потребител
потребител
Мнения: 742
Регистриран: 22 яну 2008, 11:47
Модел на автомобила: focus; 2002, Zetec 1.8 benzin, 16 V
Status: Извън линия

Тестов режим на таблото

Мнение от focusfocus » 06 авг 2008, 17:05

Вижте на какво попаднах.

http://www.panuworld.net/misc/focus/index.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

knockouta
потребител
потребител
Мнения: 77
Регистриран: 27 юли 2008, 15:08
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 16v 99
Местоположение: Враца
Status: Извън линия

Re: интересно за табло на фокус

Мнение от knockouta » 07 авг 2008, 13:46

интересно е ще пробвам и на моя фокус :D

Потребителски аватар
beatboxx
потребител
потребител
Мнения: 90
Регистриран: 11 юни 2008, 23:12
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v Zetec
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Re: интересно за табло на фокус

Мнение от beatboxx » 21 ное 2008, 19:29

[quote="focusfocus"]Вижте на какво попаднах.

не6то или не мога да разбера кака става това или на моята кола не става

focusfocus
потребител
потребител
Мнения: 742
Регистриран: 22 яну 2008, 11:47
Модел на автомобила: focus; 2002, Zetec 1.8 benzin, 16 V
Status: Извън линия

Re: интересно за табло на фокус

Мнение от focusfocus » 22 ное 2008, 09:17

определено става!

държиш копчето за зануляване натиснато и завърташ ключа на поз. I,I чакаш докато изпише тест и пускаш копчето, после може да запалиш и ще започнат да ти излизат нещата както трябва и както е написано, след като се изпише dts none, преди това изизат други параметри.

успех, и ще видиш каква разлика има м/у стрелките и диг. данни :)

smirnoff
потребител
потребител
Мнения: 110
Регистриран: 14 сеп 2007, 23:45
Модел на автомобила: FORD FOCUS
Status: Извън линия

Re: интересно за табло на фокус

Мнение от smirnoff » 04 фев 2009, 03:45

да и при мен става задаржам го и направо паля (преди тва съм изкл имобилаизера) и наистина има доста голяма разлика +- 5-10км :) жалко само, че няма моментен разход или поне темп навън (само на двигателя я има) :)
FORD -> FEEL THE DIFFERENCE

focusfocus
потребител
потребител
Мнения: 742
Регистриран: 22 яну 2008, 11:47
Модел на автомобила: focus; 2002, Zetec 1.8 benzin, 16 V
Status: Извън линия

Re: интересно за табло на фокус

Мнение от focusfocus » 04 фев 2009, 10:46

темп навън мога да ти помогна.
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 13&t=19015" onclick="window.open(this.href);return false;

за мом разход и др. http://www.scangauge.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Потребителски аватар
joro.1986
потребител
потребител
Мнения: 57
Регистриран: 20 май 2008, 19:35
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDDI 2000
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Re: интересно за табло на фокус

Мнение от joro.1986 » 04 фев 2009, 23:53

Колеги привет!Някой от вас ако е вещ с английския и има време ще съм му много благодарен ако може да преведе това: http://www.panuworld.net/misc/focus/index.htm" onclick="window.open(this.href);return false; .....и вярвам не само аз ще съм благодарен!предварително да благодаря и всичко най най колеги _friends_

Потребителски аватар
Nuclear
потребител
потребител
Мнения: 66
Регистриран: 07 фев 2009, 19:51
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 2000г, бензин
Местоположение: София, кв. Ге(т)о Милев.
Status: Извън линия

Re: интересно за табло на фокус

Мнение от Nuclear » 07 фев 2009, 21:06

1. "Демо" режим:
По този начин можете безопасно да накарате стрелката на скоростомера да покаже 220 км/ч. Този "демонстрационен режим" се активира като задържите бутона reset на километража и през това време завъртите ключа в положение II (контакт). Не пускайте бутона, преди да се изпише "tESt" на дисплейчето.

2. Диагностика
С помощта на дисплея на километража можете да проверите кодовете за диагностика. Просто натиснете reset бутона на километража 6 пъти след демо режима (5 пъти според документацията на Форд, може да се различава в зависимост от модела на панела). Ако всичко с двигателя е наред, на дисплея ще излезе текст "none".

