Страница 1 от 2

Тестов режим на таблото

Публикувано: 06 авг 2008, 17:05
от focusfocus
Вижте на какво попаднах.

http://www.panuworld.net/misc/focus/index.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: интересно за табло на фокус

Публикувано: 07 авг 2008, 13:46
от knockouta
интересно е ще пробвам и на моя фокус :D

Re: интересно за табло на фокус

Публикувано: 21 ное 2008, 19:29
от beatboxx
[quote="focusfocus"]Вижте на какво попаднах.

не6то или не мога да разбера кака става това или на моята кола не става

Re: интересно за табло на фокус

Публикувано: 22 ное 2008, 09:17
от focusfocus
определено става!

държиш копчето за зануляване натиснато и завърташ ключа на поз. I,I чакаш докато изпише тест и пускаш копчето, после може да запалиш и ще започнат да ти излизат нещата както трябва и както е написано, след като се изпише dts none, преди това изизат други параметри.

успех, и ще видиш каква разлика има м/у стрелките и диг. данни :)

Re: интересно за табло на фокус

Публикувано: 04 фев 2009, 03:45
от smirnoff
да и при мен става задаржам го и направо паля (преди тва съм изкл имобилаизера) и наистина има доста голяма разлика +- 5-10км :) жалко само, че няма моментен разход или поне темп навън (само на двигателя я има) :)

Re: интересно за табло на фокус

Публикувано: 04 фев 2009, 10:46
от focusfocus
темп навън мога да ти помогна.
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 13&t=19015" onclick="window.open(this.href);return false;

за мом разход и др. http://www.scangauge.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: интересно за табло на фокус

Публикувано: 04 фев 2009, 23:53
от joro.1986
Колеги привет!Някой от вас ако е вещ с английския и има време ще съм му много благодарен ако може да преведе това: http://www.panuworld.net/misc/focus/index.htm" onclick="window.open(this.href);return false; .....и вярвам не само аз ще съм благодарен!предварително да благодаря и всичко най най колеги _friends_

Re: интересно за табло на фокус

Публикувано: 07 фев 2009, 21:06
от Nuclear
1. "Демо" режим:
По този начин можете безопасно да накарате стрелката на скоростомера да покаже 220 км/ч. Този "демонстрационен режим" се активира като задържите бутона reset на километража и през това време завъртите ключа в положение II (контакт). Не пускайте бутона, преди да се изпише "tESt" на дисплейчето.

2. Диагностика
С помощта на дисплея на километража можете да проверите кодовете за диагностика. Просто натиснете reset бутона на километража 6 пъти след демо режима (5 пъти според документацията на Форд, може да се различава в зависимост от модела на панела). Ако всичко с двигателя е наред, на дисплея ще излезе текст "none".

3. Дигитален скоростомер (мили/ч + км/ч)
Натиснете reset бутона веднъж, след като сте в режим на диагностика. Километражът вече играе ролята на дигитален скоростомер - в мили/час. (натиснете бутона още веднъж, за да смените показанието в км/ч.) Ще разпознаете показанието на скоростомера по десетичната точка ("000.0").
С тази екстра можете да усетите какво е да караш кола с дигитален скоростомер - но ще трябва да настройвате този режим при всяко стартиране на автомобила.

4. Дигитален оборотомер (об/м)
Две допълнителни натискания (само едно според документацията на Форд) на reset бутона на дигиталния скоростомер ще изведе дигитален оборотомер. Така можете да следите оборотите на двигателя, дори и колата ви да не е оборудвана с оборотомер.

5. Дигитален термометър за охлаждащата течност.
Още 5 натискания (само две според документацията на Форд) и можем да видим температурата на охлаждащата течност в градуси Целзий. Ще разпознаете показанието по буквата C в дясната част на дисплея.

6. Напрежение на акумулатора (V)
След като сте в режим на термометър, натискане на reset бутона 4 пъти (само веднъж споре документацията) активира интегрирания волтметър. Показанието започва с буква "b". Старите коли имат волтметър - по този начин можете да получите същата информация на таблото на вашия Фокус.
Този режим може да бъде използван за проверка на състоянието на акумулатора, когато автомобилът е паркиран за дълго време под влиянието на екстремни условия. (За да влезете в тестов режим не е нужно да стартирате двигателя - необходимо е само да завъртите ключа в позиция II (контакт)).

