перката не се включва на работещ ДВГ

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
jack71
потребител
потребител
Мнения: 887
Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

перката не се включва на работещ ДВГ

Мнение от jack71 » 01 сеп 2008, 23:11

карам си аз ескортчето 1.6 CVH и двигателя вдига темп. карам си още и стрелката стига червено. а перката не се включва. спирам за да поизстине двигателя и..... перката се включва. там е работата че перката си работи , включва се сама но никога когато двигателя работи а само като го изгася. от това мисля че датчика работи. перката явно също.някой има ли идея?

Потребителски аватар
stoy@n
потребител
потребител
Мнения: 442
Регистриран: 22 авг 2008, 08:07
Модел на автомобила: Galaxy,2.0, DOHC ,115Hp 1999
Daihatsu Cuore 1.0 12V,AT,58Hp 2003
Status: Извън линия

Re: перката не се включва на работещ ДВГ

Мнение от stoy@n » 03 сеп 2008, 03:01

Ако си сменял датчик за показание на температурата може да не ти показва правилно.По същия начин ако си сменял датчика за включване на перката,може да не включва на необходимата температура.Това че перката включва когато изгасиш мотора е защото когато изгасиш топъл двигател,веднага температурата скача със няколко градуса тъй като спира циркулацията на охладителната течност.


*072*

Потребителски аватар
dimotaxi
потребител
потребител
Мнения: 649
Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: перката не се включва на работещ ДВГ

Мнение от dimotaxi » 03 сеп 2008, 08:01

jack71 написа:карам си аз ескортчето 1.6 CVH и двигателя вдига темп. карам си още и стрелката стига червено. а перката не се включва. спирам за да поизстине двигателя и..... перката се включва. там е работата че перката си работи , включва се сама но никога когато двигателя работи а само като го изгася. от това мисля че датчика работи. перката явно също.някой има ли идея?
И мен ме съмнява този малкия датчик с едната жичка/за стрелката/,като пробие този датчик и се замасява и отива на мах.,а ти си мислиш че ти загрява.Реално колата не загрява,датчика за перката е отделно и тя се вкл. нормално,само дето стрелката лъже?!!
Затова като работи колата,съответно върти и помпата и перката не се включва,а като угасиш ,помпата спира и топлината се събира горе и хоп перката върти!
Казвам това от опит,преди има няма 3 дни същото и на мен се случи,без да искам пипнах буксата на датчика/за стрелката/ и ми остана в ръцете?????????,смених го и сега е 6. >:D<:

Потребителски аватар
jack71
потребител
потребител
Мнения: 887
Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: перката не се включва на работещ ДВГ

Мнение от jack71 » 03 сеп 2008, 09:48

датчика за стрелката е сменен. показва точно колкото и преди. имам усет като карам от вкъщи към работа кога колко е загряла колата. правих и основен ремонт и сега загрява по - бързо и повече. и съм сигурен че нещо не е наред понеже се чува като заври, а перка не се включва. а не е много подходящо да ври водата в този момент... тари перка се включва едва като загася мотора.
искам да уточня и следното: преди време перката изобщо не се включваше. проблема беше че не идваше + към датчика. сега съм заголил жичката и съм прекарал + от стартера. а дебелия кабел на + идва от акумулатора влиза в стартера и от там към алтернатора. не знам дали това има значение...

Потребителски аватар
dimotaxi
потребител
потребител
Мнения: 649
Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: перката не се включва на работещ ДВГ

Мнение от dimotaxi » 03 сеп 2008, 10:09

Тази схема ми е малко объркваща,може и от нея да е нещо? :-/:

Потребителски аватар
stoy@n
потребител
потребител
Мнения: 442
Регистриран: 22 авг 2008, 08:07
Модел на автомобила: Galaxy,2.0, DOHC ,115Hp 1999
Daihatsu Cuore 1.0 12V,AT,58Hp 2003
Status: Извън линия

Re: перката не се включва на работещ ДВГ

Мнение от stoy@n » 03 сеп 2008, 11:55

При смяна на датчик рядко новият показва като стария!От минимума до червения сектор разстоянието е доста голямо и на мен (два пъти съм сменял)винаги ми показваше различно.От друга страна щом казваш че се чува завиране нещо май си оплел със жиците......

*072*

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 36 госта