3. Дигитален скоростомер (мили/ч + км/ч)
Натиснете reset бутона веднъж, след като сте в режим на диагностика. Километражът вече играе ролята на дигитален скоростомер - в мили/час. (натиснете бутона още веднъж, за да смените показанието в км/ч.) Ще разпознаете показанието на скоростомера по десетичната точка ("000.0").
С тази екстра можете да усетите какво е да караш кола с дигитален скоростомер - но ще трябва да настройвате този режим при всяко стартиране на автомобила.

4. Дигитален оборотомер (об/м)
Две допълнителни натискания (само едно според документацията на Форд) на reset бутона на дигиталния скоростомер ще изведе дигитален оборотомер. Така можете да следите оборотите на двигателя, дори и колата ви да не е оборудвана с оборотомер.

5. Дигитален термометър за охлаждащата течност.
Още 5 натискания (само две според документацията на Форд) и можем да видим температурата на охлаждащата течност в градуси Целзий. Ще разпознаете показанието по буквата C в дясната част на дисплея.

6. Напрежение на акумулатора (V)
След като сте в режим на термометър, натискане на reset бутона 4 пъти (само веднъж споре документацията) активира интегрирания волтметър. Показанието започва с буква "b". Старите коли имат волтметър - по този начин можете да получите същата информация на таблото на вашия Фокус.
Този режим може да бъде използван за проверка на състоянието на акумулатора, когато автомобилът е паркиран за дълго време под влиянието на екстремни условия. (За да влезете в тестов режим не е нужно да стартирате двигателя - необходимо е само да завъртите ключа в позиция II (контакт)).

7. Показание на горивото в резервоара (само при наличието на трип компютър)
Ако имате трип компютър, можете да видите колко гориво имате (литри/галони). Просто задръжте бутона "S" на трип компютъра, докато чуете периодичен звуков сигнал. След това натиснете "S" 5 пъти за да се покаже оставащото гориво.
Забележка. Този показател няма филтритане - стойността се променя веднага, след като навлезете в завой или автомобилът се наклони, защото горивото в резервоара се премества.
За да върнете трип компютъра в нормален режим, натиснете "INFO" бутона.


Пише, че всичко това става само за модела от 2004г... жалко, моят е 2000.
EDIT: Пробвах и се оказа, че всичко (1-6) работи.
Даже освен тия режими има още поне 20 - изписват се разни букви и цифри, но нямам представа какво означават.
Има ли начин да го накарам да запомни режима? Примерно искам винаги да ми показва температурата на двигателя. Но след като изгася двигателя, при следващото пускане показва изминати километри.

Потребителски аватар
sanndo
потребител
потребител
Мнения: 552
Регистриран: 08 фев 2007, 07:53
Модел на автомобила: Mondeo MK3 facelift ghia (FULL X3+leather seats) + 206 CC + signum + ESCORT.96.COMBI.115.HP + RC CLK + Pocked Bike + many other :)
Местоположение: Плевен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: интересно за табло на фокус

Мнение от sanndo » 08 фев 2009, 15:51

отдавна си играх с това на мондеото :)
не е само за фокус
Изображение

Потребителски аватар
camaro
потребител
потребител
Мнения: 230
Регистриран: 09 апр 2005, 23:41
Модел на автомобила: focus1.6 16V-99г, fiesta1.3-95г, fiesta1.8д-99г
Местоположение: Пазарджик
Status: Извън линия

Re: интересно за табло на фокус

Мнение от camaro » 10 фев 2009, 22:10

sanndo написа:отдавна си играх с това на мондеото :)
не е само за фокус
Дам на фиеста мк4 също го има :idea:
power by
KS racing

polkut
потребител
потребител
Мнения: 15
Регистриран: 10 апр 2015, 00:17
Status: Извън линия

Re: Тестов режим на таблото

Мнение от polkut » 12 мар 2016, 13:58

Супер е темата, веднага прегледах моя на бързо :D Най-ми беше интересно какво ще каже за грешките... за щастие none :D Също забелязах, че оборотомера на таблото ми лъже с около 100 оборота, по табло изкрава 940 - 950, а на дисплейчето 840 - 850. Може ли да се намери какво означават и другите неща и стойности, защото те освен тези 7 точки изкарва поне още други 10 стойности, които ми е интересно за какво са :)

Потребителски аватар
dragonn2
потребител
потребител
Мнения: 475
Регистриран: 10 ное 2014, 12:09
Модел на автомобила: 2001 Ford Focus 1.6 16v / 2007 Ford Fusion 1.6 16v / 2004 Toyota RAV4 D4D
Местоположение: sofia/samokov
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Тестов режим на таблото