7. Показание на горивото в резервоара (само при наличието на трип компютър)
Ако имате трип компютър, можете да видите колко гориво имате (литри/галони). Просто задръжте бутона "S" на трип компютъра, докато чуете периодичен звуков сигнал. След това натиснете "S" 5 пъти за да се покаже оставащото гориво.
Забележка. Този показател няма филтритане - стойността се променя веднага, след като навлезете в завой или автомобилът се наклони, защото горивото в резервоара се премества.
За да върнете трип компютъра в нормален режим, натиснете "INFO" бутона.


Пише, че всичко това става само за модела от 2004г... жалко, моят е 2000.
EDIT: Пробвах и се оказа, че всичко (1-6) работи.
Даже освен тия режими има още поне 20 - изписват се разни букви и цифри, но нямам представа какво означават.
Има ли начин да го накарам да запомни режима? Примерно искам винаги да ми показва температурата на двигателя. Но след като изгася двигателя, при следващото пускане показва изминати километри.

Re: интересно за табло на фокус

Публикувано: 08 фев 2009, 15:51
от sanndo
отдавна си играх с това на мондеото :)
не е само за фокус

Re: интересно за табло на фокус

Публикувано: 10 фев 2009, 22:10
от camaro
sanndo написа:отдавна си играх с това на мондеото :)
не е само за фокус
Дам на фиеста мк4 също го има :idea:

Re: Тестов режим на таблото

Публикувано: 12 мар 2016, 13:58
от polkut
Супер е темата, веднага прегледах моя на бързо :D Най-ми беше интересно какво ще каже за грешките... за щастие none :D Също забелязах, че оборотомера на таблото ми лъже с около 100 оборота, по табло изкрава 940 - 950, а на дисплейчето 840 - 850. Може ли да се намери какво означават и другите неща и стойности, защото те освен тези 7 точки изкарва поне още други 10 стойности, които ми е интересно за какво са :)

Re: Тестов режим на таблото

Публикувано: 21 мар 2016, 10:33
от dragonn2
Трудно е да се намери информация за последните няколко показателя.
Ето списък на тези които се знаят.

Re: Тестов режим на таблото

Публикувано: 26 мар 2016, 20:57
от ANGEL4O
колеги къде да открия проблема на тази грешка д262

Re: Тестов режим на таблото

Публикувано: 29 мар 2016, 08:53
от valerko1
D262 – CAN communication error (missing message) за Фокус 2

Re: Тестов режим на таблото

Публикувано: 29 мар 2016, 19:47
от aspasia
Днеска и аз си поиграх и ми изписа някаква грешка P117 до колкото разбрах че има проблем със датчика на температурата но при мене колата си заграва нормално и като загрее стрелката е 12ч в тестов режим ми показва 97-98 градуса
Изображение

Re: Тестов режим на таблото

Публикувано: 29 мар 2016, 21:35
от ANGEL4O
aspasia написа:Днеска и аз си поиграх и ми изписа някаква грешка P117 до колкото разбрах че има проблем със датчика на температурата но при мене колата си заграва нормално и като загрее стрелката е 12ч в тестов режим ми показва 97-98 градуса
колега и аз я имам тази грешка незнам до колко е достоверен този тест и колко може да му се разчита

Re: Тестов режим на таблото

Публикувано: 01 апр 2016, 23:25
от ANGEL4O
valerko1 написа:D262 – CAN communication error (missing message) за Фокус 2
дам хубаво си я преведох грешката но къде най вероятно може да се потърси и пипне за отстраняването и

Re: Тестов режим на таблото

Публикувано: 02 апр 2016, 09:48
от aspasia
ANGEL4O написа:
aspasia написа:Днеска и аз си поиграх и ми изписа някаква грешка P117 до колкото разбрах че има проблем със датчика на температурата но при мене колата си заграва нормално и като загрее стрелката е 12ч в тестов режим ми показва 97-98 градуса
колега и аз я имам тази грешка незнам до колко е достоверен този тест и колко може да му се разчита
За сега си карам така може и да не е грешка а някаква друга информация.

Re: Тестов режим на таблото

Публикувано: 05 апр 2016, 21:40
от ANGEL4O
днес си поиграх пак с тестовия режим на таблото грешката която изписваше д262 беше изчезнала от самосебе си без да правя нищо и вече пише none

Re: Тестов режим на таблото

Публикувано: 14 юни 2016, 12:27
от addition
Колеги, имам един въпрос, ако някой има представа: искам да си калибрирам стрелката да показва точната скорост, а не малко отгоре. Ако тестовият режим на таблото кара стрелките да отидат в крайно дясно положение, т.е. на последното деление на скалата, като си калибрирам стрелката ще отива ли малко преди крайното положение или някак си (не знам дали е възможно) компютъра ще си я калибрира пак както си е била?