Мнение от dragonn2 » 21 мар 2016, 10:33

Трудно е да се намери информация за последните няколко показателя.
Ето списък на тези които се знаят.
ИзображениеИзображение

ANGEL4O
потребител
потребител
Мнения: 131
Регистриран: 19 мар 2016, 19:39
Модел на автомобила: фокус 1.6 16в 2002г
Местоположение: панагюрище
Status: Извън линия

Re: Тестов режим на таблото

Мнение от ANGEL4O » 26 мар 2016, 20:57

колеги къде да открия проблема на тази грешка д262

Потребителски аватар
valerko1
потребител
потребител
Мнения: 536
Регистриран: 09 авг 2006, 14:57
Модел на автомобила: Ford Focus 1600 cm3, 100 кс, 06.2008 г. фейслифт, АГУ
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Тестов режим на таблото

Мнение от valerko1 » 29 мар 2016, 08:53

D262 – CAN communication error (missing message) за Фокус 2
Няма лоша ракия и хубава лопата.

aspasia
потребител
потребител
Мнения: 1412
Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Тестов режим на таблото

Мнение от aspasia » 29 мар 2016, 19:47

Днеска и аз си поиграх и ми изписа някаква грешка P117 до колкото разбрах че има проблем със датчика на температурата но при мене колата си заграва нормално и като загрее стрелката е 12ч в тестов режим ми показва 97-98 градуса
Изображение

ANGEL4O
потребител
потребител
Мнения: 131
Регистриран: 19 мар 2016, 19:39
Модел на автомобила: фокус 1.6 16в 2002г
Местоположение: панагюрище
Status: Извън линия

Re: Тестов режим на таблото

Мнение от ANGEL4O » 29 мар 2016, 21:35

aspasia написа:Днеска и аз си поиграх и ми изписа някаква грешка P117 до колкото разбрах че има проблем със датчика на температурата но при мене колата си заграва нормално и като загрее стрелката е 12ч в тестов режим ми показва 97-98 градуса
колега и аз я имам тази грешка незнам до колко е достоверен този тест и колко може да му се разчита

ANGEL4O
потребител
потребител
Мнения: 131
Регистриран: 19 мар 2016, 19:39
Модел на автомобила: фокус 1.6 16в 2002г
Местоположение: панагюрище
Status: Извън линия

Re: Тестов режим на таблото

Мнение от ANGEL4O » 01 апр 2016, 23:25

valerko1 написа:D262 – CAN communication error (missing message) за Фокус 2
дам хубаво си я преведох грешката но къде най вероятно може да се потърси и пипне за отстраняването и

aspasia
потребител
потребител
Мнения: 1412
Регистриран: 30 ное 2010, 19:10
Модел на автомобила: форд фокус-2000 1.6 16v
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Тестов режим на таблото

Мнение от aspasia » 02 апр 2016, 09:48

ANGEL4O написа:
aspasia написа:Днеска и аз си поиграх и ми изписа някаква грешка P117 до колкото разбрах че има проблем със датчика на температурата но при мене колата си заграва нормално и като загрее стрелката е 12ч в тестов режим ми показва 97-98 градуса
колега и аз я имам тази грешка незнам до колко е достоверен този тест и колко може да му се разчита
За сега си карам така може и да не е грешка а някаква друга информация.

ANGEL4O
потребител
потребител
Мнения: 131
Регистриран: 19 мар 2016, 19:39
Модел на автомобила: фокус 1.6 16в 2002г
Местоположение: панагюрище
Status: Извън линия

Re: Тестов режим на таблото

Мнение от ANGEL4O » 05 апр 2016, 21:40

днес си поиграх пак с тестовия режим на таблото грешката която изписваше д262 беше изчезнала от самосебе си без да правя нищо и вече пише none

Потребителски аватар
addition
потребител
потребител
Мнения: 398
Регистриран: 14 ное 2007, 17:35
Модел на автомобила: Focus C-Max 2.0 TDCI '04 Ghia
Местоположение: София, Монтана
Status: Извън линия

Re: Тестов режим на таблото

Мнение от addition » 14 юни 2016, 12:27

Колеги, имам един въпрос, ако някой има представа: искам да си калибрирам стрелката да показва точната скорост, а не малко отгоре. Ако тестовият режим на таблото кара стрелките да отидат в крайно дясно положение, т.е. на последното деление на скалата, като си калибрирам стрелката ще отива ли малко преди крайното положение или някак си (не знам дали е възможно) компютъра ще си я калибрира пак както си е била?

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 23 госта